V odkazu TO JE MAGOR odkazuje Pepa na ceny BMW v USA a tak jsem se na to podíval.
Na dovoz aut, čtyřkolek, lodí nebo všeho co vrčí mám z USA dobrý kontakt a tak mě to zaujalo a hledal jsem a počítal.
Ofiko cena u BMW v USA je :
BMW R1200GS Adventure ..............16,600,- Dolarů bez DPH x 16,50 = 273.900,- BEZ DPH 19 %..../.....325,941,- za holou s daní.
ABS II .......................................1,100,- Dolarů bez DPH = 18.150,- Kč bez DPH 19%
BMW R1200GS............................14,600,- Dolarů bez DPH x 16,50 = 240,900,- Kč bez DPH 19 %...../.....286,671,- za holou s daní
BMW F800GS..............................10,520,- Dolarů bez DPH x 16,50 = 173,580,- Kč bez DPH 19 %...../......206,560,- za holou s daní
PLUS náklady na dopravu a další drobné výdaje. ( cca 15,000 - 20,000 / kus při 3 - 5 ks ).
PLUS clo ( cca 10% ).
Takže by to bylo krásné ale, bohužel je to k ničemu.*pissed**pissed**pissed*
Robert přiložený následující obrázek:
[44.63Kb]
Upravil Robert dne 05.05.2008 20:19
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
nikdo ti tady neuzná záruku a co potom budeš to posílat přez oceán backtacho v milích.Mám jeepa wranglera a řešil jsem to samé ano jsou tam levnější,ale ta anabáze výzkumáky akreditivanej dovozce blabla každej jenom sliboval tahal z tebe prachy a bál ses aby to nezůstalo stát na zahradě tak jsem to dovezl z DE a papíry byly do 3 dnů.A nebo oslovit někoho co ti to udělá na klíč,ale ten si za to řekne raketu a stejně jistotu nemáš zda úředník nenajde nějakou píčovinu co to tady nesplnuje a ty se budeš klepat aby jsi dostal spz. např americký káry nemají vinko v karoserii musí ti ho zde vyrazit ofic na úřadě a pořád jenom platíštož asi tak.
Tak tak. Ono fakt neni vsechno zlato co se trpiti.
U silnicnich motorek byl rozdil vyrazne vetsi, v dobe kdy jsem to sledoval a ani to by me nedonutilo za ty tahanice a nejistotu.
No třeba cruisery všeho druhu se z USA vozí jak na běžícím pásu - Hondy, Kawy, Yamahy... Většina mých kamarádů má motorku dovezenou z USA. Do oficiálních servisů s tím nemá vůbec cenu jezdit - je tam všechno jinak. Mám některé komponenty na WS z USA a vidím to na každém dílu - jinak zapojená elektrika, zapalování, jiné kabelové svazky, jiné krabičky řízení emisí atd atd. Servisní manuál pro USA má shodných 20% stran s evropskou verzí, 80% je odlišných. Moc bych se divil, kdyby to u BMW bylo tak moc odlišné jako u japonců ale rozhodně to nebude 100% stejné. Ono by stačilo aby americká verze nenaběhla na diagnostice a bude to v pytli. Jedna věc je koupit tam nějakou chromovanou krytku a jiná celou motorku. Ale i u těch krytek se stává, že to nesedí. Typicky výfuky - na americké modely jsou maličko jiné, přesně tak, aby to nepasovalo na ostatní a zejména ne na evropské.. Mám někde schovaný celý nový karburátor na WS, který nešel použít právě kvůli maličko odlišným rozměrům a maličko odlišnému snímači TPS a maličko odlišnému zapojení do řídící jednotky. Ony ty rozdíly jsou jen maličké ale to stačí aby člověk místo ušetřil pěkně prodělal, o zklamání nemluvě.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Doviezol som z USA cca 20 ks GS /1150 a 1200/so zarukou som zatial nemal najmensi problem a jediny rozdiel na ktory si teraz v rychlosti spominam bol,ze mali naviac oproti europskej verzii filter aktivnych častic.
Ještě jsem to moc nečetl, ale dovoz z USA není zas takový problém. Musí být rychloměr i v KM, počitadlo km může být v mílích. Světla musí být zapojena po evropsky a musí sedět i barevně. Bílí obrysovky, oranžový blikny atd... Pokud světla splní svítivosti, tak dostaneš vyjjímku na ministerstvu dopravy na homologace. Americké jsou DOT a evropské E v kroužku. Takže mužeš pak jezdit s DOTkama. Samozřejmě všechno něco stojí. Jo a hlavně musíš mít limity emisí a hluků. Ty se myslim v USA moc nenosí. Takže přes výskumák a pak jezdíš.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jak říkám - u evropské motorky prodávané v USA to je asi něco jiného než u motorky vyráběné v japonsku. V principu je to úplně jedno, jestli si to člověk koupí z druhé ruky v německu nebo v USA, jen je paradoxní, že to z USA i včetně dvojí cesty přes oceán vyjde levněji.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jo,hold ceny mají gut ….asi se nenechají tak škubat od (překupníku) a státu jako my.Když tady bude stát litr benzínu 50kč tak budu jen nadávat a nic jiného,tam by šla vláda hned od valu.
Kamarád má GS 1100 z "COULIFORNIJE" a zatím také neměl žádné nesrovnalosti oproti evropské verzi... a je pravda jak tu psal Cycli, že tachometr byl velkým písmem a stupnicí v mph a malou stupnicí a čísl.. v kmh.
Jinak zdravím Francuz-a do Trnavy... mám to město rád a občas tam jezdím
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
No a co dyby se zavolalo do teho Mnichova, že zme tu partyja amíků a ať nám pár motorek pošlů (americké ceny)rovnů sem a odečtou dopravu do Ameriky a zpátky. No a páč sme teďkom v Unii, tak americké clo mínus a slevu za množstevní nákup a tak dále. Tož fčil kerý umíte německy tak tam brnknite a déte vědět, ja ?
Upravil Juan dne 07.05.2008 11:10
www.lc8adv.cz
Francuz... jo až pojedu do Trnavy tak dám kdyžtak vědět přes tyto stránky. Naposeldy jsem jel přes Trnavu do Běloruska a přespával jsem tam... A večer bylo samozřejmně "PIFKO" na náměstí na zahrádce
Možná opět přes Trnavu pojedu letos na dovolenou....
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz