Pár dalších novinek z kategorie tlumičů Touratech Suspension:
INLINE EXTREME
V nabídce máme tlumiče určené především pro motocykly, kde je problém s prostorem okolo tlumiče a kam se nevejde externí nádobka na olej systémů HighEnd a Extreme s regulačními ventily kompresí.
Touratech nyní nabízí nový typ tlumiče řady INLINE EXTREME (zatím jen tento typ), kde je "expanzní" nádobka s olejem, separačním pístem a dvojicí regulačních ventilů rychlé a pomalé komprese přímo součástí těla tlumiče. Tělo je pochopitelně poněkud delší a tohle řešení je prostě navržené pro aplikace, kde není místo kolem tlumiče a dokonce ani v dosahu hydraulické hadice. První aplikací, kam tento tlumič půjde montovat, je nový typ F800GS a GS Adventure od modelového roku 2013. Veškeré parametry jsou identické s tlumiči s externí nádobkou, jen je tohle řešení mnohem kompaktnější.
Tak a je to namontované...
Výsledek je super - tlumiče fakt fungují... Aby ne!
Přidali jsme odvzdušňováky a nastavili to na váhu zákazníka a po pár testovacích jízdách a přímém srovnání s F800GS se sériovým předkem to je super.
na to sem se tomase uz ptal kdyz to byla jaka novinka predstavena , melo by to byt jak do novych tak do starch vidli, jen nezapomen az to budes chtit mi napsat vis jak
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Pochopitelně že nemáme žádné srovnání s ničím (kromě sériových vidlí HP2 a F800GS) protože včera, když se to montovalo, tady nebyly jiné motorky k dispozici. Já jsem na tom jezdil jedno dopoledne v Německu letos na začátku léta. Bylo to na testovacím "polygonu" kde bylo všechno, co si může člověk přestavit za terénní nástrahy ale ke srovnání jsme neměli motorku na Ohlinsech ale WP na KTM. Neviděl jsem žádný zásadní rozdíl - krásně to žehlí, při maximální ráně (třeba po čtvrtém masivním hupu po sobě) to nejde do dorazu. Bohužel ta motorka byla vybavená elektrickým zadním tlumičem, takže to nejde zase srovnávat se sériovým tlumičem ESA, který byl na té včerejší. Předpokládám že to bude prakticky stejné jako ty Ohlinsy ale ty uzavřené, které jsou dělané ve spolupráci s Italy, které jsou taky zavřené, vyžadují vrtat patku vidlí, což ty naše nevyžadují a je to věc nevratná a v tom vidím docela zásadní rozdíl - zejména u majitelů motorek, které jsou ještě v záruce. Jinak ty vidle jsou progresivní, tvrdý doraz neexistuje (je tam hydraulika), je tam pár dalších technických vychytávek (kompenzační balonek např.) ale největší rozdíl oproti otevřeným tlumičům je v tom, že když vyteče vidle přes gufero, tak tlumič pořád dál tlumí a stačí dolévat olej aby se kluzák mazal a dá se na tom dokončit i náročnější offroad cesta i kdyby nebylo gufero k dispozici. Instalace je snadná, jsou dvě nastavení hladiny - pro ježdění výhradně offroad je nastavení trošku jiné než pro mix nebo jen silniční cestování. Rozsah nastavení šrouby je dostatečný ale při váze jezdce 100kg a v případě Adventure jsme skončili s předpětím celkem v poslední čtvrtině rozsahu, takže u těžších jezdů a motorek by asi mělo smysl rovnou to objednat s trošku silnější pružinou, což se nabízí. Rychloodvzdušňováky nejsou v ceně (myslím že to nenabízí v ceně žádný výrobce) ale šly tam v pohodě nějaké z Yamahy za 300Kč.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Simon a Lisa Thomas (2Ride the World) nahráli pro Touratech Suspension takové krátké video se shrnutím dvouletých zkušeností s podvozem Tractive.
Protože asi nemá moc smysl publikovat anglickou verzi, tak jsme tady vypublikovali verzi s českým dabingem.
Originál najdete na kanálu Touratech AG ale snažil jsem se to přeložit fakt slovo od slova, což nebylo tak snadný, protože Simon tam párkrát použil docela slangový anglický výrazy.
YouTube Video
TomasTT přiložený následující obrázek:
Pochopil jsem to správně,že to 50tis km provozuje bez servisu/repasu?
Nebrali si to od něj(TT) ani na žádný překontrolování?Prostě to před 2 lety namontoval a od té doby jen jezdí?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
MrGS: ano, ujel s tím 30 tisíc mil a servis dělal až v Touratech USA před odjezdem do Mexika. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak to je pěkný
A vy,jako jedinej servis v ČR máte zkušenosti jaký?Myslím,procentuálně počet závad...
Myslím,že musíte mít prakticky 100% přehled,protože všechny jsou zatím ještě v záruce,jestli se nepletu,takže každej,kdo je u vás koupí je k vám i přiveze na repas/servis/reklamaci.Takže by mě zajímala reálná statistika,jestli to teda můžete zveřejňovat
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA