Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 1 z 2:   1    2  
jake obuti do Rumunska?
spunty spunty 81%[17 Hlasy]
tourancky staci tourancky staci 19%[4 Hlasy]
Počet hlasů : 21
 
TKC vs E 10
spillda
#1 
Přidané 04.04.2012 22:44

Příspěvků: 61
Registrace: 23.07.09
zdravim vsechny letos vyrazim s brachou na motodovcu do Rumunska ani jeden nejsme off jezdci nicmene nekam po hoskych cestach by sme se podivat chteli ale zadny peklo zvazuju ze na tuhle cestu zakoupim spunty nemam s nima zadnou zkusenost ac jezdim na R 1100 GS uz 3ti sezonu zatim sem mel nazute jen tourancky tak prosim o radu diky
 
JardaFGS
#2 
TKC vs E 10
Přidané 04.04.2012 22:57
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
Záleží na tom, kdy tam pojedete a jaký bude počasí. Když bude sucho (což neni moc pravděpodobný) Tourance Ti stačej, ale jinak jsou špunty určitě výhodou.
Jestli TKC nebo E 10 je asi fuk, nejlepší na off by byly Metze Karoo a nej na silnici určitě TKC. I když s E10 nemám žádnou zkušenost a teď maj prej směs od Michelinu secret
jardajerman@seznam.cz
 
hicks
#3 
TKC vs E 10
Přidané 04.04.2012 23:00
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
JardaFGS napsal:
Záleží na tom, kdy tam pojedete a jaký bude počasí. Když bude sucho (což neni moc pravděpodobný) Tourance Ti stačej, ale jinak jsou špunty určitě výhodou.
Jestli TKC nebo E 10 je asi fuk, nejlepší na off by byly Metze Karoo a nej na silnici určitě TKC. I když s E10 nemám žádnou zkušenost a teď maj prej směs od Michelinu secret


TKC na silnici lepsi, nez Karoo T? ja myslel, ze to je obracene...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
spillda
#4 
TKC vs E 10
Přidané 04.04.2012 23:02

Příspěvků: 61
Registrace: 23.07.09
ceka nas to zacatkem zari slysel sem prave dva ruzny nazory
A- vsude peklo asfalt k hovnu
B- vsude asfalt spunty spalite cestou
takze z toho nejsem moc moudrej Shock
 
Alda
#5 
TKC vs E 10
Přidané 04.04.2012 23:06
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Pokud chces v Rumunsku offroadit, muzes prakticky vsude a paradne si to uzijes.
Pokud nechces, muzes jezdit na touranckach prakticky po celym Rumunsku, vsechno zajimavy uvidis, vsude je asfalt nebo zpevneny prasny cesty.
Zalezi proste jen na tom co tam budete delat, jestli do terenu chcete nebo ne. Podle toho bych obouval.
 
JardaFGS
#6 
TKC vs E 10
Přidané 04.04.2012 23:12
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
hicks napsal:
JardaFGS napsal:
Záleží na tom, kdy tam pojedete a jaký bude počasí. Když bude sucho (což neni moc pravděpodobný) Tourance Ti stačej, ale jinak jsou špunty určitě výhodou.
Jestli TKC nebo E 10 je asi fuk, nejlepší na off by byly Metze Karoo a nej na silnici určitě TKC. I když s E10 nemám žádnou zkušenost a teď maj prej směs od Michelinu secret


TKC na silnici lepsi, nez Karoo T? ja myslel, ze to je obracene...


Já psal Karoo, to jsou ty ostřejší...
A jinak bych řek že jo, ale netvrdim, že mám pravdu za každou cenu.
jardajerman@seznam.cz
 
spillda
#7 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 03:27

Příspěvků: 61
Registrace: 23.07.09
jo a v tom je problem nemame uplne jasnou predstavu co tam chceme projet nechci moc planovat urcite cesky vesnice v Banatu a Karpaty jinak co potkame cestou
 
morabo
#8 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 05:22
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Na otazku TKC, nebo E10 odpovidam KarooT (zvlast pokud hrozi dest - tam se mi obzvlast osvedcily i na dalnici ve stojici vode a ve dvou).
A co obout do Rumunska - ostry Karoocka.
Pripadne bych uvazoval i o dojeti na nejakejch slupkach a prehozeni na miste.

Ale jestli nemate zkusenosti a budete vejletit podle toho co prijde, tak klidne ty KarooT.
Na dalnici dobre - tabulkove nahustit, nejezdit dlouhodobe pres 150 a prezijou v pohode.
Upravil morabo dne 05.04.2012 05:26
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
profesor
#9 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 05:23
Avatar člena


Příspěvků: 163
Registrace: 14.10.07
Muj nazor!!
Dnes neni vyrazneho rozdilu mezi TKC a E 10.
Najezd km je stejny + - 100KM?
Jizdni valstnasti = stejne , teren, silnice, mokro a sucho.
Je zde rozdil v cene!
Rumunsko se da odjezdit na silnicnim vzorku, nebo si ho uzijes na spuntech.
Tak asi Smile
profesor
 
www.pragmoto.cz
Roman Jakub
#10 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 07:38
Avatar člena


Příspěvků: 652
Registrace: 17.07.11
Dej tam Heidanau K60 Scout a budeš mít na tu cestu optimální obutí.
Užijte si to Wink
 
raptor - neaktivni ucet
#11 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 07:51

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
E10 - najhorsia stuplova guma aka sa da na motorku obut, nedal by som si ju uz ani zadarmo a nie je to len moja skusenost

najlepsia kombinacia stuplov je TKC 80 dopredu a Mitas E09 dozadu... ziadne spalenie stuplov nehrozi, to su babske povery... na tejto kombinacii som odjazdil mnoho tisic kilometrov bez problemu ako na asfalte tak v terene

momentalne mam obute heidenau a prve dojmy su naozaj velmi dobre ale tam este nechcem vynasat sudy lebo mam na nich primalo km
 
alesvagner
#12 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 09:57
Avatar člena


Příspěvků: 747
Registrace: 28.03.09
hicks napsal:

TKC na silnici lepsi, nez Karoo T? ja myslel, ze to je obracene...


Karoo jsem nezkousel, ale na TKC jsem v naklonu drhnul ochrannym ramem. Takze na asfalte fakt moc dobry.

Jinak chci vyzkouset E-10 a porovnat s TKC, casem mozna Haidenau.
alesvagner přiložený následující obrázek:


[183.11Kb]
Upravil alesvagner dne 05.04.2012 10:07
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
 
MAKO
#13 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 10:30
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
joe
#14 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 10:49

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
MAKO napsal:
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.

TKC ve vyšších rychlostech nestabilní proto mají rychlostní index 160 km /h.
Upravil joe dne 05.04.2012 10:52
 
randolf
#15 
TKC vs E 10
Přidané 05.04.2012 10:58
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
Pokud bude sucho, jel bych na TKC vpredu a Mitas E-07 vzadu.
Obe 10k najedou a nebahnity teren da mitaska docela dobre, predni TKC je zase proste uzasna guma ve vsech ohledech Smile
Randolf
 
spillda
#16 
TKC vs E 10
Přidané 06.04.2012 09:44

Příspěvků: 61
Registrace: 23.07.09
a kilometrovy najezd u TKC pripadne kombinace TKC a E 09???
 
3X
#17 
TKC vs E 10
Přidané 06.04.2012 09:59
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
Joe napsal:
MAKO napsal:
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.

TKC ve vyšších rychlostech nestabilní proto mají rychlostní index 160 km /h.


12GSA na TKC bez problému s prázdnou motorkou i 190km/h, jen když špatně nabalíš, tak kmitají , ale to dělají všechny gumy Wink
 
glock7
#18 
TKC vs E 10
Přidané 06.04.2012 10:41
Avatar člena


Příspěvků: 969
Registrace: 25.07.08
spillda napsal:
a kilometrovy najezd u TKC pripadne kombinace TKC a E 09???


Na to ti nikto neodpovie. Jeden dá 4000 a špunty sú preč, iný 13 000. Je to len o tvojom spôsobe jazdenia. Vyskúšaj a uvidíš.
Osobne som doteraz jazdil len na TKC, tento rok asi vyskúšam zadnú Mitasku
Glock-plastik fantastik :-)
 
raptor - neaktivni ucet
#19 
TKC vs E 10
Přidané 06.04.2012 11:07

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
spillda napsal:
a kilometrovy najezd u TKC pripadne kombinace TKC a E 09???


ked som ich minuly rok obuval pred tureckom mali uz za sebou 2tkm..turecko tam a spat bolo 8tkm a v turecku sme okrem ineho jazdili na hrozne draplavom tureckom asfalte kde partakovi sli TKC80 dolu pred ocami.. tak ale je pravda ze on ma LC8 ktora je silnejsia

ked sme sa vratili tak jeho zadok bol zrely do kosa, moja E09 ma na sebe este 40% vzorku

skuste sa este pozriet po heidenau K60 ... mam na nich zatial velmi malo km aby som ich mohol seriozne hodnotit ale prve dojmy a pocity su vyborne.. zatial je to asi najlepsia dual purpose guma
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 06.04.2012 11:07
 
MAKO
#20 
TKC vs E 10
Přidané 06.04.2012 11:16
Avatar člena


Příspěvků: 598
Registrace: 14.07.08
3X napsal:
Joe napsal:
MAKO napsal:
TKC jsou dobrý, ale vadí mi nestabilita ve větších rychlostech na 12 GSA kmitání řidítek apod. Jinak drží skvěle na asfaltu a v terénu funguje pro moje potřeby dostatečně. E10 jsem teď nazul na první dojem drží dobře a jsou pocitově trochu tvrdší než TKC, nestabilitu jsem zatím nezaznamenal. Uvidíme, ale za ty prachy jsem zatím spokojenej.

TKC ve vyšších rychlostech nestabilní proto mají rychlostní index 160 km /h.


12GSA na TKC bez problému s prázdnou motorkou i 190km/h, jen když špatně nabalíš, tak kmitají , ale to dělají všechny gumy Wink


Mě to kmitalo pořád naloženej, nenaloženej. Kolem 130 Km/h solo a kolem 140 Km/h ve dvou. Měl jsem 2 sady a bylo to stejný vyvážený to bylo dobře. Wink
FYYFF
www.moppedblog.de/wp-content/uploads/2008/04/bmw_unstoppable.jpg
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 100
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.36 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI