.. zdravím ..
mám otázečku ... ta páčka "sytiče" na řidítkách nedrží v horní poloze ... to asi není normální co ?
po nastartování musím cca půl minuty držet páčku nahoře, pak pustím a tak spadne do půlky.
dík
(ch)stepan
Páčka úplně nahoře nedrží, ale drží tak cca. ve 3/4 své dráhy. Alespoň to tak mám já. Než jsem dal moto k Cyrilovi, tak páčka mi šla o hodně hůře nahoru a myslím že méně držela. Po servise to funguje tak jak má.
chstepan napsal:
.. zdravím ..
mám otázečku ... ta páčka "sytiče" na řidítkách nedrží v horní poloze ... to asi není normální co ?
po nastartování musím cca půl minuty držet páčku nahoře, pak pustím a tak spadne do půlky.
dík
(ch)stepan
Pokud by ti pripadalo, ze ti "sytic" v te poloze 3/4 malo syti, tak pritahni sroubky hned za packou.Ja je mel na zacatku malo pritazeny a i po zapnuti byl uplne minimalni rozdil.Jen at ho nemusis drzet rucne nahore.
I pád na hubu je pohyb kupředu
... no pravda je , že se otáčky zvýší jen když to držím úplně nahoře ... když to spadne na půlku nebo uplně na nulu "O" ... tak se s otáčkama motoru nic neděje ..
Tak to mas spatne nastelovany. Na nulu se nic nedeje,v pulce ale uz ano....nahore pak jeste vic. Co si pamatuju,tak je tam nejaky staveci sroub,tak si to trochu dotahni Aktualne 1250 GSA HP
Chstepan - souhlas s Xavier. Páčka "nahoře" držet nemá, na to jen startuji a po pár sekundách pustím (v mrazech chvilku podržím), spadne to na půlku s menšími otáčkami, kde to nechám do objevení první čárky na teploměru, pak dávám dolů a otáčky spadnou na běžný volnoběh. Někdy se může stát, že po "zavření sytiče" otáčky zůstanou vyšší jako když byl v půlce, je to tím, že se nevrátí bovden a pozná se to tak že konec bovdenu povyjede ven z páčky sytiče. Pak se dá páčka sytiče zpět do půlky, vrkne se plynem a do toho vrknutí se dá sytič na nulu - pak to spadne kam má.
A pokud by sytic neragoval na pritahovani maticky lanka za packou,tak mas nekde vyskoceny lanko. Ja mel taky to podezdreni, ale nastesti byla pouze povolena matka.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Jestliže nepomůže "natažení" bowdenu seřizovacím šroubem (nahoře na bowdenu u ovladače), tak je potřeba zkontrolovat vůli lanek na klapkách. Jestliže nechá někdo velkou vůli, tak se páčkou sytiče přes bowden pouze vymezí vůle na lankách pro kladky a na mírné pootočení kladkama pro zvýšení volnoběhu už moc nezbyde - pak už třeba při vrácení na cca půlku dráhy (tam kde páčka zůstane zaaretovaná) jsou běžné otáčky volnoběhu namísto zvýšených otáček.
Samosebou při této operaci je již potřeba používat podtlakové manometry nebo jiné zařízení na synchronizaci klapek.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...