Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Páčka "sytiče" (1150)
chstepan
#1 
Přidané 23.04.2012 09:10

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
.. zdravím ..
mám otázečku ... ta páčka "sytiče" na řidítkách nedrží v horní poloze ... to asi není normální co ?
po nastartování musím cca půl minuty držet páčku nahoře, pak pustím a tak spadne do půlky.
dík
(ch)stepan
 
petrguss
#2 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 09:13
Avatar člena


Příspěvků: 728
Registrace: 04.03.12
Na 1100GS to mám taky tak, myslím že je to dobře, ale pokud ne, tak mě opravte :-D
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
 
xavier
#3 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 09:14
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
To asi je normalni.....jestli si to jeste dobre pamatujuWink
Aktualne 1250 GSA HP
 
mandy8
#4 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 09:19
Avatar člena


Příspěvků: 708
Registrace: 28.10.08
Páčka úplně nahoře nedrží, ale drží tak cca. ve 3/4 své dráhy. Alespoň to tak mám já. Než jsem dal moto k Cyrilovi, tak páčka mi šla o hodně hůře nahoru a myslím že méně držela. Po servise to funguje tak jak má.
 
www.maliri-nateraci.cz
nForger
#5 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 09:37
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
chstepan napsal:
.. zdravím ..
mám otázečku ... ta páčka "sytiče" na řidítkách nedrží v horní poloze ... to asi není normální co ?
po nastartování musím cca půl minuty držet páčku nahoře, pak pustím a tak spadne do půlky.
dík
(ch)stepan


Je to normální, můžeš být v klidu Smile
 
chstepan
#6 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 09:39

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
dík ... tak jsem v klidu :-)
 
milanosor
#7 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 09:57
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Pokud by ti pripadalo, ze ti "sytic" v te poloze 3/4 malo syti, tak pritahni sroubky hned za packou.Ja je mel na zacatku malo pritazeny a i po zapnuti byl uplne minimalni rozdil.Jen at ho nemusis drzet rucne nahore.
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
chstepan
#8 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 10:37

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
... no pravda je , že se otáčky zvýší jen když to držím úplně nahoře ... když to spadne na půlku nebo uplně na nulu "O" ... tak se s otáčkama motoru nic neděje ..
 
xavier
#9 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 10:45
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Tak to mas spatne nastelovany. Na nulu se nic nedeje,v pulce ale uz ano....nahore pak jeste vic. Co si pamatuju,tak je tam nejaky staveci sroub,tak si to trochu dotahni Wink

Aktualne 1250 GSA HP
 
Ivan
#10 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 13:09
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Chstepan - souhlas s Xavier. Páčka "nahoře" držet nemá, na to jen startuji a po pár sekundách pustím (v mrazech chvilku podržím), spadne to na půlku s menšími otáčkami, kde to nechám do objevení první čárky na teploměru, pak dávám dolů a otáčky spadnou na běžný volnoběh. Někdy se může stát, že po "zavření sytiče" otáčky zůstanou vyšší jako když byl v půlce, je to tím, že se nevrátí bovden a pozná se to tak že konec bovdenu povyjede ven z páčky sytiče. Pak se dá páčka sytiče zpět do půlky, vrkne se plynem a do toho vrknutí se dá sytič na nulu - pak to spadne kam má.
 
milanosor
#11 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 13:37
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
A pokud by sytic neragoval na pritahovani maticky lanka za packou,tak mas nekde vyskoceny lanko. Ja mel taky to podezdreni, ale nastesti byla pouze povolena matka.
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Tonda
#12 
Páčka "sytiče" (1150)
Přidané 23.04.2012 13:38

Příspěvků: 5248
Registrace: 16.02.07
Jestliže nepomůže "natažení" bowdenu seřizovacím šroubem (nahoře na bowdenu u ovladače), tak je potřeba zkontrolovat vůli lanek na klapkách. Jestliže nechá někdo velkou vůli, tak se páčkou sytiče přes bowden pouze vymezí vůle na lankách pro kladky a na mírné pootočení kladkama pro zvýšení volnoběhu už moc nezbyde - pak už třeba při vrácení na cca půlku dráhy (tam kde páčka zůstane zaaretovaná) jsou běžné otáčky volnoběhu namísto zvýšených otáček.
Samosebou při této operaci je již potřeba používat podtlakové manometry nebo jiné zařízení na synchronizaci klapek.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 131
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,724
Nejnovější člen: setr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 3.94 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI