Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
HonzaGS-SV
#1 
Přidané 05.05.2012 17:15

Příspěvků: 2918
Registrace: 13.09.09
Zdravím,
koukám po pancéřových hadicích na GS 1150, když jsem se díval na realoem (abych věděl, co vlastně je třeba) tak zde vidím ABS jednak integrální a jednak obyčejné. Mám tedy následující otázky:

- Jaký je rozdíl mezi ABS a integrálním ABS?
- Liší se nějak v trubkách či jinak?
- Jaké ABS mám já (GS 1150, 6.měsíc 2002 - modré vidlice - prý to má něco s tím společného - někde jsem slyšel něco o EVO brzdách nebo tak něco - pokud by to pomohlo k identifikaci mám již třmeny s nápisem BMW - né Brembo).

Díky za odpovědi :-)
 
xavier
#2 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 05.05.2012 17:41
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Integral se dela myslim od modelu 03, pri brzdeni predkem brzdi i zadek-tim si to muzes vyskouset. Jinak u integral ABS tehle rocniku (do 07)je posilovac-slysis pri brzdeni moturek. Vetsinou je to rovnou uz model s dvousvickou,ale jsou i vyjimky na prelomu 02/03
Aktualne 1250 GSA HP
 
HonzaGS-SV
#3 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 05.05.2012 17:51

Příspěvků: 2918
Registrace: 13.09.09
Vidíš, jsem myslel, že duální (jako že brzdí jak předek tak zadek při zmáčknutí brzdy na řídítku) mají všechny 1150 - teď jsem to byl vyzkoušet (tedy nestartoval jsem) a zadním šlo točit i při zmáčknuté brzdě...
 
stepan
#4 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 05.05.2012 17:56
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
HonzaGS-SV napsal:
Vidíš, jsem myslel, že duální (jako že brzdí jak předek tak zadek při zmáčknutí brzdy na řídítku) mají všechny 1150 - teď jsem to byl vyzkoušet (tedy nestartoval jsem) a zadním šlo točit i při zmáčknuté brzdě...


Možná, že ten integrál a posilovač bez nastartovaného motoru ( zapnutého klíčku ) rukou nepřetlačíš, zkus to se zapnutým klíčkem, abys měl jistotu.

Podle fotek máš ještě jednosvíčku, ale už s novejma brzdama, takže posilovač a integrál tam mít ještě nemusíš. I takovejhle mezityp se dělal.
Upravil stepan dne 05.05.2012 17:58
 
http://kouzelnyzivot.cz
HonzaGS-SV
#5 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 05.05.2012 18:11

Příspěvků: 2918
Registrace: 13.09.09
Je to jak píšeš. Jednosvíce bez posilovače a integrálu (teď jsem to zkoušel i s klíčkem a je to úplně stejné - zadním kolem můžu točit)

To jsem rád, že mám jeden z posledních poctivých kusů železa :-)
Upravil HonzaGS-SV dne 05.05.2012 18:12
 
Kubrt
#6 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 05.05.2012 18:33
Avatar člena


Příspěvků: 6759
Registrace: 24.09.07
HonzaGS-SV napsal:


To jsem rád, že mám jeden z posledních poctivých kusů železa :-)


to buď rád...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
Ivan
#7 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 09.05.2012 11:31
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
To nebuď rád...:-)
 
stepan
#8 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 09.05.2012 12:40
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Ivan napsal:
To nebuď rád...:-)


Buď přímo štasten :-)
 
http://kouzelnyzivot.cz
HonzaGS-SV
#9 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 09.05.2012 12:41

Příspěvků: 2918
Registrace: 13.09.09
Jsem a jiný nebudu :-D
 
JRM66
#10 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 18.10.2012 21:03

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
stepan napsal:
HonzaGS-SV napsal:
Vidíš, jsem myslel, že duální (jako že brzdí jak předek tak zadek při zmáčknutí brzdy na řídítku) mají všechny 1150 - teď jsem to byl vyzkoušet (tedy nestartoval jsem) a zadním šlo točit i při zmáčknuté brzdě...

Možná, že ten integrál a posilovač bez nastartovaného motoru ( zapnutého klíčku ) rukou nepřetlačíš, zkus to se zapnutým klíčkem, abys měl jistotu.
Sorry že, sa opytam možno pre niekoho hlupou otazkou, ale jazdim si s mojou bramborkou už 5 mesiacov v domienke že, ked mam ABS tak, mam aj dual-brake, preto som nikdy nepoužival zadnu brzdu, ved načo ked mam dual. Ked som dnes po namontovani zad. tlmiča len tak zo srandy testnul dual-brake s naštartovanou mašinou na hlavnom stojane a zaradenou dvojkou pri zmačknuti prednej paky ta sa nič nedialo,helpless teda koleso sa krutilo pekne dalej. Priznam sa že som bol z toho trochu rozčarovany po tom ako si tak občas aj na tvrdo pojazdim a spolieham na to že, ved to brzdi v dualu tak, poho.Shock Takže dotaz na vas pani motorkari, maju modelove rady z roku 97 dual alebo nie? helpless
Upravil JRM66 dne 18.10.2012 21:57
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
Tonda
#11 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 18.10.2012 21:18

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
JRM66 - ne.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
JRM66
#12 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 18.10.2012 21:28

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
To znamena že, musim použivat aj pravu nohu.AngryAngryAngry Takže poctive železo, HonzaGS-SV!thumbs up
Upravil JRM66 dne 18.10.2012 21:58
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
Ivan
#13 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 19.10.2012 11:56
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
JRM66 - to je myslím dost důležité zjištění že ti s páčkou nefunguje i zadní brzda...po 5 měsících... Gratuluji! clap
 
JardaFGS
#14 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 19.10.2012 12:19
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
JRM66 napsal:
To znamena že, musim použivat aj pravu nohu.AngryAngryAngry Takže poctive železo, HonzaGS-SV!thumbs up


Hned budeš mít radost, jak ti to pěkně brzdí...Wink
jardajerman@seznam.cz
 
joe
#15 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 19.10.2012 14:13

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
JRM66 napsal:
To znamena že, musim použivat aj pravu nohu.AngryAngryAngry Takže poctive železo, HonzaGS-SV!thumbs up

A to buď rád, že jsi to neposlal někde do kopřivGrin
 
JRM66
#16 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 19.10.2012 19:40

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
JardaFGS napsal:

Hned budeš mít radost, jak ti to pěkně brzdí...Wink
No prave dneska som to testnul v KE na prechode, kuwa ako to len super brzdi, to som fakt nečakal, Shock proste nova dimenzia! thumbs upthumbs upyummy
Upravil JRM66 dne 19.10.2012 19:41
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
JRM66
#17 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 19.10.2012 19:45

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
Ivan napsal:
JRM66 - to je myslím dost důležité zjištění že ti s páčkou nefunguje i zadní brzda...po 5 měsících... Gratuluji! clap
No ono ked to brzdi fantasticky aj zo solo prednou thumbs up tak, si toho človek ani nevšimne že, zadek ma trochu neaktivny.hilarious
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
hicks
#18 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 19.10.2012 19:53
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
JRM66 napsal:
To znamena že, musim použivat aj pravu nohu.AngryAngryAngry Takže poctive železo, HonzaGS-SV!thumbs up


ja bych ten integral nezatracoval.

pravou nohu muzes pouzivat stejne... ja to pouzivam na pokladani moto hlavne do ostrech zatacek.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Ivan
#19 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 22.10.2012 09:49
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Pedál používám vyjímečně, třeba v terénu ve sjezdech atd. Určitě ale u motorky s integrálem nepoužívám páčku i pedál současně - motorka brzdí paradoxně míň než jen při páčce.
 
ripper
#20 
Rozdíl mezi integrálním a "normálním" ABS na 1150
Přidané 23.10.2012 23:02
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Co sem měl možnost najet pár set km na 12ce tak dual break je fajn věc. Ovšem když ti začne blbnout spínač brzdy a nastartuješ s vypnutým posilovačem, tak to moc fajn není. Grin
 
esterkafoto.cz
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 91
Členové on-line: 1
Krizus

Registrováno: 8,728
Nejnovější člen: danbrabec

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.39 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI