Čau,kámoš koupil R100PD.Potom co jsem se na tom svezl jsem jenom čuměl.Motorka jede uplně jinak.Převodovka nemá našlapovačku a má to kradší kvalty.Je to origo nebo je převodovka z něčeho jiného?
Přesně,něco jako ostrý enduro.
Tak tedy u prvních modelu je převodovka jiná?Já neměl možnost to projet nějak dukladně,jak se to chová na dálky?Není moc přetočená?
slata2 napsal:
Přesně,něco jako ostrý enduro.
Tak tedy u prvních modelu je převodovka jiná?Já neměl možnost to projet nějak dukladně,jak se to chová na dálky?Není moc přetočená?
Na dálky?No pokud nejedeš třeba do Kanady tak to asi nebude tak hrozné
slata2 napsal:
Přesně,něco jako ostrý enduro.
Tak tedy u prvních modelu je převodovka jiná?Já neměl možnost to projet nějak dukladně,jak se to chová na dálky?Není moc přetočená?
Jeden BMW mechanik mi kdysi říkal, že když tomu dáváš na dlouhé štreky dálničních 130-140km/h, že hrozí, že si podpálíš ventily. Takže pár lidí, které znám s těmahle motorkama, tak přibližně ve 100tis km ventily preventivně měnily (nevím, co všecko to obnášelo).
Ale dálkoplazové si obvykle mění 5tku za delší od HPN.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
vevis napsal:
Delali se i bez naslapovacky.Urcite alespon ty prvni PD.
Spíš bych řekl, že poslední ročníky byly "bez". Kámoš má 95tku 100PD a má jí bez našlapovačky.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ivo Bohuslav ma tusim 89 bez naslapovacky.Tak mozna to bylo za priplatek.Anebo proste byla volitelna prevodovka s kratsimi kvalty a k ni moznost naslapovacky nebyla.Ale to jenom hadam.
U toho kamose je to dane tim,ze Basici a Kalahari byli taky tusim vsechny bez naslapovacky,a na ty posledni PD se urcite pouzivali stejny prevodovky.I kdyz mam dojem,ze posledni PD clasic jsem videl i s naslapovackou.Ale nevim.
slata2 napsal:
Přesně,něco jako ostrý enduro.
Tak tedy u prvních modelu je převodovka jiná?Já neměl možnost to projet nějak dukladně,jak se to chová na dálky?Není moc přetočená?
Na dálky?No pokud nejedeš třeba do Kanady tak to asi nebude tak hrozné
Vlasto,nevim proč se do mě musíš pořád dokola obouvat kvuli Kanadě,je to pořád to samé.Prostě jsem se rozhodl pro jinou dovču.
Kdykoli se na něco zeptám a co čtu nejsem to jen já,napíšeš nějakou kravinu a neporadíš.Ostatní normálně poradí.
Kouknul jsem na info co osobě píšeš,nevim jestli se něco změnilo,ale co píšeš tak mi nemusí být 52 let abych měl procestováno co ty.
Tím nechci nějak machrovat a věrím že spolu nějak na tomto větsinou přínosném foru nějak vyjdem a nebudem se zbytečně urážet.
Ztim se měj.
slata2 napsal:
Přesně,něco jako ostrý enduro.
Tak tedy u prvních modelu je převodovka jiná?Já neměl možnost to projet nějak dukladně,jak se to chová na dálky?Není moc přetočená?
Na dálky?No pokud nejedeš třeba do Kanady tak to asi nebude tak hrozné
Vlasto,nevim proč se do mě musíš pořád dokola obouvat kvuli Kanadě,je to pořád to samé.Prostě jsem se rozhodl pro jinou dovču.
Kdykoli se na něco zeptám a co čtu nejsem to jen já,napíšeš nějakou kravinu a neporadíš.Ostatní normálně poradí.
Kouknul jsem na info co osobě píšeš,nevim jestli se něco změnilo,ale co píšeš tak mi nemusí být 52 let abych měl procestováno co ty.
Tím nechci nějak machrovat a věrím že spolu nějak na tomto větsinou přínosném foru nějak vyjdem a nebudem se zbytečně urážet.
Ztim se měj.
Asi máš sníženou rozlišovací schopnostkraviny které tady vypisuji nejsou urážlivé ale trefnézáleží pouze na inteligenci dotčeného jak na to reaguje
Tak já jsem na ní už 160 jel, a nepřišla mi nějak přetočená, kolik točila, si už nepamatuju. Tím netvrdím, že by nesnesla delší převod. Ta motorka, k tomu ale není určená, to není žádný dálniční stíhač. Na to, jsou určené úplně jiné stroje.
Ivo Bohuslav napsal:
Tak já jsem na ní už 160 jel, a nepřišla mi nějak přetočená, kolik točila, si už nepamatuju. Tím netvrdím, že by nesnesla delší převod. Ta motorka, k tomu ale není určená, to není žádný dálniční stíhač. Na to, jsou určené úplně jiné stroje.