Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Květen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 1 z 22:   1    2    3    4  ...  22  
 
Pneumatiky
Milos
#1 
Přidané 21.02.2007 07:48
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3239
Registrace: 18.10.06
Jaké pneumatiky používáte na GSách? Přešel jsem ze silničních Metzeler Tourance na špunty Continental TKC80. První dojmy nezajetých gum na studeném a mokrém povrchu moc příjemné nebyly. Zadek uskakoval a necítil jsem se moc jistý. Ale ty gumy jsou zatím nové.
Máte někdo TKC80?
 
www.pinkava.cz
Ivan
#2 
Pneumatiky
Přidané 21.02.2007 08:34
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
I Ty jeden experimentátore. Já myslel, že tohle máš už ujasněný. Já věřím zkušeným lidem a tomu co jsem viděl vloni na XL, kde TKC na Mitasky neměly. A je to... Ivan
 
Cycli
#3 
Pneumatiky
Přidané 21.02.2007 09:09
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Jednoznačně MITAS. A ted používám E-07. Je to kompromisní pneu. Na asfalt dobrá do terenu obstojná. Stejně většinu člověk jezdí po silnici (škoda). Výdrž obrovská, nepraská, sedí dobře. Na přední mám najeto ted asi 15000km a tak 1 - 2 ještě udělá. Na zadní jsem měl 18000km a dávál před dovolenou novou, ale v tu dobu měla ještě 5 mm vzorku. A cena sady ? 2500kč. Co jsem slyšel o TKC, tak na Mitas nemají výdrží ani jízdníma vlastnostma. Ale já je nikdy neměl.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Ivan
#4 
Pneumatiky
Přidané 22.02.2007 08:43
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
To já bych si Marku KTM vyzkoušel klidně také, ale na ujištění že BMW je lepší by mi stačil jeden pokus. Myslel jsem, žes TKC-čka už jednou měl a pěkně jsi na ně nadával. Proto mne udivuje druhý pokus (pochopitleně se stejným výsledkem)... Ivan
Souhlasím s Ciclim že Mitas E-07 je asi bezkonkurenční v poměru cena/výdrž. Jen škoda že se s nima v terénu moc neukáže - a protože jsme třeba v Rumunsku v terénu z velké části, používám E-09, i když hučí a nesmí se přefouknout a jezdit na nich rychle protože se trhají špalky. Není mi na nich akorát jasný nepoměr ve výdrži předek-zadek, kdy zadek vydrží dvojnásobek předku. Ivan
 
Cycli
#5 
Pneumatiky
Přidané 22.02.2007 08:54
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
To je jednoduchý Ivane. Výška dezénu je na nové gumě( E-07 a asi 09 nebude velký rozdíl) přední 7 mm a zadní 13mm a vzadu je dezén celkově mohutnější. Když brzdíš ( i zadní brzdou), tak jde většina váhy na předek. Guma se hodně zatíží a tím tlakem se jakoby udroluje po mikročástečkách.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Ivan
#6 
Pneumatiky
Přidané 22.02.2007 09:55
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
To všechno chápu, ale to maj Tourancky taky vzadu víc vzorku a vepředu míň, teda aspoň myslím co si matně pamatuju. Ivan
 
Cycli
#7 
Pneumatiky
Přidané 22.02.2007 13:18
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
No, myslim si, že na těch Touranckách nebude takový rozdíl v hloubce dezénu mezi předkem a zadkem a samozřejmě jsem zapoměl napsat, že po přidáni plynu to je s těma pneu naopak. U 09 předku jsou docela velký mezery mezi špuntama a když moto tlačíš, tak je cítit, jak se jakoby propadá mezi ty špunty. a když si pak vezmeš, že jedeš kilo, tak to dělá taky akorát o hodně rychleji.Což na životnosti asi ubýrá nejvíce. Myslím si, že kdyby špunty zhustili, tak by se ten "problém" zlepšil alespoň o 50%.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Ivan
#8 
Pneumatiky
Přidané 23.02.2007 07:25
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Já teda asi neumím jezdit, já žádný propadání necítím. Prostě jedu a E-09 mne hrozně mile překvapily jak jsou to stabilní gumy a jak drží třeba v zatáčkách - motorku naklopíš jako na Touranckách. A když toho maj Mitasky dost, s předstihem varují.
A ještě k těm hustším špuntům - máš jistě pravdu, ale pak už by to nebyly gumy špuntovky...SmileIvan
 
Cycli
#9 
Pneumatiky
Přidané 23.02.2007 07:31
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
To propadání píšu, že cítíš při tlačení motorky. Za jízdy to neucítíš. A myslím si, že kdyby tam pár řádků špunzů přidali v Mitasu, tak by to furt mohli bejt slušný špuntovkyWink Na druhou stranu za ty prachy, co bysme chtěliSmile
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Doc
#10 
Pneumatiky
Přidané 23.02.2007 21:13
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
TKC 80 je asi nejoptimálnější volba pro GS, pokud nemáte GS pouze k výletu na Václavák a zpět do garáže, ale pro opravdový adventure charakter. V pomyslné stupnici 1-10 (optimum 10) berou 8,5 na suchém asfaltu, na mokrém.......radši se neptejte. Ale nehučej, klidně do 160km/h a výdrž kolem 6-10.000km podle podmínek. Na suchém asfaltu není lepší gumy (s kramfleky) než TKC. Jde o to, zda je máte správně nahuštěné (čí spíš lépe řečeno podhuštěné) i pro asfaltový provoz. Pokud máte 2,5 tak jsou jak klouzavý dřeva. Frk je ten, že je potřeba je mít i na asfalt na 1,5 (tak jako to terénu) abychom měli tu správnou přilnavost. Na TKC se dá brousit botou/stupačkou úplně lehce. Na těžký terén samozřejmě Karoo ale na asfaltu to rve uši při 100km/h. Proto považuji za nejvyváženější volbu Continental TKC 80 pro kombinovanou jízdu, pro jiný dlouhý výlet se záteží a pouze asfalt - určitě Tourance, s dobrou trvanlivostí, velmi dobré na suchém i vlhkém asfaltu
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Milos
#11 
Pneumatiky
Přidané 24.02.2007 10:10
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3239
Registrace: 18.10.06
Asi máš Lukesi pravdu s tím nahuštěním. Musím to hned zkontrolovat, případně jim zkusím snížit tlak. Díky
 
www.pinkava.cz
Tonda
#12 
Pneumatiky
Přidané 24.02.2007 12:02

Příspěvků: 5229
Registrace: 16.02.07
Já teď po Mitaskách používám Metzeler Karoo T. Je to obdoba TKC 80, ale o 2000Kč levnější. Sehnal jsem je od Červuse (pneuservis Červený) za 4500Kč sadu - super cena.
http://www.metzelermoto.de/metzeler_world/news/page_0001/karoo_t_.htm
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Doc
#13 
Pneumatiky
Přidané 24.02.2007 12:27
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
Tonda napsal:
Já teď po Mitaskách používám Metzeler Karoo T. Je to obdoba TKC 80, ale o 2000Kč levnější. Sehnal jsem je od Červuse (pneuservis Červený) za 4500Kč sadu - super cena.
http://www.metzelermoto.de/metzeler_world/news/page_0001/karoo_t_.htm


Tondo, o tom píšu nahoře, KarooT jsou do terénu výborné, ale na nic jiného, jsou strašné na asfaltu (omezená rychlost, životnost na asfaltu malá a hluk), pokud se budeš vracet z endura po dálnici tak buď umřeš hlukem nebo otravou, nebo pojedeš 150 a umřou pneu, vyber si. KarooT u ná používají jenom ti co přezouvají na víkend
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Tonda
#14 
Pneumatiky
Přidané 24.02.2007 13:05

Příspěvků: 5229
Registrace: 16.02.07
No vcelku se pleteš. Karoo a Karoo T jsou úplně rozdílné gumy. Karoo T je loňská novinka - přímý konkurent TKC 80, kdežto Karoo je teréní guma, vhodná opravdu spíše do lesa než na silnici.
http://www.metzel...roo_t_.htm
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Tonda
#15 
Pneumatiky
Přidané 24.02.2007 13:11

Příspěvků: 5229
Registrace: 16.02.07
Na fotkách na tomhle odkazu je vidět rozdíl dezénu na klasických Karoo (nalevo) a Karoo T.
http://www.metzelermoto.de/de_81/tires/template_categorie.jhtml;jsessionid=VJOBHUSENCRINFYKJOPSFEY?catid=81OFFRO&productid=13322&product_list=catid%3D81OFFRO%26productid%3D13322
Upravil Tonda dne 24.02.2007 13:13
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Doc
#16 
Pneumatiky
Přidané 24.02.2007 13:29
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
samozřejmě, můj omyl kolem Karoo T, sorry, vzhledem k rychlosti
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Milos
#17 
Pneumatiky
Přidané 14.03.2007 07:35
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3239
Registrace: 18.10.06
Tak včera jsem vyzkoušel TKC s tlakem 2,0 jak na předku tak na zadku. Níž jsem nešel, říkal jsem si, že upistit můžu vždy. No a paráda. TKC seděly jak před tím silniční Touransky, takže jsem spokojený! Díky.
 
www.pinkava.cz
holubbb
#18 
Pneumatiky
Přidané 30.03.2007 19:47

Příspěvků: 1015
Registrace: 16.03.07
jsem z toho jelen.na geesu mam obute michelin anakee, nechtejte po mne nazor na ne-jsem ucen.na planovanou delsi cestu do rumunska se rozhoduji mezi dvema pneu a to metzeler tourance a continental TKC 80.smejdim uz delsi dobu po netu a ctu ruzne prispevky na ruznych forech.tourance vydrzi dvakrat tolik co TKC/sem vycet/, TKC nehustit na 2,5 ale nejlepe na 1,5 jinak pry spatny jizdni vlastnosti atd.do toho vseho jeste metzeler karoo 2.podotykam, ze nejsem zkuseny pilot a moje cestovani bude 90 na 10 ve prospech silnice.nedoporucujte mitas 09/ty jsem dnes prodal/ a na radeni v terenu si jeste dlouho netroufnu.toz asi tak.dik za pripadne rady a nazory...
 
Milos
#19 
Pneumatiky
Přidané 30.03.2007 19:59
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3239
Registrace: 18.10.06
Já teď zkouším TKC, ale zatím je předčasné jakékoliv hodnocení. Jen poznatek, že po snížení tlaku na 2.0 mi přijde, že na silnici sedí stejně jako Touransky, na kterých jsem doposud jezdil. Za týden odjíždím do Rumunska, tak budu moudřejší, jestli TKC byla dobrá volba.
 
www.pinkava.cz
Cycli
#20 
Pneumatiky
Přidané 30.03.2007 21:42
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Mitas E-09 = perfektní guma = zkusíš a již nebudeš nikdy nic jiného dávat. Na mokru asi fakt nejlepší guma. Zeptej se Ivana. Ten najezdil 100 tisíc na touranckách a nechtěl jiné pneu dávat, bo měli výdrž a byly dobrý. Pak se nechal ukecat jednou do RO na Mitas 09 a k touranckám se vracet nebude. A navíc 2500 za sadu opravdu dobrejch gum je dost příjemný. Best of
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Strana 1 z 22:   1    2    3    4  ...  22  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 58
Členové on-line: 2
pavelch, Honzek

Registrováno: 8,680
Nejnovější člen: Maros27

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI