Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Touratech
 
Spojeni vice F5 s F4
Ales
#1 
Přidané 09.07.2012 20:55

Příspěvků: 66
Registrace: 26.04.11
Ahoj, ted jsme prijeli po 14- ti dnech z Albanie a jen pro zajimavost pisi zkusenosi spojeni trech F5 s jednou F4. Bohuzel se nam v zasade nepodarilo temer nikdy rozchodit spojeni tak, aby bylo bezproblemove. Prvni vec je navod na F5. Tam je napsano, ze se musi spojit jezdec 1 s jezdcem 2, pak 3 a 4 a pak musi jezdec 3 ukoncit spojeni do pipnuti a tim se spoji zbytek jezdcu. Tak to urcite v kombinaci s F4 nefunguje.
Jedina sance je sparovat f4 s F5 a pak zvlast dve F5. Pak ten sparovany s F4 musi naopak zapinat interkom az do pipnuti a pak to jakztakz funguje. Bohuzel jen nekdy. Vetsinou se stejne F4 nepripoji. Tedy spis jen poznamka, pokud uvazujete o vicecestne komunikaci, je asi lepsi holt invetsovat do F5, tohle bylo trapeni v helmach pri ctyricetistupnovych vedrech a vetsinou k nicemu

Ales
Bmw GS ADV
 
magoss
#2 
Spojeni vice F5 s F4
Přidané 09.07.2012 21:29
Avatar člena


Příspěvků: 1114
Registrace: 04.11.10
docela zajímavej poznatek..jinak pokuď by ses té F4 chtěl zbavit:-) tak bych asi věděl komu hodili by se dva kusy :-)
 
xHackerM
#3 
Spojeni vice F5 s F4
Přidané 09.07.2012 21:51
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Já bych je taky bral...
 
TomasTT
#4 
Spojeni vice F5 s F4
Přidané 10.07.2012 13:12
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Tak jsem to tady dneska testoval asi hodinu a půl (vybil se mi druhý F5, takže nabiju a budu dál testovat).
2x F5 + 1x F4 funguje naprosto normálně. Jen je potřeba dodržet určitý postup.
Chtěl jsem sestavu jezdců v pořadí:
F5 <-> F5 <-> F4
Párovat se musí odprostředka - to znamená od zařízení, které bude dělat master přepínač. V tomhle případě prostřední F5.
Spároval jsem nejdřív obě F5. Hodil jsem oba do párovacího režimu a z té "prostřední" F5 jsem vyvolal spojení horním tlačítkem. Pak jsem tu prostřední F5 vypnul, opět hodil do párovacího režimu, zapnul F4 do párovacího a vyvolal párování opět z té F5ky. Pak jsem spojení rozpojil (krátký stisk prostředního tlačítka) a z té prostřední F5 jsem vyvolal spojení s oběma dalšími (prvním a posledním) současně. Jde vyvolat i spojení jen s posledním spárovaným a s předposledním párovaným ale to neumím používat a nechce se mi študovat návod a nepovažuju to za tak důležitý. Každopádně jsem zkoušel odejít s první F5 i poslední F4 mimo dosah, různě to vypínat a zapínat a všechno funguje. Jen se to rozpadne v případě, kdy ta prostřední F5 je vypnutá. To je jasné, to je master a první F5 a poslední F4 bez přepínače uprostřed fungovat nebudou. Podle mě byl problém, že tam byly nějak špatně napárované ty zařízení nebo jste nejezdili ve správném pořadí. Když je těch F5 víc, tak je situace komplikovanější - musí se spárovat nejdřív ty "prostřední" F5 mezi sebou a až nakonec ta F4, která by měla jet jako poslední nebo jako první. Každopádně sestava se sudým počtem zařízení je mnohem citlivější na vyjetí z dosahu - nevím proč. F4 se mi odpojovala už ve vzdálenosti mezi prodejnou a silnicí ve vesnici, což je tak 300m bych řekl. Když to bylo spojené jen s F5, tak vzdálenost byla nejmíň dvojnásobná. Určitě to má vliv na dosah. Mluvil jsem dneska 2x s dovozcem, ten se sestavou kde jsou F5 a F4 jezdí často a říkal, že udělají nějaký speciální návod jak postupovat při tom párování, protože se v tom dělá moc chyb a na pořadí párovaných věcí záleží. Nicméně jim to taky funguje dobře.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
xHackerM
#5 
Spojeni vice F5 s F4
Přidané 10.07.2012 15:19
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Totálně jsem se ztratil asi už po 10. řádku... Smile
 
Paul
#6 
Spojeni vice F5 s F4
Přidané 10.07.2012 18:15
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
xHackerM napsal:
Totálně jsem se ztratil asi už po 10. řádku... Smile

Když by si to měl v ruce tak by si to pochopil není to tak složitý Wink.
 
kola12345
#7 
Spojeni vice F5 s F4
Přidané 10.07.2012 20:00

Příspěvků: 184
Registrace: 25.01.11
ja mam zas furt problemy z scala G4, uz asi tretia sada kupena...
vypadava signal, radio skoro nepouzitelne, druhy jazdec casto nepocuje co hovorim, nabeh hlasu nestabilny, baterka za 4 hodiny OFF, dosah medzi jazdcami max 300m

asi kupim novu scala G9 Sad
 
TomasTT
#8 
Spojeni vice F5 s F4
Přidané 11.07.2012 12:54
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
kola12345: a jak to souvisí s tématem tohoto vlákna???
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Touratech :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.14 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI