Nazdarek tak jsem absolvoval 2000km za 7 ndi v sedle svoji masinky napisu par poznatku co sem pozoroval behem cesty , ono pri te delsi ceste to clovek vic pozoruje jak na kratkych vzdalenostech kolem komina.
1. pneu E07 - drzi uchazejicne na mokru , sterku i suchym asfaltu, vyjimkou jsou podelne spary a "hadi" na kterych je predni pneu vice nervozni, celkem dobre vjizdi i vyjizdi s vyjetych koleji, na to ze ma pneu cca 3500km nepozoruji velky ubytek vzorku, v bahne se celkem rychle zalepuje ale jde to
2. plexi GIVI - vyborne chrani hrud i ramena, horsi je to s helmou, plexi by potrebovalo jeste trochu protahnout jelikoz proud vzduchu dela turbulence primo nad helmou, takze bud budu resit pridanim spoileru nebo ho trocha natvaruju, moznost je i prodat a koupit jeste trocha vetsi
3. snizene sedlo - snizene sedlo origo BMW bylo velice prijemne na muj sedaci sval a uplne vphode se na nem cestovalo oproti klasice, jeste ho necham presit na cerveno
4. vyska motorky - pri nalozene motorce to bylo super obe nohy skoro 100% celou ploskou na zemi, pri sundani kufru se to zvedlo coz zapricinilo moje dva pady, kdy jsem proste nedosahnul dostatecne a motorku sem neudrzel a lehla, techto situci bylo vic, ale ostatni sem ustal, budu muset hold vic trenovat
5. spotreba - bylo videt ze opravdu pri skoro stejnem stylu jizdy je BMW uspornejsi oproti ostatnim ucastnikum (Jawa 350, Transalp 2x, Hornet ) spotreba dle PC byla 4,4 dle vypoctu mi to vyslo 4,25 spotreba ostatnich byla kolem 5 a vic, verim ze bych to jeste srazil vic dolu, ale potrebuju se poradne naucit radit a vyuzivat brzdneho ucinku motorku
Ked nepotiahneš plyn vôbec, dosiahneš požadovanú spotrebu, na motorke je to nutné a velice zábavné
A určite nie preto sa válaš že máš vysoké sedlo, to by clapci na dakare ležali sústavne
A kolik meris shreku? Ja jsem z toho mel taky bobky a vedel jsem, ze pro me bude snizene sedlo asi nutnost ( mam cca 175 ) a prvni jizda na osmikilu byla v cuklich a dal jsem to celkem v poho. V dobrych botach to pujde myslim daleko lepe.
no ja sice merim 174 (po poslednim mereni) ale je problem ze stejne vysoci lide jsou oki ja mam kratsi nozicky , ale uz vybiram lepsi boty, me masina vetsinou lehla po tom co se vic naklonila a pokud poradne nestojis tak to proste neudrzis navic kdyz treba masina stoji nahrbu a ty mas nohu v dolejku, rozhodne ale snizovat nebudu dal jsem jen nizssi sedlo, proste to chce cvik zatim amm najeto kolem 5500
tak ted ja nejaky echo z dovci po alpskych sotolinkach se schrnutim pro 800kare soucasne i budouci :-) : 3200km z toho asi 300 po sotoline , 9dni masiny dostali zahul jak na dalnicich tak v terenu s 800kou spokojenost naprosta , motor k neutahani , plne nalozena ve 2 s celkovou spotrebou 4,9l (alpv jednom5,6) mi pripada skoro na hranicich fyzikalne mozneho :-) o tom ze by podvozek nebyl dobrej nebo cokoliv jsem si nevsim - v prakticky vsem daval transalpoj na prdel a tim nemyslim jen motor , svetla vyska skvela i ve 2 ve sterku super, na asfaltu jsem na 7kach mitaskach sel az za hranu gumy :-)) na dalnicich jsem si vrnel a alp pretacel v serpentynach jsem si liboval a alp se trapil ve 3000m mi to jelo furt stejne a alp uz mel bohatou smes, za mne jeste neco udelat se sedlem a naprosta spokojenost aniz bych do toho musel naklopit dalsi kilo do podvozku
http://rybkabohun...2012_VIDEA http://rybkabohun...linky_2012
dovolena byla skvela ale v sedle takhle uzasny moto je to posunuty jeste o stupinek vys - a kdyz s tim prasknes dobre se to zveda :-))
Upravil milanek dne 30.07.2012 23:51
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
tak já podávám echo z této sezóny, která se neodvratně blíží ke svému konci. Najeto za dva měsíce 6000km, a ačkoliv mám "jen" 650 twina, tak se osvědčil. Ovšem asi jako každého mě poslední dobou nahlodává myšlenka, že by mohl mít klidně o 20kw víc
Nicméně mám asi vykuchanej kat. (soudím podle hlubokého brumlavého zvuku v nízkých otáčkách co jsem u jiných 8kil neslyšel) takže možná mám o 2-3 invalidní poníky víc. Celá sezóna bez problému, krom včerejška, kdy přestala topit levá rukojeť, takže asi výměna. A příští rok už to bude na plno... doufám že s akademickým titulem budu příští rok brázdit celou Evropu.... jen ten TT polotovar trochu dovybavit.
Upravil Spitfire dne 07.09.2012 20:50
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
tak já podávám echo z této sezóny, která se neodvratně blíží ke svému konci. Najeto za dva měsíce 6000km, a ačkoliv mám "jen" 650 twina, tak se osvědčil. Ovšem asi jako každého mě poslední dobou nahlodává myšlenka, že by mohl mít klidně o 20kw víc
Nicméně mám asi vykuchanej kat. (soudím podle hlubokého brumlavého zvuku v nízkých otáčkách co jsem u jiných 8kil neslyšel) takže možná mám o 2-3 invalidní poníky víc. Celá sezóna bez problému, krom včerejška, kdy přestala topit levá rukojeť, takže asi výměna. A příští rok už to bude na plno... doufám že s akademickým titulem budu příští rok brázdit celou Evropu.... jen ten TT polotovar trochu dovybavit.
Samozrejme že ti chýbajú kone ked máš origo prevod, s tým sa ani jazdiť nedá.
sanko napsal:
Samozrejme že ti chýbajú kone ked máš origo prevod, s tým sa ani jazdiť nedá.
už se chystám vyzkoušet 15 ve předu. podle toho co jsi psal to je velká změna tak se na to těším.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90