Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Vule na sytici
anarches
#1 
Přidané 29.05.2008 21:47

Příspěvků: 10
Registrace: 20.05.08
Dobry vecer lidicci. Mam malou prosbu. Jakmile dam sytic, pri pouziti (1/2 a vice otevreno) zustane zasekle lanko (vyjede nahore u ovladace mimo bovden. Jakmile jen malinko otocim plynem, bovden zaskoci a vse je v poradku. Vzhledem k tomu ze lanko vyjizdi pri pouziti sytice o cca 1 cm se bojim , ze se bovden zpetne "netrefi" a i za jizdy bude mirne otevereny. Myslel jsem ze to bude nepromazane lanko, jak jsem byl zvykly z predchozich moto. Nicmene jak pisi, jakmile jen lehce sahnu na plyn ozve se klapnuti a vse je v poradku. Mam GSko jen chvilku, sundal jsem sedlo, nadrz, pod baterii vede syticovy bovden ale je tam velmi spatny pristup. Zatim jsem se dal nedostal, jelikoz jiz je tma. Mate prosim nekdo zkusenost jak nejlepe (na hondici jsem zkrz gumove pruchodky strikal olej atd ...) , nebo to mam cele rozebrat Smile diky moc, treba se najde nejaka dobra rada.

doufam ze muj dotaz nebude prilis nesrozmitelny, dekuji vsem za pomoc Smile
 
anarches
#2 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 22:03

Příspěvků: 10
Registrace: 20.05.08
in loveOmlouvam se, nejako jsem nerekl o ktery stroj jde: 1100GS. tak .... dekuji
 
Karlos
#3 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 22:34
Avatar člena


Příspěvků: 73
Registrace: 19.12.07
anarches napsal:
in loveOmlouvam se, nejako jsem nerekl o ktery stroj jde: 1100GS. tak .... dekuji


Zdar nejlepší to je celý rozebrat. U Bafíka je sytič řešenej tak že vlastně jen přidáváš plyn. Ale je k tomu dost blbej přístup pod baterkou. Musí se to komplet rozebrat ale vyplatí se to.
KARLOS
 
Bohumil
#4 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 22:34
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
To co popisuješ je ůplně normální,já kvůli tomu málem rozebral Grogovi taky celů motorku... GrinGrin Jestli to chceš jinak tak si kup 1996 ta to má vyřešený líp. hilarious
Kupredu spatki ni krok...
 
anarches
#5 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 22:39

Příspěvků: 10
Registrace: 20.05.08
Kluci diky, myslel jsem si to Smile . Zkousel jsem to ze zhora prostrikat, ale t nepomohlo..Takze nadrz, baterka, drzak pod baterkou a jsem tam ? Jde mi o to aby na me nebafl bubak Smile hehe. Z leva se nedostanu a z prava ne, takze pod baterku Smile v.... mam si na neco davat pozor ? (minule mi pri sundavani nadrze vypadalo par potvurek, ale ted uz to vim Smile
 
anarches
#6 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 22:47

Příspěvků: 10
Registrace: 20.05.08
WinkJinak clovicci, vim ze je to na posledi chvili, razim po vikendu (utery rano) mozna takovou mensi projizdku na glockner a pak bud po rakousku a nebo dal po italii. Kdyby nekdo ? Melo nas jet osm clovicku, ale ve finale jedeme asi 4 (2 pouze na hranice - GSko, Radian, SLRko a Sportster 12ka Smile hehe zajimava grupa. Nicmene prez hranice pokracuje jen GS a Radian, tak ?? Smile
 
bmwivo
#7 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 22:53
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
....už jsem to opravoval, je potřeba srovnat poměr lanek ke klapkám na stejnou délku, je potřeba synchronizační budíky na konečné doladění.
Povol bowden ( lanko )na rukojeti plynu, vyhákni lanka z klapek, povol bowden( lanko) sytiče, srovnej délku vyšroubování obou bowdenů u klapek a zatáhni za obě lanka ke klapkám jako u losování Matesa.( za uši), tím vystředíš ovládání v rozdělovací krabičce pod skříní ABS ( jestli ho máš, jestli ne, tak je to fuk).Potom nasaď lanka do klapek a vše vylaď a nasaď budíky a udělej synchro, jednoduché, co??Wink


....a jdu spát....
Upravil bmwivo dne 29.05.2008 22:54
 
Karlos
#8 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 22:57
Avatar člena


Příspěvků: 73
Registrace: 19.12.07
anarches napsal:
Kluci diky, myslel jsem si to Smile . Zkousel jsem to ze zhora prostrikat, ale t nepomohlo..Takze nadrz, baterka, drzak pod baterkou a jsem tam ? Jde mi o to aby na me nebafl bubak Smile hehe. Z leva se nedostanu a z prava ne, takze pod baterku Smile v.... mam si na neco davat pozor ? (minule mi pri sundavani nadrze vypadalo par potvurek, ale ted uz to vim Smile



Přesně tak jak to napsal Ivo. clap
KARLOS
 
anarches
#9 
Vule na sytici
Přidané 29.05.2008 23:30

Příspěvků: 10
Registrace: 20.05.08
Diky, myslel jsem si ze to dole bude kladka. Pouze nemam "synchronizační budíky" disponuji suplerou, mozna i jemnejsimi mericimi nastroji Smile bude stacit toto vyvazeni ? sytic je tedy "na centru- na kladce ?".... mozna mc pisi a zitraa rano to uvidim, dekuji moc


bmwivo napsal:
....už jsem to opravoval, je potřeba srovnat poměr lanek ke klapkám na stejnou délku, je potřeba synchronizační budíky na konečné doladění.
Povol bowden ( lanko )na rukojeti plynu, vyhákni lanka z klapek, povol bowden( lanko) sytiče, srovnej délku vyšroubování obou bowdenů u klapek a zatáhni za obě lanka ke klapkám jako u losování Matesa.( za uši), tím vystředíš ovládání v rozdělovací krabičce pod skříní ABS ( jestli ho máš, jestli ne, tak je to fuk).Potom nasaď lanka do klapek a vše vylaď a nasaď budíky a udělej synchro, jednoduché, co??Wink


....a jdu spát....
 
bmwivo
#10 
Vule na sytici
Přidané 30.05.2008 07:18
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
.... posuvka ti nepomůže, chce to budíky. Hlavně nepovoluj základní tovární nastavení dorazu klapek, pak je to dost problém, je nastaveno na speciál. měrku 0,05 mm, s tím nehýbej.Synchro se dá v nouzi seřídit na ucho, ale pokud chceš na budíky, stav se v HK u mě, samozřejmě po dohodě, uděláme to.
 
anarches
#11 
Vule na sytici
Přidané 30.05.2008 09:19

Příspěvků: 10
Registrace: 20.05.08
OK dekuji moc za radu, radeji to tedy ted necham, jak to je (budu si jen davat bacha, aby mi skocil dobre nazpatek, coz nakonec clovek slysi na motoru Smile Az se vratim z Alp urcite napisam Smile opravdu moc dekuji. Hezky den lidicci.

bmwivo napsal:
.... posuvka ti nepomůže, chce to budíky. Hlavně nepovoluj základní tovární nastavení dorazu klapek, pak je to dost problém, je nastaveno na speciál. měrku 0,05 mm, s tím nehýbej.Synchro se dá v nouzi seřídit na ucho, ale pokud chceš na budíky, stav se v HK u mě, samozřejmě po dohodě, uděláme to.
 
sadilek
#12 
Vule na sytici
Přidané 04.01.2009 14:44
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Zdar hoši.Dělám rozsáhlejší údržbu a chci vyměnit lanka plynu.Hledám tady nějakej návod jak dál.Skončil jsem na držáku baterky.Nejde vyndat.Zespoda jsou lanka v nějakým domečku a vysí to na nich.Nechci používat násilí a tak bych rád,kdyby mi někdo poradil jak to dostat ven.Je to 1150gs a dělám to přesně kvůli tomu sytiči,a taky proto,že plyn už mi jde hrozně ztuha.Jinak budíky na synchro mám tak seštelovat bych to pak zvládnul.
Dík
 
www.jezdime.eu
sadilek
#13 
Vule na sytici
Přidané 05.01.2009 08:27
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Klucí nenechte mě na holičkách.pray
 
www.jezdime.eu
bmwivo
#14 
Vule na sytici
Přidané 05.01.2009 11:05
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
zdravím.
Asi tě nepotěším, ale nutno vše demontovat, to znamená uvolnit ABS, kastlík na aku ven a po té napojit nová lanka, práce na půl dne.
Pokud nejsou lanka rotřepená, doporučil bych před rozborkou zkusit promazat, dělám to tak, že uvolním lanka, bowdeny, používám silikon ve spreji a tlakem vzduchu to do bowdenů zafouknu, když je vše jiné v pořádku, většinou to pomůže.Po té je nutno srovnat lanka, ale ten postup jsem zde někde už psal.Š.I.
 
sadilek
#15 
Vule na sytici
Přidané 05.01.2009 16:37
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
bmwivo napsal:
zdravím.
Asi tě nepotěším, ale nutno vše demontovat, to znamená uvolnit ABS, kastlík na aku ven a po té napojit nová lanka, práce na půl dne.
Pokud nejsou lanka rotřepená, doporučil bych před rozborkou zkusit promazat, dělám to tak, že uvolním lanka, bowdeny, používám silikon ve spreji a tlakem vzduchu to do bowdenů zafouknu, když je vše jiné v pořádku, většinou to pomůže.Po té je nutno srovnat lanka, ale ten postup jsem zde někde už psal.Š.I.

Veřejné díky!Stačiko to promazat.Já to udělal WDčkem.Pak jsem to sešteloval jak mi poradil bmwivo a sladil na budíky a chodí to jak za mlada.lolthumbs up
 
www.jezdime.eu
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 57
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.15 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI