Bubak napsal:
... pac Alexe znam dlouho a vim presne, co s tim mel a ma, mohu potvrdit, ze:
a. neni sam s touhle zavadou v elektronice a managementu motoru
b. projevuje se to zhruba po 20 tisisch km
c. nevim jak jinde, ale rakousti majitele se ted techhle motorek zbavuji, dokud to jeste trochu jde...
d. pristup KTM k reseni zavady neni zrovna uplne "koser"
A myslis, ze kdyz se to do 50t km neprojevilo, ze tam nic takoveho nebude? Jak rikam, takm kamos s LC8 jedna z prvnich v CR menil jen gufero ve vidlich a tesneni pod hlavou, kde chcalo z chladiciho okruhu do motoru. Kupodivu to na mototu nebylo poznat. Jinak jen jezdi a jezdi. krom toho na to tesneni pod hlavou byla tusim svolavaci akce. Ja bych ty LC8 nezatracoval, je to hezkej doplnek velkeho GS
BMW R1150GS MY02
... no to je prave ten zakopanej pes, neblbnou uplne vsechny LC8, ale vypada to jen na nejakou konkretni serii/rocnik, kde rakousti soudruzi udelali nejakou chybu a ted se k tomu moc ferove nestavi...
Bubak
R 1150 GS/2003 "Helmut"
(SYM Fiddle III 125) - po smrti
A lze presne tu zavadu definovat? Maji pro to nejake oznaceni? Co se musi v tom pripade vymenit? Ja se chci jen pripravit co me ceka na spolecnych cestach s kamosem a jeho LC8
BMW R1150GS MY02
... Alex by to popsal lepe - napred vypadava ventilator, pak se rozesere management motoru, dojebou se spalovaci mapy, motorka se hreje, chcipa, nejede - to vsechno samo od sebe a z niceho nic. Nikdo si s tim nevi rady.... ani KTM sama. Zavada je nekde v pocitaci nebo nejake navazujici elektronice. Mechanicky je ta motorka v pohode.