Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Demontaž špicov v GS kolese.
JRM66
#1 
Přidané 21.11.2012 14:33

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
Možno že to vyzera na hlupu otazkuhelpless, ale nevie niekto ako sa da vybrať von z kolesa špic, jasne že, som vykrutil nipel, ale to je tak všetko čo viem. Skušal som to jemne vyklepnuť aj nahriať trochu hlavičku špica, ale bezvysledne.Angry helpless
Upravil JRM66 dne 21.11.2012 20:23
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
vlado
#2 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 21.11.2012 15:10
Avatar člena


Příspěvků: 185
Registrace: 09.10.10
http://www.youtub..._zVpPFitXo

tu to mas
Upravil vlado dne 21.11.2012 15:10
 
Melizoy
#3 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 21.11.2012 18:00
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
Já jsem rozebíral přední 19" z R1100, a přední 21" R100GS. Ráfky oba vypadaly slušně, ale v obou případech byly dráty v zahloubení ráfku pěkně utemované povrchovou korozí hliníku, a to tak že pěkně natvrdo. Otočit s drátem hasákem, aby se uvolnil vůbec nešlo. Zkusil jsem máznout dráty WD40tkou, ale efekt i po dnu působení = 0. Musel jsem dráty vystříhat pákovými nůžkami, potom jsem ráfek podložil špalíkem šířky vnitřku ráfku a zbytky drátů pomocí průbojníku s prohlubní do které zapadl drát a kladívkem vyklepával odstřižené vajglíky do ůrovně ráfku. (Samozřejmě do toho nemůže člověk řezat úplně jak hluchej do vrat, jinak by došlo k ohýbání drátu a také ráfek asi nesnese všechno). Pak už by bylo třeba jednotlivé zbytky drátu, každý zvlášť, chytnout do velkého svěráku a odvalováním ráfku přes prkénko jeden po druhém vypáčit, podobně jako se štípacími kleštěmi vyndavají hřeby ze dřeva... Mimochodem, velkými štípačkami přes prkénko jsem si ani neškrtl, jak zbytky drátů vězely v ráfku pevně. Zabil jsem tím celé odpoledne.
Přeju příjemnou zábavu a ráfky v lepším stavu, než jsem přeplétal já.
 
JRM66
#4 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 21.11.2012 20:20

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
Chcel som to rozpliest komplet kvoli repasu proste vyčistiť a vylešťiť špice + rafik ako zrkadlo a naspať poskladať, ale tymto sposobom ktory ste tu opisali cesta nevedie.Angry Musim zvoliť inu naročnejšu technologiu hand made, ale ešte mam jednu otazku. Ked vyberem povedzme polovicu niplov križovo tak, aby som nerozhodil koleso. Ktore nasledne dam do chromu, a osadim ich naspať na predpisany moment a potom vyhodim zbytok a zopakujem cely proces tak, riskujem niejaky nepredvídaťelný problém alebo je to v pohode?
Upravil JRM66 dne 21.11.2012 20:35
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
Stewe
#5 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 21.11.2012 20:38
Avatar člena


Příspěvků: 1161
Registrace: 23.06.11
JRM66> celý kolo dokáže držet na 16-ti drátech. Já bych to rozpletl celý a dal chromovat všechny dráty, resp. koupil nové + niple + červíky, takže v tvém případě bych měnil kus za kus.
Pokud se na to vrhneš, tak nezapomeň na to, že musíš dělat drát po drátu (po obvodu), vždy jednu stranu a pak druhou. Lehko se dá to kolo rozhodit jedním blbým drátemShock

Vyplést kolo je jednoduchý, ale vycentrovat ho, to už je masakr (vím o čem píšu) Dělal jsem to taky doma na koleně a kolo nehází -přední- . Teď se chci pustit do zadního a vymejšlím, jak upnout kolo s takovou lochnou uprostřed...
GSA 1250 Rallye 2024
 
JRM66
#6 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 21.11.2012 21:03

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
Stewe napsal:
JRM66> celý kolo dokáže držet na 16-ti drátech. Já bych to rozpletl celý a dal chromovat všechny dráty, resp. koupil nové + niple + červíky, takže v tvém případě bych měnil kus za kus. .
To je moc jednoduche a finančne naročne, takže spice su len hodne zasr.ate od brzdovych dostičiek, ale ide to v poho čistiť a tam kde to nejde tak, použijem mini drateny kotučik s dremelkou a hotovo. Niple su od vyroby lakovane na strieborno čo sa kvalitne zasi.era od sajrajtu tak, preto to chcem dať do chromu ked robim leštenku v klasickom style, ale zaroven do chromu pojdu aj šruby na kotuče ako aj na ABS-ko. Kola som niekedy v 90-tych rokoch vyplietal bežne na jawku ked ešte nemali vpredu kotučovku tak, som to prekladal na MZ naboj takže dobre viem o čom pišeš.thumbs up
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
Stewe
#7 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 22.11.2012 09:08
Avatar člena


Příspěvků: 1161
Registrace: 23.06.11
JRM66> tak to udělej jak jsem psal, bude to držet na 16-cti drátech, vždy 4 a do kříže. Pak jen necháš dochromovat 32 kusů, tedy jestli budeš dělat i zadek. Držím palcethumbs up
GSA 1250 Rallye 2024
 
JRM66
#8 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 22.11.2012 15:53

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
Stewe diky za rady, ale nahodou nevieš čim tesniť zavity v niplu a taktiež aj prislušneho červika.helpless Tovarensky je tam určite niečo napatlane, ale nemam ani najmensiu šajnu čo to je, skor mi to pripada ako pružne tesnenie.hmm!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
Stewe
#9 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 22.11.2012 20:09
Avatar člena


Příspěvků: 1161
Registrace: 23.06.11
Ti co chromují, jistě poradí. Já, jako truhlář ti poradím jen ohledně dřeva a nábytkuWink
GSA 1250 Rallye 2024
 
JRM66
#10 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 22.11.2012 20:18

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
Stewe napsal:
Ti co chromují, jistě poradí. Já, jako truhlář ti poradím jen ohledně dřeva a nábytkuWink
Oni neskladaju kola pre GS-ka,secret tak pochybujem že, by to mali vedieť, to skor Tonda by mohol vedieť!hmm!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
tomukur
#11 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 22.11.2012 20:23
Avatar člena


Příspěvků: 277
Registrace: 06.03.08
Ja som na jar centroval otcove zadne koleso y 1150 adv, a bola to fuška, a s tým vyberaním časti špicov by som to nevidel až tak ružovo lebo v serviske píšu že vymeniť a teda aj vybrať by sa mal iba jeden špic, inak treba centrovať, zavit zalep lepidlom na skrutky
Live fast die old !!
 
Bohumil
#12 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 22.11.2012 20:34
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
tam se lepítko nedává,jen nipl 5Nm a červík 1Nm. zrovna se rýpu s kolem co mám do rezervy.
Kupredu spatki ni krok...
 
JRM66
#13 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 22.11.2012 23:31

Příspěvků: 1168
Registrace: 08.06.12
bohumil napsal:
tam se lepítko nedává,jen nipl 5Nm a červík 1Nm. zrovna se rýpu s kolem co mám do rezervy.
Ja len že, ked som to čiastočne rozobral tak zavity po povoleni šli v pohode uvolniť a cely zavit bol kompet čisty aj ked kola mali nakrutené 140tkm. Proste čakaval som aku taku oxidaciu a nič tak, som jednoduchu usudil že, tam asi niečo bolo, ale ako to vyzera tak, asi nič tam ty nemčuri nedavaju.hmm!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.hmm!
 
Stewe
#14 
Demontaž špicov v GS kolese.
Přidané 23.11.2012 05:48
Avatar člena


Příspěvků: 1161
Registrace: 23.06.11
Dávají tam toho červíka, to stačí. Taky jsem tam žádný lepidlo nedával...
GSA 1250 Rallye 2024
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 96
Členové on-line: 1
Sniper

Registrováno: 8,728
Nejnovější člen: danbrabec

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 4.71 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI