Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Zobák 1150gs
sadilek
#1 
Přidané 13.06.2008 14:45
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Jelikož se potýkám na svých cestách pořád se stejným problémem a to je praskání úchytů budíků a zobáku při ostřejší jízdě terénem chtěl bych se zeptat jestli to už někdo nějak vyřešil.Dát tam něco lehčího?Nebo to nějak předělat?
Řeší to TT nějak?
Díky za tipy.
 
www.jezdime.eu
SPEEDY
#2 
Zobák 1150gs
Přidané 13.06.2008 15:19
Avatar člena


Příspěvků: 883
Registrace: 30.05.07
Zdarec,

jo na cestě to dokáže nasr.. i když je to jen banalita.

Taky už jsem to 2x svařoval. A vždy jsem to "polorozebral" a vařil na moto páč jsem nenašel fintu jak to úplně vyoperovat ven (zlatej japonec)...

Poslední vaření jsem se snažil udělat dokonalejší a zatím to drží i po řádění v terénu... Tož doufám, že to vydrží...
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje...
www.X-treme.cz
 
www.x-treme.cz
sadilek
#3 
Zobák 1150gs
Přidané 13.06.2008 15:43
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Já to vařil 2x a stejně to prasklo.Teď to mam stažený pavoukem a čekam co mi kdo poradí.Po třetí už to dělat nebudu páč vím,že to zas prdne.Teď už mám vytržený i ty postraní zalitý matice ze zobáku.
 
www.jezdime.eu
sadilek
#4 
Zobák 1150gs
Přidané 03.01.2009 12:24
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Znovu otevírám toto téma protože jsem to včera rozebral a dumam co s tím.Koukal jsem na katalog TT,ale tam jsem žádnej jinej stromeček nenašel.Klidně bych i vyhodil origo přístroje a dal tam něco lehčího.Jinak to zase poslepuju a zavařím a vlítnu do díry,kde to půjde na doraz a zas to všechno ulítne.Nevyhrabal někdo něco?
Na 650gs i na G650X se dělaj pěkný cocpity,jen na 1150 to všechno jen navěsit na stávající uchycení.zip it!
 
www.jezdime.eu
TomasTT
#5 
Zobák 1150gs
Přidané 03.01.2009 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
sadilek napsal:
Jelikož se potýkám na svých cestách pořád se stejným problémem a to je praskání úchytů budíků a zobáku při ostřejší jízdě terénem chtěl bych se zeptat jestli to už někdo nějak vyřešil.Dát tam něco lehčího?Nebo to nějak předělat?
Řeší to TT nějak?
Díky za tipy.


Vím přesně o čem mluvíš, tohle řeší asi každý, kdo s 1150 jezdí něco víc než po silnici. Zásadní problém je v konstrukci toho předku - na poměrně tenkém ocelovém rámečku je na dvou navařených očkách namontovaný extrémně těžký přístrojový blok s plexi, které vibruje a zatěžuje ty dvě očka. Zobák taky není moc lehký a protože není pevně spojený s nádrží (je jen nastrčený do gumového těsnění) tak celý tlak prakticky drží jen ty dvě patky na tom kovovém rámečku. měl jsem je vylomenené asi 10x. Když se to utrhne celé kokpit je prakticky v háji, lítá to nahoru a dolů, šílený..
TT to řeší systémově dvěma způsoby - nový přední plast (a případně palubka) Desierto. To má kolega Milan a kupodivu to funguje velmi dobře, tlak na plexi se vynáší dozadu k nádrži - po stranách to má dvě takové vzpěry ve dvaru křídla a ty to zatížení vynesou dozadu jako výztuha. Taky plexi je menší ale účinnější než originál Adventure. Je to plexi z LC4 Adventure mimochodem.
www.touratech.com/shops/015/images/artikel/BIGIMAGE/01-040-0395-0_I_01.JPG
Druhá možnost je předělat předek podle konverze ReVamp. Prodává se jen kompletní kokpit a zobák bez nutnosti měnit něco dalšího.
Měli jsme to tady asi 3 měsíce na testování před pár lety a jezdí se s tím moc příjemně ale je to sportovní (vhodnější na enduro) ale ne každému se to líbí. Zobák je lehoučký kompozit, celá budka kokpitu je hliník natažený na poměrně složitý stromeček z duralu. Je to nejlehčí možná varianta a kdybych nepotřeboval roadbook, tak do toho řešení jdu taky. Vážně jsem o tom uvažoval.
www.touratech.com/shops/015/images/kategorie/tit_revamp.jpg
Ještě jedno částečné řešení by bylo vyhodit originál přístroje (docela těžké) a nahradit je jedním digitálním sdruženým přístrojem a zobák nechat udělat z kompozitu.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
TomasTT
#6 
Zobák 1150gs
Přidané 03.01.2009 13:12
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Na straně 14 tady toho návodu je pár fotek kde bude jasná ta konstrukce vnitřního "stromečku" u Revampa. je tam vidět i nová duralová vzpěra kokpitu.

http://www.tourat...0011-0.PDF

A fotogalerie tady:
http://www.tourat...eVamp.html

www.touratech-usa.com/shop/media2/ReVamp_orig_anim.gif
Upravil TomasTT dne 03.01.2009 13:15
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
sadilek
#7 
Zobák 1150gs
Přidané 03.01.2009 21:38
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Díky Tome zase si nezklamal.Dnes jsem to zase všechno zavařil a poslepoval,ale nazpátek jsem to nedal.Udělám si výlet do Prahy a proberem to osobně.Předem brnknu.Díky thumbs up
 
www.jezdime.eu
TomasTT
#8 
Zobák 1150gs
Přidané 03.01.2009 21:41
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Stav se, ukážu ti fotky. Jak jsem to sám řešil, opatřil jsem si spousty materiálů.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Primm
#9 
Zobák 1150gs
Přidané 06.06.2009 09:59

Příspěvků: 30
Registrace: 29.01.09
to TomasTT: Tome, jsou ta svetla v konverzi Revamp jina ve verzi pro Anglii nez pro zbytek Evropy? Mam moznost vzit pouzity Revamp kit z Anglie, ale nevim, jestli u toho jdou seridit svetla aby to svitilo na "spravnou" stranu.
 
martens
#10 
Zobák 1150gs
Přidané 06.06.2009 11:15

Příspěvků: 52
Registrace: 15.07.08
To sadilek. Podobný problem jsem řešil nasledovně-Vymontoval ten rámeček z motorky,jelikož elektronika se s svářením zrovna nemusí,svařil ho COčkem na pořádnou housenku ze všech stran.Plastové držení jsem nechal zavařit u kamaráda odpovídající plastovou tyčkou .A hlavně jsem zvolnil při jízdě mimo asfalt.Možnosti jaké jsem měl na výběr byly - Opravovat neustále ,nebo vyztužit páskovinama , myslím že Cicli to dělal,nebo koupit za ranec předek od TT.Tak jsem zvolil způsob nejmenšího odporu a zatim to drží.Celá práce na dopoledne i s barvou.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 60
Členové on-line: 1
trajosef

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.13 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI