Knoxe mají v Touratechu, zkoušel jsem si jí a člověk se v tom cejtí, jako v brnění, v tom dobrém i špatném slova smyslu.. věřím tomu, že bych si na ní zvykl a mohl s ní normálně jezdit.. ostatně to mám v plánu na příští sezónu
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
K tomu Knoxu - je to individuální. Já mám ten starší typ (zip přes prsa) a ani nevím, že to mám na sobě. Rozhodně to nevadí a je to bezpečnější než protektory v bundě, to je jasný. Nový typ má prsa vcelku (je fakt že rozdělení na 2 části nechávalo vpředu dost nebezpečně nekrytý pruh) ale někdo se v tom cítí blbě. Pochopitelně jde jezdit bez hrudního chrániče úplně (nakonec bundy taky vpředu nemívají nic) ale to pak není moc výhoda. Je to prostě kompromis - buď bezpečnější nebo pohodlnější. Nejvíc pohodlný je jezdit v tričku že
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No já osobně používám CEMOTO (páč od této značky věci i prodávám - tak to chci mít vyzkoušené) .
Co se mi moc líbí je promakaný kloubový chránič páteře s odpojitelným chráničem kostrče pro jízdu v sedě.
Toto foto je hodně podobné tomu modelu co mám (já to mám celé černé) a je to klasicky v síťovině a pospojované nastavitelnými popruhy, aby to sedělo jak má.
Je pravda, že jsem s tím lítal jen na krosce a tam jsem za půl hoďky propocenej jako.... Takže nedokážu posoudit jaké by to bylo na cestě... Ale čeká mě nějaká kratší (cca 300km) cesta na BáWu a tak si to asi na sebe vezmu ať to prubnu.
SPEEDY přiložený následující obrázek:
[27.27Kb]
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
No a totok mi chrání kolena... nechtěl jsem ty levnější chrániče bez kloubu.
Teď jsem s tím o víkendu na Báwu nalítal asi 700km a když si tolik neutáhnu vrch krosových bot tak se to celkem nechá - jinak to logicky tlačí, protože je to dlouhé až do bot...
SPEEDY přiložený následující obrázek:
[20.22Kb]
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
to pavelgs: budeš se divit, ale řešení bylo nakonec jednoduché. Vepředu má Mitas E-09, ale zadní vzorek, takže to kolo vypadá dost brutálně, ale jelo se na tom prej krásně.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
stepan napsal:
to pavelgs: budeš se divit, ale řešení bylo nakonec jednoduché. Vepředu má Mitas E-09, ale zadní vzorek, takže to kolo vypadá dost brutálně, ale jelo se na tom prej krásně.
to SPEEDY: je to origo BMW zobák na 1150 Adv, koupil jsem ho u Bychla (skladem to samo nemaj), vyšel mne asi na 1400,- i se šroubama, matkama a podložkama. Kluk, přes kterej kupuješ náhradní díly je taky motorkář a super jednání.. Kdybys chtěl, tak někde mám seznam součástek i s číslem dílů a cenou, kterej jsem jim posílal emailem.
Upravil stepan dne 23.06.2008 23:10
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
to Štěpán: Díky za info... čekal jsem to levnější a tak asi až přes zimu... teď jsem si ještě domlouval potažení sedla (bohužel až po dovolené) a potom by jsem někdy popáchal asi i toto...
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Piky: 4.7. ne? Spešl papíry žádný nepotřebuješ. Musíš mít ale moto napsanou na sebe.
V Ukrajině nikomu motorku nepůjčovat, když tě chytnou policajti, že sedíš na moto, které není tvoje, i když majitel stojí vedle tebe, můžeš mít problém. (úplatek)
Na hranicích u Užgorodu dostaneš takovej malej formulář, kde vyplníš, jaké máš moto, jméno, kam jedeš a tak. Půlku si nechaj, půlku odevzdáš, až budeš opouštět UA. Celník nás postavil, ať čekáme za bílou čarou a jeden mohl jet k okénku. Mezitím nás předjelo asi 10 Ukrajinců v autech, normálně vjeli rovnou k okénku. Pak jsme se dozvěděli, že celník prý očekával úplatek. Korupce je tam fakt velká.
Při cestě nazpátek se raději vyhnout přejezdu v Užgorodu, čekací doba při cestě z Ukrajiny je běžně několik hodin. My jeli na Maďarsko přes Berehove a 15 minut.
Měnit na Hřivny je jednoznačně nejvýhodnější v Praze, měnil jsem na Václaváku za 3,3. Kurz hned za hranicema UA byl myslím 4,5.
Benzín u nich divně smrdí, nejlepší pumpy jsou prý LOL a OKKO, my ale tankovali všude možně.
Za hranicema tě začnou obtěžovat veksláci. Raději prý od nich nich nebrat, i když mají lepší kurs, než směnárna, protože se prý může stát, že pak někomu zavolaj, daj mu echo, a pak vás cestou zastavěj se samopalama a okradou. Peníze vybírat prý jen z bankomatu a brát si na všechno účtenky a potvrzení. Taky bacha na to, když ti policajt řekne, že do nějakého zákazu smíš normálně vjet. Když se pak budeš vracet, zastaví tě jinek, kterýmu dal echo a ten tě zkásne. To samé se ti může stát, když si cestou někde dáš pivko (asi nejlepší je Oboloň) a pak jedeš dál, můžou dát policajtovi echo, ať vás zastaví. Každej se ptá, odkud jsi a kam jedeš. Běžné je si s naprosto cizími lidmi ihned podat ruku. Ale jinak tam jsou lidi moc příjemný, půlka z nich umí česky a pracovala nebo pracuje u nás.
Upravil stepan dne 25.06.2008 09:10
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Díky za vyčerpávající odpověď a důležité info, s tím datumem 4.7
Takže plná moc k motorce musí být pouze když je vozidlo psané na firmu?
Upravil Piky dne 25.06.2008 17:52
R1150 GS Adventure
plna moc musi byt i kdyz je motorka psana na nekoho jineho, proste kdyz v technicaku neni tvoje jmeno!!!!!
s tim samopalem se mne to zda doooost divoky :-)))))) info PRY se mne moc nezda, kdyz to nevis jiste, tak to radeji vubec nepis, pak vznikaji zavadejici famy
Piky napsal:
Díky za vyčerpávající odpověď a důležité info, s tím datumem 4.7
Takže plná moc k motorce musí být pouze když je vozidlo psané na firmu?
Já jsem tam byl minulý rok autem a bylo psané na firmu. Žádný úplatek jsem nedal a pěkně mě vydusili. Chtěli vidět majitele firmy, ještě že spal v jiném autě.
to s těma samopalama se mi zdá taky trochu nadnesený, ale říkal nám to člověk, co dělá u bráchy ve firmě už X let, že se to může stát..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Já jsem projížděl Ukrajinu loni a měli jsme tam jedinou nepříjemnost a to, že nás někdy kolem půlnoci přijel zkontrolovat nějakej týpek z milice spolu s komplicem... přijeli na dněpru.. Nejdřív byl hustej a potom, když viděl, že jsme v pohodě tak to bylo lepší, ale bylo to stylem baterka do "xichtu" a řev na nás... takovej ten pokus o šok....
Horší bylo, že někdy kolem druhé ráno přijel další a ten byl podstatně horší - taky se nás snažil dostat baterkou a řevem a ještě jako náhodou poodhrnul kožený kabát a měl tam pod ním pouta a nějakej "qwéér" - byl trochu nalitej a měl sebou "kamarády" no to už bylo celkem hustý - snažil se pořád vyprovokovat nějaký problém - důvod k tomu, aby jsme na něj vystartovali a on nás za to mohl sebrat - jalikož to bylo očividné tak jsme na to nenaletěli.... Už jsme potom ani skoro nespali.
Tož to byla moje zatím jediná nepříjemnost z cest... naše chyba byla, že jsme se nezajeli na spaní někam hlouběji do lesa. Lilo jako z konve a tak, když jsme objevili nějakej betonovej přístřešek a tam jsme spali....
Jinak to bylo všude OK... Např dál v Bělorusku už setkání s policí bylo na pohodu - jeli jsme rychleji a bylo to jasně na pokutu a nakonec po chvilce povídání jsme s podáním ruky a popřáním šťastné cesty jeli dál....
Takže z toho jasně vyplývá, že na blbce narazíš všude. A také je jasné, že pokud budeš machrovat tak to je ta nejlepší cesta jak se dostat do problémů....
Přesně za týden a nějaký den přes Ukrajinu jedeme opět... Když jí miluješ není co řešit
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
[quote]Piky napsal:
Díky za vyčerpávající odpověď a důležité info, s tím datumem 4.7
Takže plná moc k motorce musí být pouze když je vozidlo psané na firmu?[/quote
předloni to potvrzení/ověřené notářem/ chtěli po mně při vjezdu i výjezdu z uk.stáhl jsem něde z netu a bylo to anglicky, rusky a česky.