Kamarádi,
mám Bertu, protože rád jezdím spíš necestou než cestou. Vrátili jsme se po 14 dnech z Albánie, a ježdění necestou se mi dostalo vrchovatě. Ta země je úchvatná, lidi skvělý a cesta, každá cesta každý den je cílem. Stačí jet a dívat se. Vrátili jsme se, fakt rznorodá parta 8 motorek a 12 lidí, kterou jsem hnal kolem dokola Albánie a věřte, stálo to za to. Jeďte tam, dokud rakušáci němci a co já vím kdo všechno neudělá z tý divoký, syrový země ten samej disneyland, jakej nás všude tady obklopuje. Zkuste to, fakt to stojí za to. Je to za bukem a nic podobnýho v Evropě nenajdete. Až bude trocha času a rozleží se mi to všechno, napíšu víc a přidám víc fotek. Točili jsme na tři kamery, takže bude i film, třeba ho někdy uvidíte, když bude zájem.
Tak.
František
frantisek přiložený následující obrázek:
bmwivo napsal:
...no a právě takový program by mohl být na setkání příznivcú GS stránek, promítání, povídání, popíjení a prohlídka motorek navzájem..co vy na to ??
A jak to chceš technicky zabezpečit? Kdo se tam potáhne s PC,projektorem,plátnem. Nebo vůbec jak na to?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
bmwivo napsal:
...no a právě takový program by mohl být na setkání příznivcú GS stránek, promítání, povídání, popíjení a prohlídka motorek navzájem..co vy na to ??
Vsiml sis? Mame tu prvniho dobrovolnika, to je ale rychlost.
BIGR:
bmwivo napsal:
...no a právě takový program by mohl být na setkání příznivcú GS stránek, promítání, povídání, popíjení a prohlídka motorek navzájem..co vy na to ??
Vsiml sis? Mame tu prvniho dobrovolnika, to je ale rychlost.
BIGR:
Jsem pro bmwivo to zařídí.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Problem je,ze kdyz se vratite z albanie,tak nevite kam jet priste.(V rozumne vzdalenosti)Tam clovek muze jet kam chce,jak rychle chce a je v naprostem klidu.Kdyz jsme pak prejeli do makedonie a videli civilizaci a policajty s radarem,tak najednou ta pohoda nejak zmizela.Kdo lepe pozna albanii,tak mu najednou krasne hory v italii a rakousku prijdou jako nudne drahe a nezazivne.Ale jinak jsem drive byl z italie nadsenej.Nic proti.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Problem je,ze kdyz se vratite z albanie,tak nevite kam jet priste.(V rozumne vzdalenosti)Tam clovek muze jet kam chce,jak rychle chce a je v naprostem klidu.Kdyz jsme pak prejeli do makedonie a videli civilizaci a policajty s radarem,tak najednou ta pohoda nejak zmizela.Kdo lepe pozna albanii,tak mu najednou krasne hory v italii a rakousku prijdou jako nudne drahe a nezazivne.Ale jinak jsem drive byl z italie nadsenej.Nic proti.
... plný súhlas, minulý rok sme sa trochu pomotali po Albánsku a bol som z toho úplne mimo (v dobrom ), také miesta jak Vermosh, Thet, priehrada Komani som eče v živote nevidel, drsné ale stráááááááááášne krásne ...
... keď dám do kopy partičku, scel by som tam vybehnúť asi na prelome august-september na nejakých 10 dní ...
... akurát dávam dokopy posledné vecičky a idem si pomály do garky nabaliť motku a tradadá smer Solotvyna ...
V Albánii jsem byl před 3-4mi lety a kamarád před 5-6ti - je fakt že se rychle stavějí silnice a zem se "civilizuje" já 2 roky po kamarádovi zažil úplně jinou Albánii než on (ještě před těmi šesti tam vyvraždili autobus turistů) a věřím, že teď už je to tam jako před 10ti lety na Slovensku a za další 2 roky to bude druhý Chorvatsko.
Upravil Hrabe_X dne 26.06.2008 06:52
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mám přesně stejnej pocit, jako Vevis. Když jsme jeli tam přes Montenegro, přišlo nám nádherný. Při zpáteční cestě už je to civilizovaná nuda. Při cestě do Thet projíždíš sedlem ve výšce 1600 m (tam odtud je fotka) a když dojedeš na hřeben, najednou se před tebou otevře pohled na zasněžený vrcholky hor, co vypadaj na dosah ruky. Je to asi 25 km a jeli jsme to dvě hodiny - vystoupat nahoru a pak prudce dolů, po cestě plný šutrů, děr a závalů. Nádhernej zážitek, o který tam není nouze. Na přelomu srpna a září se tam vracíme. Vlakem do Splitu, dál po ose. Tentokrát výletně, protože jsme nestihli nějaký města - Butrint, římské město u řeckých hranic a Berat. Plus moře - dlouhý pláže bez lidí. Jeli jsme to ve dvou, z osmi motorek v naší výpravě byly čtyři s holkama.
jak je to v Albánii s řidičákem? Dočetl sem se na stránkách české ambasády v Tiraně,
že je potřeba mít mezinárodní ? Doufám, že je to nějaká hooooodně stará informace .
ICQ: 386-229-000
Ta informace je pořád aktuální. Nechal jsem si udělat mezinárodní řidičák, za pade na počkání. Nikdo ho po mě nikdy nechtěl. Říkal nám jeden člověk tam, že maj policajti nařízení nestavět turisty, aby neměli pocit, že někdo prudí a rádi se vraceli. Takže i když občas policajti měřili, nás si nevšímali. Fakt je, že jsme jezdili slušně.
S ridicakem si nedelej starosti.Kdyz jsem jel 120 na 50 a pres 2 plne tak jen pokynuli at zpomalime.Stejne nemeli auto.Kdyz jedes pomalu tak ti i salutujou.Jo krom al. byl dormitor v montenegru taky nadhernej.foto je ve snehove bawo.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
frantisek napsal:
Kamarádi,
mám Bertu, protože rád jezdím spíš necestou než cestou. Vrátili jsme se po 14 dnech z Albánie, a ježdění necestou se mi dostalo vrchovatě. Ta země je úchvatná, lidi skvělý a cesta, každá cesta každý den je cílem. Stačí jet a dívat se. Vrátili jsme se, fakt rznorodá parta 8 motorek a 12 lidí, kterou jsem hnal kolem dokola Albánie a věřte, stálo to za to. Jeďte tam, dokud rakušáci němci a co já vím kdo všechno neudělá z tý divoký, syrový země ten samej disneyland, jakej nás všude tady obklopuje. Zkuste to, fakt to stojí za to. Je to za bukem a nic podobnýho v Evropě nenajdete. Až bude trocha času a rozleží se mi to všechno, napíšu víc a přidám víc fotek. Točili jsme na tři kamery, takže bude i film, třeba ho někdy uvidíte, když bude zájem.
Tak.
František
to zji fakt drsne, pristi rok az se naucim a nakoupim bych to rad jel...
pridal by se predbezne nekdo? Tak cca cervenec/srpen...? Mam dost narvanej program tak se mi hodi planovat hodne dopredu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2