Za tu dobu co jezdim už mám slušnou zbírku a tak ji sem dávám jako poděkování a chválu padákům SW Motech ( neprodávám je, byly tam už z Německa ) a za 3 roky se rovnaly pouze jednou o 1,5 cm.
Robert přiložený následující obrázek:
[177.22Kb]
Upravil Robert dne 28.06.2008 01:53
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
mám je taky na 1150..spodek stejné uchycení..předek na rámu pod nádrží a trubka jde oproti 12 v úrovni horního kraje víka..a tím pádem v kombinaci s ktyty vík..je chráněno víko dole i nahoře..myslím, že pády na GS jsou právě ve skoro nulových rychlostech při jízdě v terénu..takže by měl padák fungovat dobře..pokud nepodrží třeba gumy nebo to člověk nezvládne z jiného důvodu a položí ve 100km/h rychlosti asi bude záležet na tom jestli bude moto pouze klouzat bokem..to by mohl padák podržet..pokud se to položí nějak neštastně může padák nadělat víc škody než kdyby tam vůbec nebyl..je to o štěstí..snad ho budeme mít všichni dost..
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
To si ju tolko nemusel valat vtom blate aby sme si mohli pozriet jak je ten padak upevneny inac na tej poslednej foto blato vsade a disky kolies ciste ,jak to robis
BMW 1100GS
Toho vrsku bych se trochu bal, prej to pri blbem padu boura plasty okolo nadrze. Ale pokud jezdis jenom silnici tak neni co resit.
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.