Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
 
K čemu to je a proč z toho teče?
rydlas
#1 
Přidané 04.04.2013 21:54
Avatar člena


Příspěvků: 67
Registrace: 05.03.13
Neplašim, spíš se chci ujistit - proč je na spodní straně vodní pumpy drenáž? A proč z toho "kdysi" uteklo pár kapek chladičky?

F800GS, 2010, najeto méně jak 10tis. km.
rydlas přiložený následující obrázek:


[114.53Kb]
 
JardaFGS
#2 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:02
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
neznám motor 8kila, ale na rotaxu je mezi guferem, který drží olej a tim co drží vodu prostor, ze kterýho je taky díra, aby to mělo kudy ven a signalizovalo případnou poruchu...
jestli to uniklo jednorázově, napadá mě jestli jsi tam neměl kapaliny moc a motorce nedal někde pokouřit, že by přelezla teplota a trochu to vytlačilo...
jardajerman@seznam.cz
 
dufino
#3 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:03
Avatar člena


Příspěvků: 729
Registrace: 08.06.10
go je nejaka blbost ne?
zadna "drenaz" tam neni a nemelo by nic tect!
BMW F800GS
MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi
http://www.offroa...
 
http://www.offroadnavi.com/cz
rydlas
#4 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:05
Avatar člena


Příspěvků: 67
Registrace: 05.03.13
dufino napsal:
go je nejaka blbost ne?
zadna "drenaz" tam neni a nemelo by nic tect!


no je tam prostě díra.. z nějakýho důvodu tam je, tka jsem se asi blbě domníval, že tam je proto, aby případná voda nenatekla do motoru..
 
JardaFGS
#5 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:07
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
já to z toho obrázku moc nepoznám, ale je to vůbec u vodní pumpy ?
jardajerman@seznam.cz
 
rydlas
#6 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:13
Avatar člena


Příspěvků: 67
Registrace: 05.03.13
JardaFGS napsal:
já to z toho obrázku moc nepoznám, ale je to vůbec u vodní pumpy ?


No to by byla asi velká vostuda, ale jsem si jist, že to pumpa je :-D
Je to naspodu toho čerpadla..
rydlas přiložený následující obrázek:


[49.08Kb]
 
JardaFGS
#7 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:18
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
rydlas napsal:
JardaFGS napsal:
já to z toho obrázku moc nepoznám, ale je to vůbec u vodní pumpy ?


No to by byla asi velká vostuda, ale jsem si jist, že to pumpa je :-D
Je to naspodu toho čerpadla..


sorry, tady už je to vidět pěkně...
jardajerman@seznam.cz
 
kim
#8 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:22
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Je to drenáž z meziprostoru za ,,guferem" vodní pumpy a únik signalizuje netěsnost tohoto Gufera (ve skutečnosti je to trochu jiná konstrukce těsnění) má to každé vodní čerpadlo na motoru. Ale není zatím důvod k panice ,někdy trochu uteče údajně když to dýl stojí a pak se nastartuje než si těsnící plochy sednou.Taky mi to udělalo a zas to přestalo tak pokud problém netrvá a neteče to moc tak zatím klid a sem tam sledovat.Např na Zetoráckých motorech UŘ1 se tento únik řešil nouzově tak že se tam vrazil kolíček ze dřeva který se zatáhl a utěsnil tu dírku-mnohdy na hodně dlouho než se pumpa vyměnila Smile
Upravil kim dne 04.04.2013 22:25
 
rydlas
#9 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:26
Avatar člena


Příspěvků: 67
Registrace: 05.03.13
kim napsal:
Je to drenáž z meziprostoru za ,,guferem" vodní pumpy a únik signalizuje netěsnost tohoto Gufera (ve skutečnosti je to trochu jiná konstrukce těsnění) má to každé vodní čerpadlo na motoru. Ale není zatím důvod k panice ,někdy trochu uteče údajně když to dýl stojí a pak se nastartuje než si těsnící plochy sednou.Taky mi to udělalo a zas to přestalo tak pokud problém netrvá a neteče to moc tak zatím klid a sem tam sledovat.


no, tak to by mohlo být ono... Ta motorka stále víc jak půl roku.. takže si "gumičky" odsedly :-)
Budu to pozorovat, když to bude pokračovat, budu řešit.

Chjooo, asi si koupim starej motor a budu si ho cvičně rozebírat a skládat, abych konečně věděl jak, co a proč maká :-)
 
JardaFGS
#10 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 04.04.2013 22:37
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
http://f800riders...pump/page2

můžeš si nastudovat tohle... vypadá to, že to je tak jak jsem psal na začátku, nebo teď kim
jardajerman@seznam.cz
 
milanek
#11 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 05.04.2013 08:13

Příspěvků: 510
Registrace: 08.04.10
mne to trosku saklo po "odborny" kontrole cerpadla v inveltu - tak jsem ty srouby okolo dotahl asi o ctvrt otocky a prestalo to :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
 
http://alu-milanek.webnode.cz/
Waltr
#12 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 05.04.2013 16:15
Avatar člena


Příspěvků: 2756
Registrace: 27.06.08
To nemá se sáknutím nic společného, tedy určitě to nedotáhneš. Je to víceméně (jak psali chlapi) signalizace netěsnosti gufera pumpy. Řešil jsem to, nejde nahradit, nová cca 3900kč. Pokud tedy nebudeš dávat ,,Kolíček" Frown
 
kim
#13 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 05.04.2013 17:59
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Waltr napsal:
To nemá se sáknutím nic společného, tedy určitě to nedotáhneš. Je to víceméně (jak psali chlapi) signalizace netěsnosti gufera pumpy. Řešil jsem to, nejde nahradit, nová cca 3900kč. Pokud tedy nebudeš dávat ,,Kolíček" Frown


pozor já to nedoporučoval (ten kolík) jen jsem pro ilustraci popsal praxi v provozu kde nebyl čas to hned vyměnit, či nouzové řešení na dojetí z ..divočiny" Grin
 
nizkyto
#14 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 08.05.2013 12:53

Příspěvků: 4
Registrace: 23.07.09
Tak tohle jsem měl taky. Prvně po ujetí 1000 km a první prohlídce. Nezastavilo se to a naopak to teklo pořád. Dvakrát na to koukali u bmw a pak jsem je donutil vyměnit celou pumpu. Pak to nedělalo. Podle mě jak stála motorka přes zimu u nich v prodejně, tak to gufero přestane fungovat a pak to teče. Neváhej a řeš to s nima.
Tom
 
cechi
#15 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 08.05.2013 22:20
Avatar člena


Příspěvků: 514
Registrace: 13.06.08
Kluci ta dirka je velmi dulezita,kdyby tam nebyla a fouklo tesneni pumpy na strane chladici kapaliny tak je vsechna chladici kapalina v oleji a to motoru moc neprospiva.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
 
Vobuch
#16 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 09.05.2013 14:47

Příspěvků: 20
Registrace: 19.07.12
Tak me se to stalo presne kolem 20000 ujetych kilometru to teklo tak jsem jel na garancku a hups byla vodni pumpa vadna, vymeneno na zaruku. Takovy penize to stoji tak bych to resil jak pise nizkyto.
 
bendik
#17 
K čemu to je a proč z toho teče?
Přidané 16.07.2013 13:02

Příspěvků: 257
Registrace: 31.10.12
Takze jsem taky po vymene vodni pumpy (sem tam nekdy jsem mel kapky oleje u pumpy), fakturka je na vice jak 6tis vcetne prace. Nastesti to je na garanci - ca-guarantee Smile, tak to snad bude v pohode.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 58
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.28 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI