Chystam se s kamosem v srpnu projet Svycarsky alpy, Francouzsky alpy (okoli Gap), Italsky dolomity (okoli Cotriny) a nejak pres Rakousko zpet.
A zajima me, jestli mate zkusenosti jak je to v Italii, Francii a Svycarsku s:
- poplatkama za dalnice
- moznostmi ubytovani (ne kempy) takhle v lete - jestli je zimmer frei na kazdym rohu jako v Rakousku nebo je situace slozitejsi
- s cenami ubytovani
- a cokoliv dalsiho co bych mel vedet a nevim (nevim nic :-) )
Já se právě vrátil z východních Alp. Radami ohledně ubytování neposloužím, neb jsme ho měli zajištěný dopředu přes moto-cestovku (Muenchner Freiheit), ale dám tip na pár nádherných tras, které nám ukázal průvodce:
Až vytřídím fotky a dám je na web, hodím sem odkaz na galerii, aby ses mělčím inspirovat. Ty nejhezčí místa tam ale nebudou,jelikož náš průvodce nerad zastavoval:-)
Upravil cerv dne 11.07.2008 10:04
Taky v srpnu pojedu tím směrem. Cíl- Perpignan ( možná Barcelona)
už du studovat Sadílkovo Andoru
I když cestu tam chci vzít co nejrychleji ( když bude počasí a nebudou problemy, tak bych to za den moch dát)
cestu zpět si užiju
hlavně, že je pivo ftlamě
Budu rád jestli Vám moje zápisky pomůžou.
Jinak koukam,že Bečka má úplně stejnej vozovej park jako já.Tak to je prdel.Takovou kombinaci jsem už u nikoho nečekal.
Akorát prasnice přestal dobíjet syčák.Nemam čas to rozebrat-takže stojí.Zima bude dlouhá.
Alda napsal:
Chystam se s kamosem v srpnu projet Svycarsky alpy, Francouzsky alpy (okoli Gap), Italsky dolomity (okoli Cotriny) a nejak pres Rakousko zpet.
A zajima me, jestli mate zkusenosti jak je to v Italii, Francii a Svycarsku s:
- poplatkama za dalnice
- moznostmi ubytovani (ne kempy) takhle v lete - jestli je zimmer frei na kazdym rohu jako v Rakousku nebo je situace slozitejsi
- s cenami ubytovani
- a cokoliv dalsiho co bych mel vedet a nevim (nevim nic :-) )
doporucuju se alespon podivat na Tre Cimme.
Mam tenhle kraj projetej na MTB docela dost, stanovani nacerno je problem... i s kolama je dost co delat aby te nechytli.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pokus o vložení přílohy. aha. musí to být jako .ZIP. Tak tady to je.
TomasTT přiložený následující soubor: alpy.zip
Upravil TomasTT dne 11.07.2008 19:28
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome porad nic, kdyztak klidne do mailu, budu jedine rad.
staryales@seznam.cz
Vsem diky, vsechno to projdu a pokusim se z toho vytvorit nejakej zajimavej itineriar.
No dolomity a rakousko jsem jel dvakrat a vzdy jsme na spani zajeli nekam do lesa a vzdy bez problemu.Jen podle ceduli si pamatuju,ze v Italii je ubytovani drazsi nez v Rakousku.Ubytovat se muzes i v nejvyssim bode na ceste pres Grosglockner a ani to neni tak drahy.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
No dolomity a rakousko jsem jel dvakrat a vzdy jsme na spani zajeli nekam do lesa a vzdy bez problemu.Jen podle ceduli si pamatuju,ze v Italii je ubytovani drazsi nez v Rakousku.Ubytovat se muzes i v nejvyssim bode na ceste pres Grosglockner a ani to neni tak drahy.
ja mam zase zprostredkovanou informaci kdyz chytili kolare -- nocni odvoz na rakouskou policii, vse tam museli nechat atd...
mozna je to v ITA lepsi, nevim. Kazdopadne my jsme byli straspytlove a plizili se po lesich jak duchove.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak riziko tam urcite je.Nemuzes to zapichnout 20m.od silnice.V tom vidim vyhodu GS,ze muses zajet tam,kudy asi bezne policajti nejezdej.Zas mas vyhodu,ze spis vedle motorky.Je fakt,ze spani v lese je nekdy adrenalin,ale kdyz sezenes ubytovani,kde se neda nikam zavrit motorka tak je to adrenalin taky.Vse ma svoje vyhody a nevyhody.Upozornuju,ze po sobe nikdy nenechame bordel.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak riziko tam urcite je.Nemuzes to zapichnout 20m.od silnice.V tom vidim vyhodu GS,ze muses zajet tam,kudy asi bezne policajti nejezdej.Zas mas vyhodu,ze spis vedle motorky.Je fakt,ze spani v lese je nekdy adrenalin,ale kdyz sezenes ubytovani,kde se neda nikam zavrit motorka tak je to adrenalin taky.Vse ma svoje vyhody a nevyhody.Upozornuju,ze po sobe nikdy nenechame bordel.
no mas pravdu, ze s GSem se skryjes lip...
...ja bych do ubytovani bez zamceny motorky asi nesel, to bych snad radeji spal v rakosi u rybnika vysatej komarama dobela.
stan jsem si koupil, ted jeste motorku a kufriky. Koukam, ze ty od touratechu maji vic variant pripnuti dalsiho vybaveni nez original na BMW osmikilo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
becka napsal:
fuuuj, do takový mlhy bych nevstával
koukal jsem se do EXIFu toho obrazku.. je to focene v 6:24:27am )
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No to uz byl rychlej presun z Makedonie domu za rodinou.1den 900km pres srbsko do madarska a 2den 670 domu.V 16h. jsem byl doma a o den driv nez jsem slibil,takze mam povolenych 14dni i pristi rok.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Aldo pokud se mi podari dojet na sraz, tak Ti poreferuju nad GPSkou...
Pokud bych totiz dojel, tak ze srazu pojedu do Saluzza do prace tou trasou, co mas asi v planu :-)