Tak jsem dnes parkrat spadl na blate ... na padaky jeste porad cekam, takze jsem mel asi docela stesti, ale motorka je UPLNE OK, az na hnuta riditka ... ono totiz jak to ma ty pevne kryty rukojeti, cela vaha skonci na nich.
Snad bude stacit ta riditka jen povolit a zase dotahnut, dneska se mi uz fakt nechtelo
to řešil i JARAX viz citace:
...c) pevnost zvýšení řidítek - kdo nepadá jezdí pod svoje možnosti. Mně včera překvapila průtrž mračen v lese, a bahno mi opravu moc nejde. Skončilo to sice jen jedním pádem, ale ohly se mi řidítka - respektive řidítka zůstala v pořádku, ale hnulo se uchycení nástavců (zvýšení) řidítek u brejlí. Ještě sem to nerozdělával, možná se to jen uvolní, srovná a utáhne, ale spíš to šacuju na ohnutý šroub, co má držet ty nástavce u brejlí.... Jelikož to nebyl žádný pořádná pád, ale jen takové lehké odložení motorky na bok, trochu mne to vyděsilo... co se stane až to dostane pořádnou mrdu?
...Uff tak to se mi ulevilo, ta ohnutá řidítka není závada, ale vlastnost. Nástavce řidítek jsou uchycené v silentblocích, takže uvolnit, narovnat, utáhnout a hotovo. Ty silentbloky by měly chránit řidítka před ohnutím do určité intenzity nárazu.
prezi napsal:
to řešil i JARAX viz citace:
...c) pevnost zvýšení řidítek - kdo nepadá jezdí pod svoje možnosti. Mně včera překvapila průtrž mračen v lese, a bahno mi opravu moc nejde. Skončilo to sice jen jedním pádem, ale ohly se mi řidítka - respektive řidítka zůstala v pořádku, ale hnulo se uchycení nástavců (zvýšení) řidítek u brejlí. Ještě sem to nerozdělával, možná se to jen uvolní, srovná a utáhne, ale spíš to šacuju na ohnutý šroub, co má držet ty nástavce u brejlí.... Jelikož to nebyl žádný pořádná pád, ale jen takové lehké odložení motorky na bok, trochu mne to vyděsilo... co se stane až to dostane pořádnou mrdu?
...Uff tak to se mi ulevilo, ta ohnutá řidítka není závada, ale vlastnost. Nástavce řidítek jsou uchycené v silentblocích, takže uvolnit, narovnat, utáhnout a hotovo. Ty silentbloky by měly chránit řidítka před ohnutím do určité intenzity nárazu.
http://www.bmwgs....post_26220Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
jarax napsal:
houby, normalne dej riditka na doraz a poradne zatahni. je to uplne bez problemu, neboj se toho
Provedeno, presne timto zpusobem. (Na srazu v Jablonnem po te, co jsem zjistil, ze ani tam nebyl nikdo kdo by mnel prislusny inverzni torx)
kurnik tak mne to taky ceka...
mam to mirne ohnute... rikal jsem si, ze s tim vydrzim do 10k prohlidky, ale asi ne... uz je to skoro tisic a porad o tom vim..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal:
houby, normalne dej riditka na doraz a poradne zatahni. je to uplne bez problemu, neboj se toho
Provedeno, presne timto zpusobem. (Na srazu v Jablonnem po te, co jsem zjistil, ze ani tam nebyl nikdo kdo by mnel prislusny inverzni torx)
kurnik tak mne to taky ceka...
mam to mirne ohnute... rikal jsem si, ze s tim vydrzim do 10k prohlidky, ale asi ne... uz je to skoro tisic a porad o tom vim..
Follow the force, Luke!
Nebo-li jak rikal Jarax - dej moto na hlavni stojan, riditka na doraz a zarvi.
Tak jsem to "spravil" i ja... bez povolovani nebo cehokoli.
Follow the force, Luke!
Nebo-li jak rikal Jarax - dej moto na hlavni stojan, riditka na doraz a zarvi.
Tak jsem to "spravil" i ja... bez povolovani nebo cehokoli.
Ondra
v autecu mi to dnes dost narovnali...
Koupil jsem si i ten inverzi torx a pidiracnu dnes.. ale je to utazene fakt hodne.
Mozna by se mi spis hodilo kdyby se na moji motorce projel nekdo nezucastneny a zhodnotil jestli se mu riditka zdaji porad kriva.
Uvidime na srazu...
Upravil hicks dne 12.09.2008 12:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi!!! Že je GS ženského rodu, neznamená to, že se musíš bát jí jednu ubalit!!! Opovaž se poslat jí k doktorovi kvůli řidítkům! Kdyby si viděl, co tam s ní kluci budou dělat, mohlo by se ti z toho udělat špatně. Takže ti doporučuji dospět, vzít jí pořádně do rukou a zatáhnout svépomocí!!! Budeme ti držet palce, určitě to dokážeš ))
jarax napsal:
Hicksi!!! Že je GS ženského rodu, neznamená to, že se musíš bát jí jednu ubalit!!! Opovaž se poslat jí k doktorovi kvůli řidítkům! Kdyby si viděl, co tam s ní kluci budou dělat, mohlo by se ti z toho udělat špatně. Takže ti doporučuji dospět, vzít jí pořádně do rukou a zatáhnout svépomocí!!! Budeme ti držet palce, určitě to dokážeš ))
jarax napsal:
Hicksi!!! Že je GS ženského rodu, neznamená to, že se musíš bát jí jednu ubalit!!! Opovaž se poslat jí k doktorovi kvůli řidítkům! Kdyby si viděl, co tam s ní kluci budou dělat, mohlo by se ti z toho udělat špatně. Takže ti doporučuji dospět, vzít jí pořádně do rukou a zatáhnout svépomocí!!! Budeme ti držet palce, určitě to dokážeš ))
ja uz jsem za to pacil, ale jen pote co jsem tak nejak pochopil ze takhle to resil pan doktor
Spis mi ted jde o to rozlisit co jsou krivy riditka a co uz stihomam.. subjektivne mam pocit, ze to neni uplne ono.. ale samozrejme jezdim jezdim a jezdiim
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ale hlavne proto ze byli do telefonu hodne ochotny a rovnou rekli at to privezu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2