No hodně přemyšlím co udělat...protože se mi jednak libi Gs a také mám problém s krkem a posed u nynějšího stroje začíná bolestně vadit.....ale ještě jsem nejel na BMW............zatím jsem vyzkoušel Varana,ale je to bezvykonný vibrátor a V strom je jeho jakoby brácha...z mého pohledu možná lepší,ačkoli všichni tvrdí opak....nicméně to o čem píši nejsou kecy od někoho,ale odzkoušené motky,nevím jak je možne cestovat na takovém stroji..
Doufám že BMW nebude zklamáním.....protože to je to jediné do čeho bych šel a potom už fakt nevím.....jen mám strach z toho vykonu.....abych nezežral řiditka nudou......tak mi poraďte...dik
Zajimá mě rozsah otaček a kroutak--od do jak je nej..atd.
No, nazvat Varana bezvykonnym vibratorem ... to nevim na cem si jezdil ... je to dost pohodlnej tank na dlouhy cesty ...
1200GS je dobra volba, di do toho a neres grafy kroutaku a vykonu a podobny papirovy chujoviny ... teorije je sedive, tak je treba uzivat zeleneho stormu zivota (nebo jak to nekdo nekde rek ... )
Souhlas se Slávkem:varadero pohodlný,bezproblémový moto.GS je něco jinýho těžko popsat online nutno sednou a vyzkoušet pak nic jiného nechcešhodně štěstí při výběru.
Je to jen o tom co chces. Ja presedlal ze 180ti konovy Honda na Varadero a byl jsem spokojenej. A to te muzu uklidnit, ze na dlouhy cestovani po asfaltu je Varan urcite lepsi nez GS. Taky lip snasi vyssi rychlosti, na GS se dobre jezdi do 130ti.
Takze jestli ti Varan pripada jako linej vibrator, spis to vypada, ze budes potrebovat FJR nebo GSX1400 nez zmenis priority.
>Mototraveller: Dívej se na to takhle - kolik lidí dospělo od jiných motorek ke GS 1200? A kolik z nich cítilo potřebu z něj zase přelézt na něco jinýho? Vidíš. Něco na tom bejt musí, když toho prodali už přes sto tisíc kusů.
Pravda je, že úplně bezporuchová motorka to není, ale to souvisí i s tím, že majitelé GS nezřídka najezdí nesrovnatelně víc kilometrů a v těžších podmínkách, než je motorkářský průměr.
Alda napsal:
Je to jen o tom co chces. Ja presedlal ze 180ti konovy Honda na Varadero a byl jsem spokojenej. A to te muzu uklidnit, ze na dlouhy cestovani po asfaltu je Varan urcite lepsi nez GS. Taky lip snasi vyssi rychlosti, na GS se dobre jezdi do 130ti.
Takze jestli ti Varan pripada jako linej vibrator, spis to vypada, ze budes potrebovat FJR nebo GSX1400 nez zmenis priority.
Jezdím 3 roky XJR 1300,ale proti větru můj krk trpí..jinak je to moje láska...jen co z toho,když ujedu 300km a někdy jen 100 a musim sesednout a cvičit s krkem.......je to to co se mi líbí,ale...????????????????????????ale.....jezdím od kluka a nechci se toho vzdát..nic meně.to co předvádí varan...tak to vůbec.. líbí se mi styl bmw..jen to musi jet...potom leda autobus něco jako LT,RT ap.motor K
Kluci nelamejte mu kliny do hlavy, aby to tu nevypadalo jako ze nic jinyho nezname, nedoporucime a GS je proste nej. Vsichni vime ze to neni pravda, je to hlavne o tom ze kazdej ma jiny predstavy a priority. A oro, jak to tak vypada, jiny predstavy ma.
oro: pujc si GS, svez se. Nic jinyho ti nezbyva a je to jedinej zpusob, jak neslapnout vedle. XJR jede jako krava, to u GS rozhodne necekej. GS je sice vybusnejsi a akcnejsi nez Varan, ale rozhodne ne rychlejsi a uz vubec nedava dobrej pocit z rychly jizdy. Ja se pral se strachem a hledal reseni jak zpomalit a mit z jizdy radost a to mi GS dalo.
Dik za kvalitni názory...zkusim zajet do Cartecu,jestli nebude nějaká zkušebni jizda......vůbec nevím co od toho čekat......nicméně,...taky bych mohl sklidnit.......................aspoň by mě mamina nebouchala do žeber
něco málo k přesednutí z XJR na GS. Jak píše Alda XJR jede jako kráva a to fakt GS nedá. Mám aktuální skušenost, zrovna mi jde Xjr z domu a najíždím první km na GS. Oproti XJR je GS suběktivně strašně pomalé, ale ve skutečnosti to není žádná hrůza. Jinak je GS super, skvělá ochrana proti větru, výborný posaz a motor - žůžo a ty výlety po nezpevněných cestách.......a taky skoro poloviční spotřeba a dvojnásobný dojezd . Rozhodně můžu doporučit. Jinak Xjr je bomba o fakt moc hezká.
- hlucny motor, nejede, traslavy a neklutivovany chod motoru
+ brzdy, ram (drzi stopu v zatacce a nevlni se), lepsi posez, pro dva pohodlenejsi, vsechny minusy jsou pro me, po case vlastne takove +
BMW R1150GS MY02
měl sem XJR 3,5 roku,supr motorka,motor sametový chod
1150-takový kafemlejnek,furt se steho něco ozývá,zvyk sem si,ale šlo mi to těžko přes uši,nyní sem spokojen,celkem nízká spotřeba,dobrý posez,zatím po 32 000 km žádný zásadní problém,můžu stím fšude i do zákazu vjezdu
a to je vše co sem chtěl napsat o 12 gs
Upravil bystricke dne 12.09.2008 11:07
...mám v garáži ještě Yamahu FZ1, sportovní naháč, poladěno na 155Hp, takže oproti GS 1200 výrazně větší výkon...ale že by mi u GéeSa výkon chyběl? Zatím nikdy, jede z výrazně nižších otáček a na ilegální rychlosti bohatě stačí
...GéeSo získává výrazně v zatáčkách, kde podvozek pobere veškeré nerovnosti, při brždění s enepotápí předek a v případě nouze jde díky ABS brzdit i v náklonu, takže ve finále je člověk při průjezdu zatáčkou rychlejší
...a na delší cesty už oproti jakémukoliv naháči se pohodlí nedá srovnávat, navíc s Yamahou jsem po 150km vyhlížel benzínku...na Adventure to řeším až další den po vyjetí, né po dvou hodinách jízdy
...po lese jsem s FZkem taky jel, ale 190-ka silniční zadní guma na mokré trávě a k tomu nízko svody, to na pohodě nepřidalo...
Čtu tuhle diskuzi a nedá mi to napsat pár řádků. Je pravda, že na těchto diskusních fórech se píše většinou o závadách. Je taky pravda, že nikdo nenapíše o bezproblémové provozování 1200. Existuje vůbec nějaká motorka bez problémů? Já za rok a něco najel 70 tis. km na R1200GS ADV ve všech možných a nemožných podmínkách a to převážně v offroadu. Písek (pouště), voda (brody, řeky), bahno, šutry, skály, sníh, … a světe div se, bez jediného problému. Udělal jsem na ní: Albánie, Bosna-a-Hercegovina, Černá-hora, Estonsko, Kosovo, Francie, Chorvatsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Rakousko, Řecko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Švýcarsko, Tunisko, Ukrajina, a nějaké ty ostrovy. Ani kardan se nedělal a to u mě neexistuje vyjížďka bez jízdy po zadním. Na motorce skáču, jezdím na motocrossové trati a ta motorka stále jede se všemi komponenty i tedy originály tlumičů i původními ráfky (a vzadu jezdím 140 gumu). Jasně, že na to není stavěná, ale zvládá to a stále jede! Je to můj soukromý test, a mě přesvědčil, že R1200GS Adventure je suprová motorka. Každý hájí tu svou, já tu svou oprávněně.
oro napsal:
Dik za kvalitni názory...zkusim zajet do Cartecu,jestli nebude nějaká zkušebni jizda......vůbec nevím co od toho čekat......nicméně,...taky bych mohl sklidnit.......................aspoň by mě mamina nebouchala do žeber
vidis dneska jsem v praci v ostrave na moto.. ale ja mam jenom 1150 to nejede
ja chtel odjakziva nahace-cerne xjr.. pak jsem si nahace po skole teda kupil ( černou inazumu 750, prece jenom prvni stroj) udelal papiry a po sezone sla pryc.. a kupil jsem male GS.. taky jsem zvazoval jestli 50 koniku po inazume s 85 nebude malo... a bylo hlavne na delsi cestu a ve dvou to bylo slabe a hlavne male .. a tak jsem dospel ku GS1150.. sednul na pucenou a uz nechtel slezt ... cekal jsem ze s tim budu zapasit a ze mi to na kazde krizovatce bude chtit padnout nekam.. ale kdyz sem na to sedl, tak okamzite se dostavil pocit, ze tu motorku nekdo navrhl pro me. .. vysoke sedlo (inazuma 785mm GS 860mm), siroke riditka proti suzuki a hlavne ta jistota na ceste.. hned tak neco tu motorku nerozhodi... a taky splnila moje uchylne pozadavky na brzdeni ... proste jsem se chtel jenom svezt abych se ujistil ze takova krava motorka tezka neohrabana bude na me moc tezka neohrabana nebude se dat zastavit a draha ... ale co me asi nejvic dostalo ze takova motorka velka dokaze jet v kolone krokem a nechce nikam padat.. ted uz to beru jako samozrejmost ze skoro zastavim, nekdy i zastavim a nedavam nohy dolu a zas se rozjedu na svetlech...takze na jine motorky radsi nelezu
ale nakup gs je zacatek... pak to teprve prijde ty TT a WUND a kdo vi co
proste z GS po 8hodinach slezu a jsem pouzitelny /ale chce to nadstavec na riditka / myslim jizdu do cca 130 s origo stitkem pak uz mi to je neprijemne...na nahaci jsem 150km bral jako strasne dalekou projizdku a byl jsem z toho "uhuceny".. na GS je to projizdka po praci ...
myslím pánové, že by se neměly srovnávat jabka s hruškama a tady se srovnávají brambory s banánama. xjr a r1200gs ? Myslel jsem, že xjr je takovej zbytečně velkej naháč a gs je cesťák a tak by se měl taky s cestákama srovnávat, caphanord, varan, tiger, nebo ktm990 a když to s těmihle srovnáte, zjistíte, že toho bmw umí nejvíc, ano můžete namítat, ktm bude díky klasickým šavlím a 21'' kolu lepší v terénu, ale v otáčkách na silnici je to hrůza, tiger zase umí asfalt, ale vpředu má 17'' a tak se můžete rozloučit i s šotolinou, bmw je univerzál,vždyť už to má v názvu gelande und strase, má nejlepší brzdy, nejlepší spotřebu, nejvíc přislušenství a motor co tahne od nuly jako elektromotor, světší o tom už to, že se stala 2x za sebou absolutním motocyklem roku a to už světší o něčem. a kdo pořád pochybuje o offroadu, tady je video: http://www.youtube.com/watch/v/UAhLMwm56hE&feature=related
zkuste to s varanem, caphanordem nebo nedej bože s benelli tre_
boGaS napsal:
myslím pánové, že by se neměly srovnávat jabka s hruškama a tady se srovnávají brambory s banánama. xjr a r1200gs ? http://www.youtube.com/watch/v/UAhLMwm56hE&feature=related
zkuste to s varanem, caphanordem nebo nedej bože s benelli tre_
počkej..musíš si to přečíst od mého komentáře a nevytrhovat z kontextu....
Bavíme se o tom že mám Xjr a plně mi vyhovuje,ale zdraví krční páteře říká něco jiného.....když změnu tak GS . Ale nezežeru ho po XJR ?..to je podstata diskuze................
Upravil oro dne 12.09.2008 20:32
tak ještě přidávám video,kterém jsem tu na bmw.gs vyštrachal o tom, co umí 1200 na silnici, je to radost se dívat. http://www.bmwadv.estranky.cz/clanky/bmw-zajimavosti/skola-jizdy-na-motocyklu-teesdorf-rakousko