Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
 
Cukání při konstantní rychlosti
Kraftrad
#1 
Přidané 14.06.2013 08:16

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
Ahoj. Mám 650 GS 02´ a při udržování stálý rychlosti, nejlíp je to poznat na dálnici mi jakoby kolísá výkon. Jak to správně popsat... ale asi jako kdyby jste lehce na půl sekundy trošku ubrali a pak zase chvíli dobrý a pak zas. Není to nijak dramatický, jen mi to štve. Motka to nedělá v tahu, stačí malý přidávání plynu a je po cukání. Benzín jsem zkoušel měnit, filtr, svíčka a baterka, vše skoro nové. Neštvalo to někdy někoho z vás tak, že jste na to přišel a opravil ?
 
Saturnin
#2 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:19
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
nechat vyvážit kola? hmm!
 
Chimera
#3 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:25
Avatar člena


Příspěvků: 1001
Registrace: 04.07.11
Máš správně dopnutý řetěz?
 
toli
#4 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:26
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Jo tak přesně tohle mi to dělá taky- tak kolem 80-90kmh a ne a ne se toho zbavit. Měnil sem svíčku,palivovej filtr, pročistil vstřikování, zkontroloval elektriku ,přidal power commandera čímž sem vyřadil i lambdu a pořád nic. Jo vlastně naposled sem kontroloval čidlo otáček který teda bylo uplně čistý ale od tý doby to nejede už vůbec Grin takže až budu mít víc času tam kontroluju káble k tomu čidlu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Melizoy
#5 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:43
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
Němci tomu už dali všeobecně zkratku "KFR" Konstantfahrruckeln. Je to vrozená předprogramovaná vada palivové mapy v řídící jednotce ve snaze dosáhnout co nejlepších emisí a nejchudší použitelné směsi. Mají to často i R1100GS a ve fázi malého zatížení při snaze plynulé jízdy kolem 2500-3000 otáček se to dost projevuje při lehtání plynu. Úplně to odstraní pouze změna palivové mapy (nechvalně proslulými "čipy"Wink, případně výměnou řídící jednotky za novější, a četl jsem, že může pomoci i předřazení odporu před čidlo teploty nasávaného vzduchu. U R1100 prý o 150 Ohm, nebo 1.500 Ohmů? nevím, nezkoušel jsem to, je to informace "jedna paní povídala" na německých fórech.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
Kraftrad
#6 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:48

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
Saturnin napsal:
nechat vyvážit kola? hmm!

Gumy mám nový, kola vyvážený, ale je to fakt jako kdybys ubral trošičku plyn , nevyvážení znám
 
Kraftrad
#7 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:49

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
Chimera napsal:
Máš správně dopnutý řetěz?

Řetěz správně dopnutý, nevytahaný ......
 
Kraftrad
#8 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:54

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
Melizoy napsal:
Němci tomu už dali všeobecně zkratku "KFR" Konstantfahrruckeln. Je to vrozená předprogramovaná vada palivové mapy v řídící jednotce ve snaze dosáhnout co nejlepších emisí a nejchudší použitelné směsi. Mají to často i R1100GS a ve fázi malého zatížení při snaze plynulé jízdy kolem 2500-3000 otáček se to dost projevuje při lehtání plynu. Úplně to odstraní pouze změna palivové mapy (nechvalně proslulými "čipy"Wink, případně výměnou řídící jednotky za novější, a četl jsem, že může pomoci i předřazení odporu před čidlo teploty nasávaného vzduchu. U R1100 prý o 150 Ohm, nebo 1.500 Ohmů? nevím, nezkoušel jsem to, je to informace "jedna paní povídala" na německých fórech.

Takže bude asi nejjednodušší se s tím smířit než laborovat s odporem, čipem anebo utrácet za novou řídící jednotku. Třeba se povede si jí někde někdy půjčit a vyzkoušet. A díky Ti za fundovanou odpověď , do sešitu z německýma slovíčkama si hned píšu to KFR...Cool
 
nForger
#9 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 08:59
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
Kraftrad napsal:
Ahoj. Mám 650 GS 02´ a při udržování stálý rychlosti, nejlíp je to poznat na dálnici mi jakoby kolísá výkon. Jak to správně popsat... ale asi jako kdyby jste lehce na půl sekundy trošku ubrali a pak zase chvíli dobrý a pak zas. Není to nijak dramatický, jen mi to štve. Motka to nedělá v tahu, stačí malý přidávání plynu a je po cukání. Benzín jsem zkoušel měnit, filtr, svíčka a baterka, vše skoro nové. Neštvalo to někdy někoho z vás tak, že jste na to přišel a opravil ?


Dělalo mi to taky.. tak jsem koupil 1150 GSA Smile
 
Kraftrad
#10 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:01

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
TOLI napsal:
Jo tak přesně tohle mi to dělá taky- tak kolem 80-90kmh a ne a ne se toho zbavit. Měnil sem svíčku,palivovej filtr, pročistil vstřikování, zkontroloval elektriku ,přidal power commandera čímž sem vyřadil i lambdu a pořád nic. Jo vlastně naposled sem kontroloval čidlo otáček který teda bylo uplně čistý ale od tý doby to nejede už vůbec Grin takže až budu mít víc času tam kontroluju káble k tomu čidlu.

Kouknu na to čidlo, resp. kabely ...dík
 
Kraftrad
#11 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:06

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
nForger napsal:
Kraftrad napsal:
Ahoj. Mám 650 GS 02´ a při udržování stálý rychlosti, nejlíp je to poznat na dálnici mi jakoby kolísá výkon. Jak to správně popsat... ale asi jako kdyby jste lehce na půl sekundy trošku ubrali a pak zase chvíli dobrý a pak zas. Není to nijak dramatický, jen mi to štve. Motka to nedělá v tahu, stačí malý přidávání plynu a je po cukání. Benzín jsem zkoušel měnit, filtr, svíčka a baterka, vše skoro nové. Neštvalo to někdy někoho z vás tak, že jste na to přišel a opravil ?


Dělalo mi to taky.. tak jsem koupil 1150 GSA Smile

Dobrá rady nad zlato Smile A tahle by to cukání odstranila, to je jistý. Za rok za dva možná, ale spíš 800
 
maqrtek
#12 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:11
Avatar člena


Příspěvků: 550
Registrace: 26.06.11
dělalo mi to taky a teď na jednosvíci 1150 to dělá taky Grin zvykneš si
In pivo veritas!
 
Sharki
#13 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:12

Příspěvků: 179
Registrace: 10.03.09
Potvruju,mě taky a mám 2000. Řešení:nejezdit po dálnici,ale po okreskách,kde si parádně zatrénuješ ofík.Tady u mě v západních čechách,je to skoro lechkej motocros. Ostaně,kvůli tomu jsem si GuStava kupoval.Wink
bubak
 
Kraftrad
#14 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:18

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
maqrtek napsal:
dělalo mi to taky a teď na jednosvíci 1150 to dělá taky Grin zvykneš si

Člověk si zvykne tak nějak na všechno..potěšil jsi mě, že v tom nejsem sám Bye
 
lebi
#15 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:48
Avatar člena


Příspěvků: 290
Registrace: 11.06.12
nForger napsal:
Dělalo mi to taky.. tak jsem koupil 1150 GSA Smile


A pomohlo to? Mam 1150GSA 2002 a mne to teda pocukava na trojku predpisovych padesat. Vloni vsechno serizeny a nepomohlo. Asi se s tim pomalu zacnu smirovat.
 
maqrtek
#16 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:54
Avatar člena


Příspěvků: 550
Registrace: 26.06.11
lebi napsal:
nForger napsal:
Dělalo mi to taky.. tak jsem koupil 1150 GSA Smile


A pomohlo to? Mam 1150GSA 2002 a mne to teda pocukava na trojku predpisovych padesat. Vloni vsechno serizeny a nepomohlo. Asi se s tim pomalu zacnu smirovat.

zjišťoval jsem to taky a snad by to měly dělat jen jednosvíce a dvousvíčky už by cukat neměly, ale co je na tom pravdy nevim. až se vyjádřej místní guru servisácký tak budem moudřejší
In pivo veritas!
 
Petr-RSV
#17 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 09:56

Příspěvků: 119
Registrace: 09.02.11
Na Tenerce 660 mi to delal opotrebovany tlumic razu (guma pod rozetou ve stredu zadniho kola).
HP2 Enduro
http://www.motork...?mid=58357
 
http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=7716
toli
#18 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 10:37
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Mě vyloženě vynechává motor a předtím to nikdy nedělalo takže řídící jednotku vylučuju.Navíc mám powercommander kterej čidlo teploty oblbuje.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Melizoy
#19 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.06.2013 11:24
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
TOLI napsal:
Mě vyloženě vynechává motor a předtím to nikdy nedělalo takže řídící jednotku vylučuju.Navíc mám powercommander kterej čidlo teploty oblbuje.

Když to vysloveně vynechává, šel bych možná po zapalovací soustavě, svíčka fajfka, kabel, cívka, štekr a uzemnění, dráty k cívce od jednotky.... popřípadě štekr od Hallgeberu, a možná i chcípák (ikdyž nevím, jesli ten ovlivňuje zapalování, nebo rovnou stříkačku, neni to jawa přecijen...)
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
Tomas_HK
#20 
Cukání při konstantní rychlosti
Přidané 14.08.2013 12:10

Příspěvků: 89
Registrace: 04.02.13
ahoj, u mě se to třeba oběvuje u konstantní rychlosti 60-65km/h 4000ot. když jedu na trojec těch 5000ot. už to nedělá. Zvyk no. Hm na 1150 nebo 1200GS můžu zapomenout z odřenejma ušima švihám 173-5cm Sad
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 74
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.83 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI