Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Uvažujete o tuningu (motoru, eprom adpod.) ?
Už mám, dál neplánuju Už mám, dál neplánuju 6%[2 Hlasy]
Už mám, bude další tunění :) Už mám, bude další tunění :) 16%[5 Hlasy]
Ano, uvažuji Ano, uvažuji 26%[8 Hlasy]
Ne, su rád co mám :) Ne, su rád co mám :) 52%[16 Hlasy]
Počet hlasů : 31
 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
ripper
#1 
Přidané 22.06.2013 17:20
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Ahojte,
zkuste se podělit o zkušenosti, pokud jste něco tunili - mám na mysli pouze výkon, krouťák, převody apod. Nedávejte sem kosmetické záležitosti. Smile

Já jsem na doporučení koupil na 11GS upravenou EPROM (díky Pavle) a su velice spokojený. Náklady cca 1500 Kč a 1,5 hod práce. Motorka táhne krásně plynule od spodku, jde lehčeji za plynem, celkově chování motoru je paráda. Fakt spokojenost. Měl jsem tam i Leo Vince a co se týká výkonu, krouťáku jsem nepoznal rozdíl oproti origo výfuku.

P.S. rady typu kup si 12 DOHC nepotřebuju Cool
 
esterkafoto.cz
Malakh
#2 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 22.06.2013 18:20

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
Skus pozriet uzivatela "Tomassino" na motorkari.cz.
Menil som zvody za symetricke z RT (1100GS a tusim este Rko)ich ako jedine nemaju symetricke. Vymenu som vsak uskutocnil pred sezonou, tak priame porovnanie nemam.
 
dedek2
#3 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 22.06.2013 18:53

Příspěvků: 112
Registrace: 10.05.13
Mam v GeSu 1150, vacky z eRka a je tam citelny rozdil ve vyssich otackach. thumbs up
Život v jedné stopě.
 
Saturnin
#4 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 22.06.2013 21:12
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
a co tam dát válce z dvanáctky?

img802.imageshack.us/img802/5169/i5n.png
 
Saturnin
#5 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 22.06.2013 21:14
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
img109.imageshack.us/img109/8172/4glz.png
 
Saturnin
#6 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 22.06.2013 21:15
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
img534.imageshack.us/img534/4276/pcw.png
 
morabo
#7 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 22.06.2013 22:34
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
ripper napsal:
Ahojte,
zkuste se podělit o zkušenosti, pokud jste něco tunili - mám na mysli pouze výkon, krouťák, převody apod. Nedávejte sem kosmetické záležitosti. Smile

Já jsem na doporučení koupil na 11GS upravenou EPROM (díky Pavle) a su velice spokojený. Náklady cca 1500 Kč a 1,5 hod práce. Motorka táhne krásně plynule od spodku, jde lehčeji za plynem, celkově chování motoru je paráda. Fakt spokojenost. Měl jsem tam i Leo Vince a co se týká výkonu, krouťáku jsem nepoznal rozdíl oproti origo výfuku.

P.S. rady typu kup si 12 DOHC nepotřebuju Cool


kup si 12 LC Grin
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
ripper
#8 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 23.06.2013 12:00
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
morabo napsal:
ripper napsal:
Ahojte,
zkuste se podělit o zkušenosti, pokud jste něco tunili - mám na mysli pouze výkon, krouťák, převody apod. Nedávejte sem kosmetické záležitosti. Smile

Já jsem na doporučení koupil na 11GS upravenou EPROM (díky Pavle) a su velice spokojený. Náklady cca 1500 Kč a 1,5 hod práce. Motorka táhne krásně plynule od spodku, jde lehčeji za plynem, celkově chování motoru je paráda. Fakt spokojenost. Měl jsem tam i Leo Vince a co se týká výkonu, krouťáku jsem nepoznal rozdíl oproti origo výfuku.

P.S. rady typu kup si 12 DOHC nepotřebuju Cool


kup si 12 LC Grin


Sem čekal kdo se chytne první Wink
 
esterkafoto.cz
Paul
#9 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 23.06.2013 12:26
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
Asi jsem tupej nebo něco přehlížím, ale jak je udělaný to co je na obrázkách výše?
 
Saturnin
#10 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 23.06.2013 13:53
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Paul: to ti nepovím jak to maj udělaný, nikde jsem k tomu informace nesehnal buď tam jsou daný celý válce z R1200 nebo jen hlavy
 
Melizoy
#11 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 23.06.2013 17:15
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
1) vačky z R1100R jsou totožné s vačkami z GS, jiné jsou až RT, RS a S. Měnit vačky bez přesně nakonfigurovanému čipu, nebo power commanderu je zbytečné a bez změny komprese vede ke ztrátě spodku. Mluvím ze zkušeností s různými vačkami. Kdo si chce hrát, nechť shání i odpovídající písty, eprom, nebo commander a obrní se trpělivostí. Stejně to platí u výfuku, když měnit výfuk, tak pokudmožno s čipem k němu...
2) jinak hlavy, válce a písty z 11 a 1150 jdou kombinovat, hlavy z 1200 se dají podle konkrétních lidí z boxer-speed.de použít také (s tím souvisí změna svodů a klapek! u hlavy z 1150 jen svodů - vstřiky se u 1100 a 1150 nedají zaměnit - fyzicky ano, ale dávají rozdílnou dávku), válce z 1200 by neměly ale žádný přínos, leda pro přestavbu na klikovku se zdvihem 73 mm, namísto naší 70,5 mm kliky.
Sám mám na 11tce válce z 1150 s vrtáním 101mm, ale opravdu to není jednoduché měnit, je třeba válce přesně obrobit v místě uložení do bloku na vnější průměr 104,9, dále nepasují origo 1150 písty na setrvák kliky, pak je třeba udělat redukce středících čepů hlav 12,5mm na čepy válců 14,5mm, a tak dále Smile bez změny pístů za kované s velkou kompresí a samozřejmě i kovaných ojnic, to ale nemá význam měnit, jsou snadnější způsoby jak získat Newtonmetry, než hned měnit válce.
3) změna převodu má smysl pro lepší odpich, poradil mi též Tomassino, kterého tímto zdravím, převod z R1100RS z r. 1993,34/11 je ten pravý, jenže ten nemíval často, jak jsem zjistil ABS, takže vyvrtání díry na čidlo ABS+zápichy na gufera kolem čidla, pak zjistíte, že je jiné víko převodu a nepasuje na brzdič GS a musí se dát jednopístek z RS, nebo brutálně odlehčit na fréze dekl... ale živější to je, 33/11 vs 34/11 je rozdíl 3%, místo 3700 na pětku při kilu točí 3829, což je rozdíl o 3kmh při stovce o 6 kmh při 200... na kopečky super, na dálnici rozdíl +129 otáček při kilu..při rozjezdu do kopce si to občas na dvoječku radostně poskočí na zadníWink
Skvělý zdroj inspirace je Tomassinovo profil na m.cz. Ladění zdar, ale s rozmyslem a stanovením cílů!
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
dedek2
#12 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 23.06.2013 18:21

Příspěvků: 112
Registrace: 10.05.13
Je pravda,ze s vackama z eRka to malinko na spodku pokulhava, ikdyz nic dramatickeho. Ovsem pasmo 4-6tis otacek je lepsi nez original, pomuze tomu i uprava sani pro lepsi privod vzduchu.
Život v jedné stopě.
 
Melizoy
#13 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 23.06.2013 22:35
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
dedek2 napsal:
Je pravda,ze s vackama z eRka to malinko na spodku pokulhava, ikdyz nic dramatickeho. Ovsem pasmo 4-6tis otacek je lepsi nez original, pomuze tomu i uprava sani pro lepsi privod vzduchu.


Tak znovu Dědku2, vačky R1100GS a R1100R jsou stejné. Fakta:
Vačka GS: http://www.realoe...&fg=31
Vačka R: http://www.realoe...&fg=31

Jakékoli sání jiné, než origo tenké a dlouhé GS a R provedení (opět jsou stejné) jsou na úkor spodku. Takže jestli jsi vyměnil trubky za jiné, nebo zkrátil originální, je chyba v nich, a ne ve vačkách.
Fakta: přiložený graf z brzdy porovnání širokých RT trubek (červená křivka) s GS (modrá křivka) trubkami.
Melizoy přiložený následující obrázek:


[191.02Kb]
Upravil Melizoy dne 23.06.2013 22:41
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
lupen
#14 
TUNING 1100, 1150 (NE vzhled)
Přidané 25.06.2013 10:21
Avatar člena


Příspěvků: 365
Registrace: 04.11.12
dedek 2 ... co jezdíš prosim tě za filtr..

Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 123
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.21 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI