Nazdar pánové, 16.8 na týden se chystám do Ruska, spodem do Volgogradu / hlavně památky 2.světový / a zpět přes Voroněž ,Prochorovku, Charkov. Přespání u UKR hranice zajištěné. Jedu s dcerou na gsa, vybavuju si víza, leč momentálně mi vypadl kolega co měl jet se mnou. Plánuju to celou zimu, tak to teď nevzdám .Tak kdyby se někdo přidal, napište sem
Me vybouchnul kolega do Albanie, takze bych jel sam. Ale tohle zni jako zajimava alternativa uz vzhledem k tomu, ze v puli zari jedu stejne do severniho recka do hor takze albanii muzu dat na par dnu potom.
Problem muze byt ale vizum jelikoz se mi prave vyrabi novy pas a vzhledem k stale lepsi praci nasich uredniku bude az 9.8. *pissed*
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
víza se dělaj buď do 3 nebo do 10 dní to není problém, akorát to řeším přes agenturu, je totiž třeba pozvání, nebo potvrzení z cestovky, ta agentura to řeší tak, že jim dáš pasy a vyplněnej formulář, oni zařídí vše. Já to řeším přes ně :
http://www.vizaservis.sk/
zkusim se poptat v praze, vozit pas do bratislavy se mi nechce :-)
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Wing napsal:
Nazdar pánové, 16.8 na týden se chystám do Ruska, spodem do Volgogradu / hlavně památky 2.světový / a zpět přes Voroněž ,Prochorovku, Charkov. Přespání u UKR hranice zajištěné. Jedu s dcerou na gsa, vybavuju si víza, leč momentálně mi vypadl kolega co měl jet se mnou. Plánuju to celou zimu, tak to teď nevzdám .Tak kdyby se někdo přidal, napište sem
A mas nejakou predbeznou a pribliznou predstavu o celkove cene?
Postou by to urcite neslo, 9th je patek a neni uredni den, takze pas dostanu az 12th a musel bych s nim hned letet na ambasadu aby to slo stihnout. Pozvani si jsem schopen zaridit, to neni problem.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Přespat na východním Slovesnku, tam je to zajištěné, pak valit dva dni / 2000km/ do Volgogradu, tam 3 dni jezdit minimálně.. hlavně vojenské památky / odpočinout od motek/ a pak 3 dni zpátky. O ceně sem neuvažoval . Z východního Slovenska je to tam a zpět 4500km, tam jedno přespání. Ve Volgogradu 4 noce a pak 2 nazad. Takže 4500 km a 7 nocí v nějakém hotýlku.
Wing napsal:
Přespat na východním Slovesnku, tam je to zajištěné, pak valit dva dni / 2000km/ do Volgogradu, tam 3 dni jezdit minimálně.. hlavně vojenské památky / odpočinout od motek/ a pak 3 dni zpátky. O ceně sem neuvažoval . Z východního Slovenska je to tam a zpět 4500km, tam jedno přespání. Ve Volgogradu 4 noce a pak 2 nazad. Takže 4500 km a 7 nocí v nějakém hotýlku.
Ty chces jet 1000Km/den? Blahopreju k zelezne odvaze a ocelovemu zadku
tu pár linek na inspiraci:
http://www.curme.co.uk/steppe.htm
http://www.stalingrad-info.com/index.htm
http://battle.volgadmin.ru/osn_eng.asp?np=21
http://www.onwar.com/maps/wwii/eastfront2/index.htm
http://www.panzernet.net/panzernet/stranky/bitvy/charkov.htm
http://cs.wikipedia.org/wiki/Bitva_u_Sokolova
http://www.asmat.cz/odkazy/cestopisy-evropa-rusko.php
http://en.wikipedia.org/wiki/Wehrwolf
jo diky moc, to znam. problem je cistych 4,5 dne casu takze jedina sance je zabehnout hned v pondeli na ambasadu sam
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
to Wing: jo jinak pokud chces "valit" tak to asi nebude nic pro me, ja mam jednobuch a kdyz to nalozim tak pri 150 se to vlni jak prase. takze ma pouzitelna rychlost je cca 130.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Wing napsal:
Přespat na východním Slovesnku, tam je to zajištěné, pak valit dva dni / 2000km/ do Volgogradu, tam 3 dni jezdit minimálně.. hlavně vojenské památky / odpočinout od motek/ a pak 3 dni zpátky. O ceně sem neuvažoval . Z východního Slovenska je to tam a zpět 4500km, tam jedno přespání. Ve Volgogradu 4 noce a pak 2 nazad. Takže 4500 km a 7 nocí v nějakém hotýlku.
tak to máte smělé plány... já jel nedávno o trochu menší palbu a měl jsem toho celkem dost, poslední zátah byl 1200 a dojezd o půlnoci domů... cesta po Evropské unii takže cesty bez problémů, moc bych nedoporučoval cestovat na východě po setmění...nemyslím si že slovo hotýlky je na této straně zeměkoule to pravé slovo... přeji hodně štěstí...
...navíc, si nejsem jistý, ale paní Sízová z Moravia-contactu mi říkala že ty 3-dení víza se snad už nedávají..... http://hrosikgs.b...7/moskva-iTAKE IT EASY
ja mam taky takovy pocit
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
truby- valit nemyšleno kilopáde, ale 120-130 tam kde to jde, a za den ujet co nejvíc, je jasné že po setmění se nejede. Ok " hotýlky" ruším a zavádím zemljanky Jo, a mám Skype : wingac1 = tak se dá i tam
Wing napsal:
Přespat na východním Slovesnku, tam je to zajištěné, pak valit dva dni / 2000km/ do Volgogradu, tam 3 dni jezdit minimálně.. hlavně vojenské památky / odpočinout od motek/ a pak 3 dni zpátky. O ceně sem neuvažoval . Z východního Slovenska je to tam a zpět 4500km, tam jedno přespání. Ve Volgogradu 4 noce a pak 2 nazad. Takže 4500 km a 7 nocí v nějakém hotýlku.
trochu extrémista to dceru připravuješ na vojenskou školu
na těch pár dní bych tam určitě nejel a vubec ne na moto není lepčí tam zaletět omrknout a letět dom .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!