Když jsem hledal na netu jak nejsnáze rozpojit řetěz, narazil jsem na tohle vlákno. Přišlo mi to jako dobrý test a jsem rád, že se držím toho Petroleje. I když poslední dobou dodělávám plechovku CleanChemR.
Co se týče maziva, nejlépe se mi osvědčil MOTOREX.., ale stejně jsem radši utekl za kardanem Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich
Motorex se zatím jeví skutečně jako nejlepší. Měl jsem i Castrol a ještě tam mám zbytek DID. Ten není lepkavý, takže jde po nanešení setřít. Ale po chvíli se mi zdá, že je řetěz suchý.
xHackerM napsal:
Motorex se zatím jeví skutečně jako nejlepší. Měl jsem i Castrol a ještě tam mám zbytek DID. Ten není lepkavý, takže jde po nanešení setřít. Ale po chvíli se mi zdá, že je řetěz suchý.
jj... Motorex ROAD.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Eman_ napsal:
Prvni co jsem kdysi vzal ten pouzivam....
Motul Chain lube off road...od pincka az po ttr
nikdy by me nenapadlo.ze sprey na retez muze byt problem...
driv jawu jsem mazal vyjetym olejem a retez tam byl 30 roku a nikdy ho nikdo nemenil...
pro cloveka, co se nikdy neumel postarat PORADNE o retez nema smysl kupovat motorex, to je pravda
na spravne naneseny Motorex ROAD, tedy utreny hadrem, se nanasi PODSTATNE min bordelu, nez treba na Castrol. A i motorka jede lip.
Motul mi fungoval taky dobre, ale ne tak dobre, jako Motorex ROAD.
Upravil hicks dne 28.07.2013 13:59
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
delas jako by ten kardan byl taakova vyhra 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2