Tak letos jsme s tatou nechali ty moderní plečky doma a vyrazili na pořádných strojích je to neskutečný a úplně jiný zážitek, člověk se bojí jestli dojede, jestli se jawka nerozhodne zastavit uprostřed tunelu nebo na dálnici, brali jsme všechny díly elektriky, naštěstí jsou dvěpade a třipade panelky prakticky stejný, hromadu lanek, spojováku, hadrů, pakny, solvinu, těsnění. A vyplatilo se, ještě v Čechách upadl jeden šroubek, takže jsme s sebou táhli snad 10 kilo bordelu zbytečně Ale motorky doma občas jezdí v pohodě, tak jsme zanedbali údržbu, 250 přestala dobíjet a tátova 350 měla zanesené výfuky, dobíjení spravilo proškrabání zaneseného komutátoru a výfuky se vyčistily. Ale měli jsme zpocený i trenky Jako záloha jel s náma bratr na v-stromu a ten píchnul, takže jsme se smáli zase my jemu No bylo to krásný a tady jsou nějaký fota, jo a na fotkách zadních brzd je vidět jak se z nich kouří)
jpbmw přiložený následující obrázek:
no parada,moje krevni skupina nebyly s tema Pavama trochu dychavicne do kopcu?ja jsem byl minuly rok na Grossglockneru taky na babicce.A v Innsbrucku me to taky prestalo dobijet,ale byl to jenom zalepeny komutator.Na techto motorkach je to uplne jiny zazitek. Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
to cechi: gratuluju k nádherné motorce! až do Paříže, to musel být extra zážitek hlavně na zadku jinak náš největší problém byly vibrace v řidítkách, na dálnici jsme používali utahovače rychlopalu, ale v kopcích jsme měli mravenčení dýchavičné byly jawky až nahoře, PAvy jsme vyprázdnili v kempu, plné byly jen při přesunu z Čech, hlavně 250 jela jak z praku, je úžasná, 350 je taková naše babča, ta se tam vyšinula bez jančení v klidu