Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
ABS apod.
MALI
#1 
Přidané 03.08.2008 20:01
Avatar člena


Příspěvků: 1684
Registrace: 17.05.08
Zdary. Tak jsem dnes prohnal své nové GS 1150 v terénu a paráda. Jen se ta motorka pak sakra blbě myje (to abych si na to vždy vzal celej den dovolenou) Shock Příště asi nebudu jezdit bahnem a brodem Smile Vim, že už se tu ABS mockrát řešilo, ale nějak jsem nenašel co potřebuji. Mám model 2003 a když otočim klíčkem a nastartuju-bliká mi kontrolka ABS a svítí baterka. Jakmile přidám plyn, tak baterka zhasne a ABS až po rozjezdu a docela to chrochtá. Je to OK? Jo a kontrolku na ABS mám jen jednu a pod ní je kontrolka s vykřičníkem, ale ta vždy po nastartování zhasne. Jinak se chci zeptat na otáčky-mám kolem 1000, a správně má být 1100. Dá se to někde štelovat? Ta motorka je jinak perfektní-v zatáčkách budu určitě časem rychlejší než na svym ex XX annoy Dík za rady!
 
Doc
#2 
ABS apod.
Přidané 03.08.2008 20:22
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
jak stará je baterka?
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
MALI
#3 
ABS apod.
Přidané 03.08.2008 20:28
Avatar člena


Příspěvků: 1684
Registrace: 17.05.08
Baterka je originál (původní)-motorka má najeto pouze 11000km a i gumy jsou ještě z fabriky. To ABS ale asi funguje, páč jsem to zadupnul natvrdo na štěrku a neupadnul jsemWink Jinak se chci ještě zeptat, kdy se má používat ten sytič? Přijde mi trochu divný, že motorka se stříkačkou má sytič. A poslední dotaz-mám kapky vody v předním - tom větším světle, dá se to nějak šikovně odvětrat nebo to musim rozebrat? Díky
 
Doc
#4 
ABS apod.
Přidané 03.08.2008 20:45
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
sytič jako auta, při nastartování a postupně ubíráš, podle zahřívání motoru, v podstatě já na 1150 jenom startoval se sytičem a potom se pomalu rozjel a na dvojku (nepřetáčet studený motor) již sytič vypnul


asi baterka..... (to .... "originální"..... kolik je to let konkrétně?)
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Slavek-xxx
#5 
ABS apod.
Přidané 03.08.2008 20:48
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Doc> ja mel na 1150 na sytici jen dve polohy, bud zapnuto nebo vypnuto Shock
Jinak sytic na BMW podle vseho nic nesyti, jenom pridava plyn...
 
Doc
#6 
ABS apod.
Přidané 03.08.2008 21:07
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
ano, to je pravda, možná to jenom přidává plyn, každopádně bylo vždy pohodlnější startování se sytičem...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
MALI
#7 
ABS apod.
Přidané 03.08.2008 21:12
Avatar člena


Příspěvků: 1684
Registrace: 17.05.08
Jo jo-sytič má polohy dvě. Taky jsem to s nim startoval, jen jsem se tomu trochu divil.
Baterka je origo gelovka BMW a r.v. 2003, takže 5 let. Nicméně to točí fakt dobře. V Blackovi jsem měl gelovku taky min 4 roky, přes zimu jsem jí nenabíjel, jen vždy 1x za měsíc nastartoval a nechal prohřát motor a slouží stále. Jen mě zarazilo, že ta kontrolka svítí a po přidání plynu zhasne a i když spadnou otáčky, tak už se nerozsvítí. Mám báwo teprve 3 den, tak jsem z toho ještě trochu vyjukanejSmile
 
mara
#8 
ABS apod.
Přidané 03.08.2008 21:49
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Zdar,
to, že po nastartování svítí dobíjení a po vrknutí plynem zhasne mi dělá taky.
To, že po rozjetí v ABS zarachotí je normální BMWPAZVUK.Wink
Sytič je vlastně jen omezenej ruční plyn.
Volnoběh nevím ale mám strach že se to pak musí sesinchronizovat a to je asi potřeba podtlakoměry.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
Hovez
#9 
ABS apod.
Přidané 04.08.2008 00:26
Avatar člena


Příspěvků: 246
Registrace: 11.05.07
Pokud si pohlida a na volnobeznych sroubcich na obou stranach prida o stejny kousek, tak nemusi nic synchronizovat.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 75
Členové on-line: 1
Bedabanjo

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.19 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI