Dotaz na místní znalce. Jaké parametry by měl mít minimálně noťas (procesor, operační paměť, grafická karta...), aby¨si poradil bez sekání a funění se zpracováním videa z GoPro3? Případně nějaký konkrétní model, zkušenosti, cenová relace... Dík.
Born To Lose. Live To Win.
ahoj, nejsem v tom žádnej odborník, ale pro základní rámcovou představu si stačí najít HW nároky nějaký z posledních verzí softwaru, se kterým budeš pracovat, např. Pinnacle studio apod.
jardajerman@seznam.cz
Tak jestli max rozliseni tak to budes na rendovani potrebovat hodne dobrej kompl aby to nedelalo hoooooodne dlouhona neupeklo se to. Tomas s TT myslim tu nekde psal ohledne kvality pc pro zpracovani videa.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Budes potrebovat to nejlepsi co existuje a aspon 16gb ram, ssd disk. Tim ze to bude notebook tak to bude slusna palka.
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Jirina1 napsal:
Dotaz na místní znalce. Jaké parametry by měl mít minimálně noťas (procesor, operační paměť, grafická karta...), aby¨si poradil bez sekání a funění se zpracováním videa z GoPro3? Případně nějaký konkrétní model, zkušenosti, cenová relace... Dík.
mne to jede pekne zatim.. ale jeste jsem si nezaopatril vhodnej soft.
Mame Gopro3+
na 2.7k stiha AMD ctyr/pseudoctyrjadro v poho.
u notesu bych se spis bal, ze to neuchladi...
Upravil hicks dne 08.11.2013 23:32
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ripper napsal:
Ale v notebooku nebudes mit takovy vykon jak ve stolnim pc.
to je zase kravina ty mentale, co? viz.
https://www.alza....851505.htm
Upravil hicks dne 08.11.2013 23:35
17 cm
Ty nas blbanku... podivej se na i7-3930k, pak na parametry oproti tomu cos poslal (benchmark) a narvi ho do notebooku. Kretenku nech si urazky na doma.