Nemáte někdo zkušenosti s pneuservisama v Rumunsku? Hodila by se mi nějaká adresa, nebo souřadnice na nějaký dobrý pneuservis. Jedu v sobotu a vezu sebou TKC a přezouvat chci až tam, ale nechce se mi to přezouvat ručně. Sice jsem v sobotu trénoval, ale dost sem se u toho nadřel a trvalo mi to dlouho.
Protože se mi na TKC nejezdí dobře po dálnici. Při 120km/h se začíná tak divně vlnit celá motorka, že s toho nemam dobrej pocit. A nechci tam přijet se sjetejma gumama.
Nebál bych se, že je na cestě do Románie a zpět sjedeš. Jízdní pocity jsou na každém, ale představa, že se připravíš o dvě dopoledne v servisu.... Navíc předpokládám, že jedeš okufrovaný takže ti to stejně nedovolí jet off naplno. Přijde mi to fakt zbytečný si vkládat servisní úkony do cesty.
Upravil Livingspace dne 18.08.2008 21:21
Livingspace)
tož taky mě to plavalo,tak sem to upustil na 1,5 atm a hned se stím dalo jezdit,fčil v sobotu sem to dokonce na dálnici,páč sem spichal,pustil na 160,hukot jak od prdolína ale drželo to furt rovně
bystricke napsal:
tož taky mě to plavalo,tak sem to upustil na 1,5 atm a hned se stím dalo jezdit,fčil v sobotu sem to dokonce na dálnici,páč sem spichal,pustil na 160,hukot jak od prdolína ale drželo to furt rovně
no vidíš, že jste si nakonec nechali říct a jezdíte na správném (měkkém) tlaku, okamžitě je to stabilní
ale pozor na rychlost, při 160 se rychleji zahřívají a na nízkých tlacích ještě více a navíc je léto------> rychlejší opotřebení špuntů
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
S pneuservisem jsem se naštěstí do styku nedostal, zato jsem byl u toho, když kamarád v Rumunsku svařoval prasklej rám na V-maxu. Velká legrace. Povšimněte si zejména dobrého ukostření svářečky a ochranných brýlí s vysokým filtrem...
FunTomas přiložený následující obrázek:
[284.5Kb]
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
bystricke napsal:
tož taky mě to plavalo,tak sem to upustil na 1,5 atm a hned se stím dalo jezdit,fčil v sobotu sem to dokonce na dálnici,páč sem spichal,pustil na 160,hukot jak od prdolína ale drželo to furt rovně
no vidíš, že jste si nakonec nechali říct a jezdíte na správném (měkkém) tlaku, okamžitě je to stabilní
ale pozor na rychlost, při 160 se rychleji zahřívají a na nízkých tlacích ještě více a navíc je léto------> rychlejší opotřebení špuntů
no díky té teplotě celkem dobře držíještě 5 mm a jezdím po kraji špuntu
ujel sem cca 900 km na špuntech po asfaltě a je vidět že se zadek ztrácí,zato předek má pořád ještě zbytky těch fousů gumových,ale sem spokojenanakýčka co sem ztoho sundal asi prodám a zůstanu špuntovey
Teda tahat do Rumunska náhradní pneu je docela fest ****vina
Nás nenapadlo tahat rezervní pneu ani do Jordánska... A to s náma jel jeden i na Touranckách...