Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
rydlas
#1 
Přidané 28.11.2013 12:59
Avatar člena


Příspěvků: 67
Registrace: 05.03.13
Zdar,
udělal jsem si nepěkný výlet ze silnice do pole. (Včetně jednoho frontflipu) :-).
Vše dopadlo nadmíru šťastně a měl jsem velkou kliku. Byl to první crash (nad 10km/h) s motorkou po více jak 8 letech ježdění a čistě moje nepozornost a nevěnování se plně řízení = velký ponaučení.)

Co se dělo - s motorkou jsem ve 106,7km/h (měl jsem zapnutý GPS tracker) opustil asfalt, projel asi 30m příkopu na jehož konusu mi zachytil šusplech o drn, nakopl zadek, s tím se stočily řidítka doprava, já přeletěl přes plexi (obě zrcátka jsem otočil tělem) a motorka udělala front flip a dopadla do čerstvě zoraného pole přesně kolmo na SPZ ,výfuk, světlo a držák topcase. Pak spadla na bok do pole... Já udělal asi 3 kotrmelce. Nic se mi nestalo, jen mi do ****u pootevřeným plexi nalítala hlína a ve špitále mi to na oční ambulanci čistili asi hodinu z podvíček... humus. ale jinak OK. Motorka má:
- ohnutý topcase držák, který poničil zadní světlo - popraskal průhledný plast.
- kopnutý přední ráfek (kousky trávy mezi ráfkem a gumou)
- ulomený horní plast v místě kde je 12V zásuvka, ulomený kryt zásuvky (měl jsem tam napájení).

a to je vše, na co jsem okem přišel..

Motorka normálně nastartovala a odjel jsem na ní poloslepý domů asi 4km... jezdí, brzdí, řadí v pohodě...

DOTAZ:
- jaké důležité body, spoje, místa mám rozebrat a preventivně zkontrolovat?
- na co se zaměřit?

Díky všem..
:-)

PS: Netlemte se mi :-D
Upravil rydlas dne 28.11.2013 13:03
 
morabo
#2 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 13:27
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
ufff...

Za mne predevsim gratulace, ze to dopadlo takhle! Vletet v kile necekane do skarpy je dost o usta a pokud jsi v ni ujel 30m, tak to bylo neco pres vterinku, cili te to asi ani za tu chvilku moc nezpomalilo....

Nejaky konkretni mista na 800 mne nenapadaji (krom toho, ze takhle od stolu podezrivam podledlovku, ze nezustala uplne rovne), ale proveril bych to tak nejak cely...
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
rydlas
#3 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 13:36
Avatar člena


Příspěvků: 67
Registrace: 05.03.13
jj, čuměl jsem na budíky a najednou koukám, že jedu 2cm od krajnice a navíc mírně naklopenej, než byl profil mírný zatáčky, tak jsem šel do stupaček, zmáčkl spojku (měl jsem tam šestku) a sjel do škarpy, hned jsem si všiml, že tam je hrb, nevěděl jsem, zda to není beton nebo tak něco, tak jsem chtěl vyjet a v tom ohybu mi to chytlo a už jsem lítal... plán byl, že prostě vjedu na pole a tam se nějak uvidí :-D... Naštěstí to bylo fakt krásně pooraný a povláčený, takže jak peřina měkký...

Na první pohled je sedlo rovně, ale pocitově mi tam 1-2mm přijdou šejdrem... nevim, dle čeho to přesně srovnat...
 
hicks
#4 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 14:00
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
rydlas napsal:
jj, čuměl jsem na budíky a najednou koukám, že jedu 2cm od krajnice a navíc mírně naklopenej, než byl profil mírný zatáčky, tak jsem šel do stupaček, zmáčkl spojku (měl jsem tam šestku) a sjel do škarpy, hned jsem si všiml, že tam je hrb, nevěděl jsem, zda to není beton nebo tak něco, tak jsem chtěl vyjet a v tom ohybu mi to chytlo a už jsem lítal... plán byl, že prostě vjedu na pole a tam se nějak uvidí :-D... Naštěstí to bylo fakt krásně pooraný a povláčený, takže jak peřina měkký...

Na první pohled je sedlo rovně, ale pocitově mi tam 1-2mm přijdou šejdrem... nevim, dle čeho to přesně srovnat...


urcite podsedlovku... mmch ja mam druhou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
czunik
#5 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 14:31
Avatar člena


Příspěvků: 1599
Registrace: 08.09.09
hicks napsal:
rydlas napsal:
jj, čuměl jsem na budíky a najednou koukám, že jedu 2cm od krajnice a navíc mírně naklopenej, než byl profil mírný zatáčky, tak jsem šel do stupaček, zmáčkl spojku (měl jsem tam šestku) a sjel do škarpy, hned jsem si všiml, že tam je hrb, nevěděl jsem, zda to není beton nebo tak něco, tak jsem chtěl vyjet a v tom ohybu mi to chytlo a už jsem lítal... plán byl, že prostě vjedu na pole a tam se nějak uvidí :-D... Naštěstí to bylo fakt krásně pooraný a povláčený, takže jak peřina měkký...

Na první pohled je sedlo rovně, ale pocitově mi tam 1-2mm přijdou šejdrem... nevim, dle čeho to přesně srovnat...


urcite podsedlovku... mmch ja mam druhou.

při tvojí velikosti..jejda co to melu váze jich ještě několik bude
http://czunici.ra...

kdo nemění názory je blbec:-)
 
www.ventobohemia.cz
dufino
#6 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 14:32
Avatar člena


Příspěvků: 729
Registrace: 08.06.10
jeste ze tobe nic!

koukni na podsedlovku (ohla praskla), pak na zadni horni sroub u tlumice, pak dorazy na riditkach.
Upravil dufino dne 28.11.2013 14:33
BMW F800GS
MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi
http://www.offroa...
 
http://www.offroadnavi.com/cz
Dave81
#7 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 14:49
Avatar člena


Příspěvků: 251
Registrace: 12.12.12
Prošel bych celej rám a hlavně sváry a uchycení tlumiče. Pak ještě pro klid duše nechat změřit, jestli to je rovný.
 
schrek
#8 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 17:37
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
chlape hlavne ze si celej , jak pisou luci hlavne ty spoje nechal bych to promerit a jezdil dal , podsedlovka se d akoupit nova jako dil
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
rydlas
#9 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 28.11.2013 18:35
Avatar člena


Příspěvků: 67
Registrace: 05.03.13
hicks napsal:
rydlas napsal:
jj, čuměl jsem na budíky a najednou koukám, že jedu 2cm od krajnice a navíc mírně naklopenej, než byl profil mírný zatáčky, tak jsem šel do stupaček, zmáčkl spojku (měl jsem tam šestku) a sjel do škarpy, hned jsem si všiml, že tam je hrb, nevěděl jsem, zda to není beton nebo tak něco, tak jsem chtěl vyjet a v tom ohybu mi to chytlo a už jsem lítal... plán byl, že prostě vjedu na pole a tam se nějak uvidí :-D... Naštěstí to bylo fakt krásně pooraný a povláčený, takže jak peřina měkký...

Na první pohled je sedlo rovně, ale pocitově mi tam 1-2mm přijdou šejdrem... nevim, dle čeho to přesně srovnat...


urcite podsedlovku... mmch ja mam druhou.


dle realoem stojí přes 1000 USD... to je trochu dost za pár trubiček, ne? :-)

A dotaz na všechny - kde mi to přeměří spolehlivě? Nechci motorku dávat do origo servisu s tim, že se mám za tejden stavit... mám ji rád pod kontrolou :-)
 
bendik
#10 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 02.12.2013 08:26

Příspěvků: 257
Registrace: 31.10.12
Pokud vim tak Ponca si kupoval asi pred 2 roky stolici s meraky
 
schrek
#11 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 02.12.2013 09:31
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
jinak podsedlovka jsme koupit na ebay za dobrej peniz sem uz jednu kupoval ROVNOU
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
strogas
#12 
GS 800 - kontrolní (kritické body)
Přidané 02.12.2013 23:03
Avatar člena


Příspěvků: 394
Registrace: 02.08.12
jj,závidím ti tvého anděla strážného,kdes ho sehnal??????????? thumbs up
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 55
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.25 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI