Hodně pneu na endura jsou vyráběny v provedení M + S z důvodu prodeje na německém trhu (zákonná povinnost).Jsou brány jako zimní.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
zítra je zajdu omrknout, ale je to jak píše radovat, K60 m+s ty lamely nemají, měly by se lišit jen směsí ze které jsou upečené
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Joe napsal:
Hodně pneu na endura jsou vyráběny v provedení M + S z důvodu prodeje na německém trhu (zákonná povinnost).Jsou brány jako zimní.
Ten zakon a s tim jeste souvisejici nutnost doplnit cedulku o maximalce pneu do zorneho pole jezdce plati i u nas
V pripade tech k60 jde skutecne o dve ruzny smesy. Heidy delaji celou serii vylozene zimnich gum se Silika smesi. Nicmene se nedelaji v GS rozmeru. Zadek max 130...., predek 100. Nicmene by to slo obout treba na Dakara, nebo Xchallenge.
Joe napsal:
Hodně pneu na endura jsou vyráběny v provedení M + S z důvodu prodeje na německém trhu (zákonná povinnost).Jsou brány jako zimní.
Ale je to hlavně označení použití pneu. MUD (bláto)+ SNOW (sníh). Ale to hlavně teď zajímá pomahače a chrániče při silniční kontrole. I když kolikrát nevědi proč to tak je. Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ano dělají to jenom na malý GéeSa.
No a tak když teď vyjedu na gumách co nemají označení M+S tak můžu od pomahačů dostat parádní pokutu co?
Jinak k těm gumám, kámoš to zítra nahodí, tak posléze dodám nějaký dojmy jak se to chová a co to vydrží
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Pete1427 napsal:
Ano dělají to jenom na malý GéeSa.
No a tak když teď vyjedu na gumách co nemají označení M+S tak můžu od pomahačů dostat parádní pokutu co?
Jinak k těm gumám, kámoš to zítra nahodí, tak posléze dodám nějaký dojmy jak se to chová a co to vydrží
Kdepak, moto ma vyjimku, muzes klidne na "letnich".
To proc se nekdy pouziva m+s je z duvodu moznosti pouziti pneu s nizsim rychlostnim indexem, nez jaka je v technicaku maximalka motorky. To ale zrovna ne vzdy znamena, ze je ta guma vhodna na zimni provoz.
Maiali nel Fango!
Joe napsal:
Hodně pneu na endura jsou vyráběny v provedení M + S z důvodu prodeje na německém trhu (zákonná povinnost).Jsou brány jako zimní.
Ale je to hlavně označení použití pneu. MUD (bláto)+ SNOW (sníh). Ale to hlavně teď zajímá pomahače a chrániče při silniční kontrole. I když kolikrát nevědi proč to tak je.
Česky MARAST + SAJRAJT
Upravil buboGS dne 12.01.2014 10:04
BMW GS = stroj na radost