Zdravím všechny, chci se zeptat kdo používá tušim 17zubů kolečko jaký mají poznatky ohledně dynamiky a o kolik klesnou otáčky na dálnici? Chtěl bych trošku snížit otáčky proto že většinou cestuju celkem velkej kus po dálnici a tvrdej terén prakticky nepotkám...
na Africe 750 rozety 16 - 45 z a bylo to 500otáček dolů , na dálkové cestování lepší a dynamiku neřeš protože asi nikde jedničku potřebovat na krpál nebudeš a tak až bude třeba dáš o kvalt méně přeci ... doplňky Touratech, diagnostika a servis moto BMW,KTM, a jakékoliv dle dohody ...
Já mám na Twinovi poměr 17/41 a točím kolem 120 necelých 4500ot
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Na Twinovi jsem dal prave 16 misto 17. Pri pomalejsi jizde, nebo nebo v prudsich vraceckach jsem musel jet na jednicku. Na Twinovi je to myslim o dost lepsi a jizda je plynulejsi bez cukani.
F 700 gs
pri 17 vpredu (oproti 16 orig) to takovy rozdil pro top speed neni. Rek bych minimalni a mozna to ani nepoznas.
Abych to nejak dostal do sily tak davam vzadu rozetu 47 a predek 16. Retez o dva clanky delsi.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Sonic 17 zubov na 8gs používa siso. Jazdí adventureturistiku a k tomu vo dvoch, na čo sa mne 17z zdá veľa, ale jemu to vyhovuje.
Ale hádam Ti svoje skúsenosti napíše.
ja sem potreboval neco na lepsi jizdu v OFF a bylo mi doporuceno 15 tudiz, kdyz chces na presuny bych dal 17
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
dal jsem 17zubů, abych tolik netočil na dálnici, ale otáčky klesly jen minimálně, cca o 300. V terénu je ale jednička stále dost silná, ani bych to nepoznal. Rozhodně není nutné si díky tomuto dopomáhat spojkou. Určitě doporučuji, zvlášť pokud jezdíš většinu po silnici.
Tak ako píše Tyskáč, používam prevažne 17 Z. Otáčky sa zmenia o 350, takže pri 100km mám 3650, narozdiel 4000. Výkonovo moto v pohode stačí,
ale mám laďák + KN vzduch filter a vyhodený kat. Jazdím len drapáky, väčšinou vo dvojke a nebojím sa ani ťažšieho terénu. Keď je už moc zle tak pod sedačkou
nosím 15 Z kolečko.
17 z som kusal aj ja. Na cestu pohoda dlhsiu jednicku neriesim, dokonca klesne spotreba nejake decko. Ale do tvrdeho terenu 15 z hlavne koli kratsej jednicke na nejaky ten trial a tak.
Dodo- napsal:
dal jsem 17zubů, abych tolik netočil na dálnici, ale otáčky klesly jen minimálně, cca o 300. V terénu je ale jednička stále dost silná, ani bych to nepoznal. Rozhodně není nutné si díky tomuto dopomáhat spojkou. Určitě doporučuji, zvlášť pokud jezdíš většinu po silnici.
Takze na 17-zub se da jezdit vsude? I sem tam nejaka sotolinka nebo mimo cestu?
Dodo- napsal:
dal jsem 17zubů, abych tolik netočil na dálnici, ale otáčky klesly jen minimálně, cca o 300. V terénu je ale jednička stále dost silná, ani bych to nepoznal. Rozhodně není nutné si díky tomuto dopomáhat spojkou. Určitě doporučuji, zvlášť pokud jezdíš většinu po silnici.
Takze na 17-zub se da jezdit vsude? I sem tam nejaka sotolinka nebo mimo cestu?
určitě ano, vůbec se toho neboj, šotolina, mimo cestu, kameny, brody, není problém ani s prudším výjezdem v plné polní ))
jo v pohodě se 17 - zub jezdím všechny lehký offroady, enduro školy atd. Jen při opravdu pomalé jízdě se musí trochu spojkovat - prostě to na tu jedničku na volnoběh jede necelých 15km/h.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
jo v pohodě se 17 - zub jezdím všechny lehký offroady, enduro školy atd. Jen při opravdu pomalé jízdě se musí trochu spojkovat - prostě to na tu jedničku na volnoběh jede necelých 15km/h.
Na Twinovi mame 17 zubu standartne , ale na 800 je standartne 16 zubu.
F 700 gs
Spitfire napsal:
jo v pohodě se 17 - zub jezdím všechny lehký offroady, enduro školy atd. Jen při opravdu pomalé jízdě se musí trochu spojkovat - prostě to na tu jedničku na volnoběh jede necelých 15km/h.
Na Twinovi mame 17 zubu standartne , ale na 800 je standartne 16 zubu.
ano, to je pravda, já myslel že se řeší 17 zubů
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90