Mám „starou“ sadu F4, nedávno mi jedna jednotka chcípla a já v rámci záruky dostal novou ale F4S.
Problém:
Nabíjím jednotky na síťové nabíječce pro nabíjení dvou jednotek. Ta stará (ne S) po nějaké době nabíjení svítí zeleně, to je v pořádku.
Ta nová (S) později, odhadem v čase kdy je ta stará nabita, začne červeně rychle blikat a na střídačku svítit červeně. Když ji nechám připojenou o hodně déle než je obvyklé, třeba do rána, už jen rychle bliká červeně.
Setkal jste se s tím někdo?
no já ted po zimně taky nabíjel F4S tu na obrázku a po noci nabíjení (jako vždy) mě taky svítí červeně (nebliká, jen svítí) tak nevím, strčil jsem to na helmici a uvidím co to bude dělat a jak dlouho to vydrží... mám jí přesně rok a cca 10.000km používání, to přeci by něměla být mrtvá ne?
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Je mrtvej.
Mě se to při záruční výměně stalo taky a poslali ze skladu špatný kus. Takže jsme si to dali znovu a už to dorazilo dobře. Oni nové kusy neposílají přímo z Recallu, ale ze skladu, takže to před odesláním nikdo nekontroluje...
Upravil xHackerM dne 10.03.2014 10:48
Může být.. Já ty komunikátory nabíjím pravidelně i v zimě. Není úplně dobrý nechat to totálně vybít - i když to jsou moderní baterie. Obecně u všech zařízení, kde jsou LiOn nebo LiPol baterie to nabíjím tak po měsíci nebo měsíci a půl, i když se to zařízení nepoužívá - typicky sezónní věci - potápěčská svítilna, lavinový vyhledávač, vysílačky apod. Jak se ten komunikátor hodí na polici když člověk naposledy přijel z nějaké cesty a za půl roku se ho pokoušíš oživit, je téměř jistý, že to baterie nepřežije, protože se hluboce vybije a to jí ničí. Vždycky je u těchto baterií lepší, když se ukládají plně nabité a čas od času dobíjejí i když se to zařízení nepoužívá a nevybíjí se provozem.
Nevím jak to řeší servis ale obecně bývá záruka na baterie taky 24 měsíců jako na všechno ostatní ale uváděná životnost 6 měsíců. Takže když po roce reklamuješ baterii že vydrží deset minut po plném nabití, tak to je bohužel ta životnost.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Nevím jak to řeší servis ale obecně bývá záruka na baterie taky 24 měsíců jako na všechno ostatní ale uváděná životnost 6 měsíců. Takže když po roce reklamuješ baterii že vydrží deset minut po plném nabití, tak to je bohužel ta životnost.
Já kupoval twin sadu a už máme obě vyměněné kus za kus.
Tome, poradil bys s tou USB rozdvojkou z mého odkazu? Proč jsou tam jacky na obrázku a přitom píšou, že to je pro F4?
xHackerM: hele já jsem asi blbej ale nevidím žádný odkaz. Leda dole v podpisu mi to ukazuje nějaký chybějící soubor, což dělá každý tvůj příspěvek.
Pošli mi ten odkaz
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Může být.. Já ty komunikátory nabíjím pravidelně i v zimě. Není úplně dobrý nechat to totálně vybít - i když to jsou moderní baterie. Obecně u všech zařízení, kde jsou LiOn nebo LiPol baterie to nabíjím tak po měsíci nebo měsíci a půl, i když se to zařízení nepoužívá - typicky sezónní věci - potápěčská svítilna, lavinový vyhledávač, vysílačky apod. Jak se ten komunikátor hodí na polici když člověk naposledy přijel z nějaké cesty a za půl roku se ho pokoušíš oživit, je téměř jistý, že to baterie nepřežije, protože se hluboce vybije a to jí ničí. Vždycky je u těchto baterií lepší, když se ukládají plně nabité a čas od času dobíjejí i když se to zařízení nepoužívá a nevybíjí se provozem.
Nevím jak to řeší servis ale obecně bývá záruka na baterie taky 24 měsíců jako na všechno ostatní ale uváděná životnost 6 měsíců. Takže když po roce reklamuješ baterii že vydrží deset minut po plném nabití, tak to je bohužel ta životnost.
to ja ho v zime nabijel, jezdil jsem jeste v prosinci a navic jsem s nim pred tydnem byl jezdit a ani jsem ho do nabijecky nestrcil a vydrzel tak 2 hodky, takze nevim jestli je k.o. Ale jestli to cerveny svetlo neznamena nic jinyho, no tak co naplat?! Tome kolik stoji nova baterka-vymenujete je?
Upravil petrguss dne 10.03.2014 12:26
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Nevím proč ale v té diskuzi mi nejde napsat odpověď. Je tam dole nějaká reklama, která přepisuje to pole pro odpověď.
Takže - ta nabíječka s kabelem USB-2x jack je určené pro XT a mají to tam popsaný správně. Všechny modely XT jdou nabíjet pomocí jacku na zadní straně konektoru v tělíčku komunikátoru. Takže tenhle kabel využívá ten jack ale to jde jen když máš sadu pro XT (nemusí to být nutně XT model komunikátoru) s označením blesku vedle toho jacka.
Pro starou F4 to pochopitelně použít nejde. Tam se 12V nabíječka na dva komunikátory nikdy nedělala - pokud vím. Jen na 220V. Asi by se dal ten kabel z 220V nabíječky ustřihnout a upravit ale jako tovární výrobek to neexistuje.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Aha, já myslel, že to "X" znamená jako třeba možnost používání pro modul F4S atd. Moje chyba...
Takže docela rozumné řešení by mohlo být koupit si síťovou nabíječku a dát na ní koncovku do zapalovače... Pak jen doufat, že ráno ještě otočím motorem...
Díky za názory, popravdě jsem si myslel, že to zrovna nebude vlastnost.
Je to v záruce, takže to pořeším reklamací...
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Díky za názory, popravdě jsem si myslel, že to zrovna nebude vlastnost.
Je to v záruce, takže to pořeším reklamací...
Jestli jsem to dobře pochopil,tak se ti pokakalo právě to,který jsi měl na výměně baterie za novou Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mara napsal:
Díky za názory, popravdě jsem si myslel, že to zrovna nebude vlastnost.
Je to v záruce, takže to pořeším reklamací...
Jestli jsem to dobře pochopil,tak se ti pokakalo právě to,který jsi měl na výměně baterie za novou
No právě ta úplně nová to dělá, ta stará má vyměněnou baterku a je OK.
Právě probíhá domácí test už jsou obě zapnuté do režimu kecání 6,5 hodiny a stále svítí modře, stopnu jim čas a prázdný je dám nabíjet, uvidíme...
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Někdy pomůže několik cyklů nabití a vybití. Kolega Čízák mi takhle oživil dvě naprosto "mrtvé" baterky do nějakých foto zařízení, které jsem už chtěl vyhodit. Má na to nějakou modelářskou speciální nabíječku a fakt začaly fungovat na třeba 80% normální kapacity, předtím byly pod 10%
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...