Pro jedenactku jsem koupil baterku Banner BIKE BULL AGM+SLA 52001 12V 20Ah www.otos.cz/motob...ner-52001/. Pote co mi dorazila jsem ji pripojil na nabijecku C-Tek MXS 5.0. Baterka se nasledne cca 2-3 hod. nabijela. Nasledujici den sla do motorky, ktera s ni po zime chytla na par otoceni. Nasledovalo nekolik (cca 3) bezproblemove starty, okruh cca 10 km k ohrati oleju a sel jsem menit oleje. Po vymene oleju nasledovaly dalsi cca 4 bezproblemove starty. Pri osmem uz strarter jen cvakal, ale netocil. Baterka sla tedy ven a opetovne na nabijecku, kdy ji zrejme vyhodnotila jako malo nabitou a ted jiz cca 4 hodiny opet nabiji a jeste bude. Stale sviti treti kontrolka nabijecky.
Takze se ptam, zdali je normalni, ze nova baterka kixne po cca osmi kratkych startech? Koupena je v celkem osvedcenem obchode, bohuzel na ni nenachazim datum vyroby.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Stát se může ledacos ... Mě odešla taky, sice na F650GS.. ale odešla.. a jak to tak popisuješ tak podobným stylem "zacházení". Byla nová a ujel jsem na ní asi 350 km na slovensko, pak už asi jenom 1 km od hotelu k benzince, z benzinky 3 km do obchodu.. a bylo po ni Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Čoveče normální to není a řekl bych, že bude mrtvá, asi bych ji reklamoval a měl bys dostat novou. Jinak v motorce mám stejnou už tři roky a zatím v pohodě.
Bacha na výběr baterky. Varta, Banner atd. svoje baterky do motorek nevyrábějí! Kupují no-name a pouze na to dávají svoje štítky. Jediný, kdo má na to linku, vývoj a fabriku je Yuasa.
Do minulého týdne jsem si taky myslel, jak se nemám dobře, když si kupuju Vartu a kulový.
Já mám s Bannerem špatnou zkušenost jak v autech tak v motorkách. Mnoho reklamací na motorkách tragedie vesměs nepřežily první zimu. Naštěsti Banner ví co prodává tak vždy reklamace proběhla ku spokojenosti zákazníka. Naštěstí už je neprodáváme.
Jak píše xHackerM ... VARTU už nechci... I když teď jsem jednu vyhrál... je to baterie do auta a mám ji v polici, nechcete ji někdo? Vhodná pro dieselové automobily.. typu 2,5 litru a více... vysoký startovací výkon...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
Jak píše xHackerM ... VARTU už nechci... I když teď jsem jednu vyhrál... je to baterie do auta a mám ji v polici, nechcete ji někdo? Vhodná pro dieselové automobily.. typu 2,5 litru a více... vysoký startovací výkon...
sim nevi nekdo kde je ten rok na baterce,,,ted mi taky dorazila nova ale prijde mi nejak osoupana,,ale kontakty jsou zda se nepouzite,...ale jestli lezela nekde pul zivotnosti a pak mi ji poslali,by me sr,lo
Nejlepší je kupovat baterku v prodejně. Zalejvají ji totiž těsně před prodejem a tím pádem je jistota, že je NOVÁ. A navíc když donesete starou baterku, tak Vám ještě odečtou podle váhy cenu za výkup. Takže mě třeba vyšla Yuasa na 750,- a přitom katalogová cena je 1100,-.
xHackerM napsal:
Nejlepší je kupovat baterku v prodejně. Zalejvají ji totiž těsně před prodejem....
...co je to za ptákovinu?
Baterky jsem vždy aktivoval sám...zalití elektrolitem....
Vždy když jsem u svých motorek měnil, tak jsem měnil za Exide...jako minulý týden u GSA....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
No já teda nevím jakou máš zkušenost, ale kolega kupoval do motorky baterku a přišla už plná. Já svoji zkušenost nemám, kupoval jsem vždy na jednom místě.
Spíš jsem reagoval na příspěvek tomikance, kde zpochybňuje novou baterku. Záleží, kdy byla zalitá, no. Jinak je jí to jedno.
xHackerM napsal:
No já teda nevím jakou máš zkušenost,...
...prostě je to nesmysl...všechny byly balené separátně a aktivaci dělá člověk sám....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Nalité baterie se nesmí nesmí klasickými poštovními způsoby posílat. Proto jsou suché. Plní se až v obchodech. Ale nezapojená naplněná baterka ležící půl roku na krámu moc extra nedegraduje.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
AGM baterie se snad nalevaji ve fabrice, ne? Alespon ta moje neni kudy nalevat. Je bez nalevacich otvoru, tak jak to znam z gelovky.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
spea - ToM napsal:
AGM baterie se snad nalevaji ve fabrice, ne? Alespon ta moje neni kudy nalevat. Je bez nalevacich otvoru, tak jak to znam z gelovky.
Kyselinová baterka je v krabici suchá a elektrolyt je zabalenej zvlášť v ampulích. Ty se nasadí na baterku,tím se propíchne uzávěr a elektrolyt nateče do baterky. Pak se otvory uzavřou zátkama,který jsou na jedno použití-vypadá to jako když se to nedá otevřít. Gelovky jsou uzavřený z frabriky,protože tu by jsi doma nenalil.Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS