Ahoj mám trošku problém s nastavením páček. Pří jízdě po silnici vpoho ale o fous,ale zkoušel jsem trošku off a tam problém prostě nedošáhnu.Máte někdo zkušenosti s nějakými za rozumnou cenu,aby šli přitáhnout víc k rukojeti než proto.Díky.
mám wunderlichy, ale rozsah nastavení není nijak závratný tři polohy a celkový rozsah cca 3cm
Upravil Spitfire dne 20.03.2014 20:47
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
www.ebay.com je jich tam plno, cinska vyroba ale drzej ma je tu spoustu lidi treba na R1200GS
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
cepik napsal:
Ahoj mám trošku problém s nastavením páček. Pří jízdě po silnici vpoho ale o fous,ale zkoušel jsem trošku off a tam problém prostě nedošáhnu.Máte někdo zkušenosti s nějakými za rozumnou cenu,aby šli přitáhnout víc k rukojeti než proto.Díky.
mam wunderlich variolever a MAX spokojenost.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LC ma alespon nejak stavitelny. Osmikilo net.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
cepik napsal:
Ahoj mám trošku problém s nastavením páček. Pří jízdě po silnici vpoho ale o fous,ale zkoušel jsem trošku off a tam problém prostě nedošáhnu.Máte někdo zkušenosti s nějakými za rozumnou cenu,aby šli přitáhnout víc k rukojeti než proto.Díky.
ja to delal uz na druhy motorce (pritelkyne ma desnekratkyprsty :-D) ne teda na 800gs ale princip je stejny , pokud neches kupovat packy novy musis provest konstrukcni upravy :-D - u spojky navrtavam dirku v uchytu cca 1cm pod lankem a davam tamstavitelnej sroubek - tim si doladis max. odskok packy - samozrejme to nejde neomezene spojka musi dostatecne vypinat ale celem bezproblemu s eda ta packa priblizit az o 1/3 k riditku
co se tyce brzdy tam je to slozitejsi tam musis odbrousit tlacnej palec a na druhy strane to zase dohnat dorazem + u moto ktere maji spinac na brzdu ne vnitkem packy ale nejakym vystukem se musi nadstavovat i ten spinac - ale nikdy netrvala uprava obou pacek dyl nez 2h a funguje to perfektne - mimochodem zkraceni behu brzdy je tak perfektni ze vazne uvazuju ze to udelam i na GS - taky nemam buhvijaky lopaty :-)
Upravil milanek dne 21.03.2014 06:53
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)