Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Dodavka-rada.
francuz
#1 
Přidané 13.04.2014 07:07
Avatar člena


Příspěvků: 234
Registrace: 10.05.07
idem kupit dodavku L4 H2,a rozmyslam nad motormi 2,3 MJET /FIAT/,alebo 3,0 /fiat,peugeot,citroen/

mate niekto skusenost konkretne s niektorym z tychto motorov,zaujima ma hlavne realna spotreba.
Dakujem
 
stanleyXX
#2 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 07:52

Příspěvků: 97
Registrace: 16.12.12
Když jsem si na podzim vybíral já dodávku (L5 H2), vesměs mi doporučovali 3.0. Nakonec jsem si koupil VW Crafter, který je ještě větší a má motor 2,5.
 
Vikec
#3 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 10:06

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Já mám Boxera L3H2 s 2,2 od fordu,momentálně najeto 530 000km a jezdí to celkem obstojně,lítám výhradně německo a spotřebu reálnou mám kolem 9ti litrů,palubák ukazuje kolem 8mi litrů. Kolega má ducato L4H3 s 3,0 a jezdí mu to od 10ti do 11ti litrů,ale výrazně lepší dynamika jízdy a samozřejmě lepší životnost.
Najíždíme ročně kolem 100-130 000km. Pomalu začínám přemýšlet o další dodávce a v podsatě se rozhoduju mezi ducatemboxeremjumperem v 3,0 a ivecem 3,0
Samozřejmě nejkomfortnější je sprinter,tam toho třílitra dělají v šestiválcu,ale ten už fakt chlastá a malá 2,2cdi mě přijde slabá.
Kraftr vubec nepadá v uvahu,už kvuli tomu,že teďka do toho cpou už snad jenom 2,0tdi a na tuhle hru jim je.bu:-)
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
francuz
#4 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 10:12
Avatar člena


Příspěvků: 234
Registrace: 10.05.07
práve pred tym fordovym motorom 2,2 ma varovali-vstreky,prepalene piesty.
 
Vikec
#5 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 11:00

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Vstřiky,turbo,čerpadlo mám pořád puvodní. Dvakrát sem měnil regulátor tlaku na čerpadle,ale to je otázka 3000kč. Když sem auto koupil,tak sem mu dával celkem čočku,lítal hodně rychle po dálnici a servisní interval 40 000km byl jasná smrt pro motor-v 80 000km se to zadřelo na klice. Tak následovala montáž nového motoru,zkrácení servisu na 20 000km a zvolnění tempa (jezdím do 120km/h) a od té doby mám klid. Samozřejmě už sem za tu dobu dělal spojku(komplet i se setrvákem cca 20 000kč,repas startéru,repas altíku,několikrát kotouče,jednou (v 460 000km) kompletní repas přední nápravy a pár dalších oprav,který se tak nějak dělají zapochodu. Mám dobrýho servismana,tak to celkem jde.
U těch 2,2 došlo k nějaké modifikaci,protože se jim množilo to zadírání a propalování pístů a udajně od té doby vcelku drží. Dost zajímavá je ale cena tohoto motoru,kterej fungl novej,celej stojí cca 125 000kč a třeba polomotor(blok,klika,ojnice,písty) stojí nějakejch 37000kč což celkem ujde,protože třeba ten 3,0 nebo 2,3stojí víc než dvojnásobek,takže když už dojde k totální destrukci,tak si ho prostě dopřeju novej a nemusím řešit generálku vydechlé ludry,která stejně už není ideální. Beru to samozřejmě z pohledu mezinárodního autodopravce,kde potřebuju mít auto 100% spolehlivé a né jezdit dom na vodtahovce. Pro nějakýho řemeslníčka,kterej se točí 100km kolem komína to bude asi fšecko jinak...
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Sitex
#6 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 15:14

Příspěvků: 355
Registrace: 22.04.12
Ahoj, doporučuji Fiat Ducato 2,3 multijet. Mám ve firmě i Transity i Peugoety 3,0 ale na fiata nikdo nemá. U forda docela odchází trysky a u Peugeota se zase propalují písty. Na fiatu máme najeto 300tis a žádný problém. Jezdíme dlouhé trasy a při rychlostí do 130km/h se pořád držíme pod 10ti litry. Pokud budeš jezdit opatrněji,není problém jezdit za 8litrů.
 
Vikec
#7 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 15:30

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Vono taky záleží,jestli si s tím bude jezdit sám a podle toho se k tomu chovat,nebo jestli to hodlá svěřit nějaké partě dělňasů...
Nevýhoda té 2,3(mimochodem taky původem z iveca) je rozvod řemenem,takže další investice navíc. Fordí 2,2 i 3,0 iveco mají řetěz. Nevím co má za vstřikovače ford v transitech,ale já na tom fordomotoru v boxeru mám vstřikovače Denso a zatím fakt drží. Po 40 000km měním palivovej filtr a tankuju převážně prémiovou naftu vod unipetrolu,nebo teda v německu jejich jakoukoliv:-) Nepoužívám žádný aditiva ani jiný hovadiny,maximálně když sou v zimě nějaký extrémní mrazy,tak dám na plnou nádrž 3litry benzínu aby to nezamrzalo(spíš kvuli přívodu nafty do bufíka,bez kterýho už nedám ani ránu:-)) a mám svatej klid.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Vjetrnik
#8 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 18:46
Avatar člena


Příspěvků: 7212
Registrace: 09.10.07
http://opex.cz/cz...php?id=123
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Vikec
#9 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 19:01

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Malinký a bez motoru:-)
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Jara Cimrman
#10 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 19:24
Avatar člena


Příspěvků: 466
Registrace: 04.07.12
Mám Ducato 2,3 Jtd L5 H2 r.v. 2009 a maká jak šroub. Motor bez prolémů výkon na normální ježdění vyhovuje, na dálky by to chtělo silnější ale záleží na co to potřebuješ. Před měsícem jsem se sešel s chlapíkem který měl třílitr a byl zoufalý z převodovky. Už mu ji opravovali čtyřikrát a byl tam kvůli ní znova. Možná smůla nebo s tím jezdí prase. Hodně štěstí při výběru J.C.
 
Sitex
#11 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 19:50

Příspěvků: 355
Registrace: 22.04.12
Vikec napsal:
Vono taky záleží,jestli si s tím bude jezdit sám a podle toho se k tomu chovat,nebo jestli to hodlá svěřit nějaké partě dělňasů...
Nevýhoda té 2,3(mimochodem taky původem z iveca) je rozvod řemenem,takže další investice navíc. Fordí 2,2 i 3,0 iveco mají řetěz. Nevím co má za vstřikovače ford v transitech,ale já na tom fordomotoru v boxeru mám vstřikovače Denso a zatím fakt drží. Po 40 000km měním palivovej filtr a tankuju převážně prémiovou naftu vod unipetrolu,nebo teda v německu jejich jakoukoliv:-) Nepoužívám žádný aditiva ani jiný hovadiny,maximálně když sou v zimě nějaký extrémní mrazy,tak dám na plnou nádrž 3litry benzínu aby to nezamrzalo(spíš kvuli přívodu nafty do bufíka,bez kterýho už nedám ani ránu:-)) a mám svatej klid.

Motor 2,3 ve Fiatu nmá rozvodový řemen,ale řetět,takže rozvody taky odpadají. Ford má vstřivače delphy a to je fakt masakr. Některý ford má siemens a to je pak bez problémů. Mám dopravní firmu,takže jezdíme fakt hodně a za mě opravdu Fiat.
 
Vikec
#12 
Dodavka-rada.
Přidané 13.04.2014 20:43

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Sitex napsal:
Vikec napsal:
Vono taky záleží,jestli si s tím bude jezdit sám a podle toho se k tomu chovat,nebo jestli to hodlá svěřit nějaké partě dělňasů...
Nevýhoda té 2,3(mimochodem taky původem z iveca) je rozvod řemenem,takže další investice navíc. Fordí 2,2 i 3,0 iveco mají řetěz. Nevím co má za vstřikovače ford v transitech,ale já na tom fordomotoru v boxeru mám vstřikovače Denso a zatím fakt drží. Po 40 000km měním palivovej filtr a tankuju převážně prémiovou naftu vod unipetrolu,nebo teda v německu jejich jakoukoliv:-) Nepoužívám žádný aditiva ani jiný hovadiny,maximálně když sou v zimě nějaký extrémní mrazy,tak dám na plnou nádrž 3litry benzínu aby to nezamrzalo(spíš kvuli přívodu nafty do bufíka,bez kterýho už nedám ani ránu:-)) a mám svatej klid.

Motor 2,3 ve Fiatu nmá rozvodový řemen,ale řetět,takže rozvody taky odpadají. Ford má vstřivače delphy a to je fakt masakr. Některý ford má siemens a to je pak bez problémů. Mám dopravní firmu,takže jezdíme fakt hodně a za mě opravdu Fiat.

Čoveče někdo z nás kecá. Ale tady máš na to zubatej řemen,tak teda nevím... http://www.autodi...87_949_572
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Jara Cimrman
#13 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 00:05
Avatar člena


Příspěvků: 466
Registrace: 04.07.12
Motor Ducato 2,3 JTD má řemen, výměna po 150000 KM.https://www.googl...40.1130.4j J.C.
Upravil Jara Cimrman dne 14.04.2014 00:07
 
hicks
#14 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 00:20
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
...

hele hosi jak to je s tempomatem? nejak ho moc ve vybavach dodavek nevidam...

potrebuju dodavku se zadnima sedadlama na prepravu prasáka... no a aby s tim slo i dojet nekam dolu s motorkou.

nicmene... po tech dalnicich bych teda rad tempomat.

a klima+abs+esp.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Irskej
#15 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 00:39

Příspěvků: 563
Registrace: 23.10.10
Ted jsem koukal na cenik Vw a klima do Craftera je za 47456 kc.
Docela za lidovku.
 
rop
#16 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 07:44
Avatar člena


Příspěvků: 466
Registrace: 10.08.11
francuz napsal:
práve pred tym fordovym motorom 2,2 ma varovali-vstreky,prepalene piesty.


Tento problém po roce 2010 už není, jinač měl s tím Ford velký průser. Mám ted´ nový, 2,3ku (150ku) Fiat a předtím 2,8JTD, načipovaný a byl to skvělý motor, oba od Iveca.

Co vím, ford mám méně místa pro vyššího řidiče, kultivovanější chod motoru, ale rezne hned po vyjetí z obchodu. Fiat má taky své mouchy, ale nic závažného.

Jo, pro Hickse začali do dodávek montovat tempomat.

Nový Fiat s prodejem v 2.pol. 2014 je zatím tajen ale za cca 35.000Kč dostaneš navíc:
- GVW zvýšena až na 4.25 t
- kromě 3.0 Mjet mají všechny motory druhou generaci Multijetu
- maximální povolené zatížení zadní nápravy : 2400 – 2500 kg
- multifunkční držák. Přizpůsobitelný jakémukoliv přístroji (smartphone, tablet) nebo sešitu (dostupné v Q4)
- Uconnect / Uconnect Nav (5.0’’ QWGA Barevný dotykový displej)
- Traction+ & Hill Descent Control (traction+ není novinka ovšem řízený sjezd z kopce je)
- LDWS – kontrola vyjetí vozu z daného pruhu (opt) s Rozpoznáním dopravního značení a Zamezen osvětlování protijedoucích vozidel
- Nové verze (Třístranný sklápěč, 7 sedadlová kabina (Crew CaCool)
- Nový obsah (tažné z výroby, zadní nášlap a standardně držák na nápoje)
- 4 dílný přední nárazník
- Světlomety s chromovaným rámečkem a DRL žárovkami
- Kliky dveří v černé barvě nebo v barvě vozu
- Šedý nebo černý gril Možnost bez grilu nebo bez grilu a rámečku (maska chladiče)
- Nárazník v 10 barvách
- Šedá nebo černá spodní část nárazníku

Když nemůžu sedět na motorce, na kole, vyrážím do světa s obytkou.
https://www.zonerama.com/rop1
 
https://www.zonerama.com/rop1
Vikec
#17 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 19:43

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
hicks napsal:
...

hele hosi jak to je s tempomatem? nejak ho moc ve vybavach dodavek nevidam...

potrebuju dodavku se zadnima sedadlama na prepravu prasáka... no a aby s tim slo i dojet nekam dolu s motorkou.

nicmene... po tech dalnicich bych teda rad tempomat.

a klima+abs+esp.

Tempomat není problém v žádné dnešní dodávce. Samozřejmě je to lepší ve spojení s tym třílitrem. Dělají do toho aji robotizovanou převodovku,parkovací kamery a nevím co ještě. Já třeba jezdím dodávkou rači jak s osobákem,protože mě baví jak je z toho krásně vidět přez auta a celkově ta užitečnost celé káry.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Jara Cimrman
#18 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 19:54
Avatar člena


Příspěvků: 466
Registrace: 04.07.12
Na svoji dodávku jsem nechal tempomat dodělat ve Strojservisu H. Počernice, protože mi blblo zapínání blikaček. Vyšlo to na 8000 kč včetně úpravy řídící jednotky. J.C.
 
francuz
#19 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 20:23
Avatar člena


Příspěvků: 234
Registrace: 10.05.07
tak zatial to vyzera na Jumper 3,0 HDI,2010,zajtra ho idem pozriet
 
Vikec
#20 
Dodavka-rada.
Přidané 14.04.2014 20:58

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Hlavně až ti budou v servise tvrdit,že olejová náplň převodovky a serva je celoživotní,tak na ně nedej a nech vyměnit. Olej v převodovce měním cca po 120 000km a zhruba tak stejně servokapalinu v řízení. Stalo se mě asi po 3letech,že sem v servu měl místo kapaliny našlehanou břečku jako jahodovej koktejl z mléčňáku a servo začalo stávkovat. Stačilo to dvakrát vysát a nalejt novou,v ždycky chvilu jezdit,aby se to propláchlo. Od té doby to jednou ročně měním a mám klid.
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 116
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.27 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI