Také přidám trochou do mlýna. V BMW Brno byli tak hodní a půjčili mi na jeden den svoji předváděčku, nového Adv. Plný očekávání jsem se vrhl do prvních km. První dojem z motorky je parádní, ovladatelnost super,řazení taktéž, motorka je neskutečně příjemně citlivá. Zklamání však přišlo již v první středně prudké zatáčce, kdy to motor na pro mě běžnou šestku nepobral, a bylo nutné podřazovat až na čtyři- pro mě šok! Pružnost motoru v nízkých otáčkách se jaksi vytratila a přesunula do nepříjemně vysokých otáček. Do čtyřech tisíc je motor tak nějak bez šťávy, potom je to ale jiná, nastane obrovský tah, který je však vhodný v daném režimu spíše pro silniční moto a ne pro enduro zdůrazňující své offroad vlastnosti. Další šok přišel na na rozbitých okrskách, kdy kočičí hlavy v zatáčkách ESA v režimu ROAD nějak nepobere a elekronika se s tím začne prát marně (pro starší modely žádný problém). Dokonce i v režimu ENDURO je podvozek nepříjemně tuhý, a na polničkách a horších šotolinových cestách příliš neochotně polyká nerovnosti. Jedna z dalších věcí, která mě poněkud zarazila jsou divné zvuky vycházející z motoru po zahřátí, které jen s problémy zamaskoval namontovaný Akrapovič. Myslím, že je to celkem povedená motorka, která se bohužel posunula někam jinam než se prezentuje. Jak řekl prodejce:,, Je to takové SUV(X5), vypadá jako offroad, ale nikoho ani nenapadne s ním jezdit do terénu´´ Pavlis
Najeto 250 km za velmi příznivé spotřeby po asfaltu, šotolině i polních cestách. Byl i brodík
pavlis přiložený následující obrázek:
Viděl jsem loni adviky na TT dnu jezdit Off a bylo mi líto v první radě těch motorek a v druhé radě jsem nepochopil lidi co tam na nich v tom bahně rádoby jezdili.
Je to enduro, ale neni na zádný tvrdý off stavěná ani váhově a už vůbec ne cenově.
Kdo chce jezdit převážně off koupi si úplne jinou cenovou i vahovou kategorii.
A to platí jak o LC tak o vzduchaci obecně .
Upravil fero dne 19.05.2014 21:41
pavlis napsal:
Do čtyřech tisíc je motor tak nějak bez šťávy, potom je to ale jiná, nastane obrovský tah, který je však vhodný v daném režimu spíše pro silniční moto a ne pro enduro zdůrazňující své offroad vlastnosti.
blbina.
pavlis napsal:
Další šok přišel na na rozbitých okrskách, kdy kočičí hlavy v zatáčkách ESA v režimu ROAD nějak nepobere a elekronika se s tím začne prát marně (pro starší modely žádný problém). Dokonce i v režimu ENDURO je podvozek nepříjemně tuhý, a na polničkách a horších šotolinových cestách příliš neochotně polyká nerovnosti.
dalsi blbina. Netestuj syrovou motorku. Naprosto ZASADNE to zmekne.. tak mezi 8-15ti 000 km.
Upravil hicks dne 19.05.2014 21:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pavlis napsal:
Je to můj názor a pocit z motorky.... ne,, blbina,,
blbina. Ze na LCcku podvozek mekne je snad uz vseobecne znamy. Zkousel jsi predpokladam NOVOU moto, tak to mas zohlednit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pavlis napsal:
Do čtyřech tisíc je motor tak nějak bez šťávy, potom je to ale jiná, nastane obrovský tah, který je však vhodný v daném režimu spíše pro silniční moto a ne pro enduro zdůrazňující své offroad vlastnosti.
blbina.
pavlis napsal:
Další šok přišel na na rozbitých okrskách, kdy kočičí hlavy v zatáčkách ESA v režimu ROAD nějak nepobere a elekronika se s tím začne prát marně (pro starší modely žádný problém). Dokonce i v režimu ENDURO je podvozek nepříjemně tuhý, a na polničkách a horších šotolinových cestách příliš neochotně polyká nerovnosti.
dalsi blbina. Netestuj syrovou motorku. Naprosto ZASADNE to zmekne.. tak mezi 8-15ti 000 km.
proč blbina? napsal své pocity. A koupit si něco a čekat, že se tomu za 15000km změní vlastnosti? za půl mega?
Pavlis: chci se zeptat kolik stojí zápůjčka na jeden den a jaký jsou u toho podmínky, kauce? Díky za info
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
K tomu podvozku... kdo byl zvyklej na 11xx, nebude nadsenej. Kdo mel ale starsi 22tku bez ESA, nadsenej byt musi.
Obrovskej skok dopredu.
11xx ma podle me mnohem lepsi podvozek nez 22tka do r.09.
Podvozek LC je konecne lepsi a jestli jeste zmekne, bude to naprosto skvely.
Alda napsal:
K tomu podvozku... kdo byl zvyklej na 11xx, nebude nadsenej. Kdo mel ale starsi 22tku bez ESA, nadsenej byt musi.
Obrovskej skok dopredu.
11xx ma podle me mnohem lepsi podvozek nez 22tka do r.09.
Podvozek LC je konecne lepsi a jestli jeste zmekne, bude to naprosto skvely.
22tka?
Ja mam 20tku s plechama v origo stavu a uz i simson ma lepsi podvozek.....
Alda napsal:
K tomu podvozku... kdo byl zvyklej na 11xx, nebude nadsenej. Kdo mel ale starsi 22tku bez ESA, nadsenej byt musi.
Obrovskej skok dopredu.
11xx ma podle me mnohem lepsi podvozek nez 22tka do r.09.
Podvozek LC je konecne lepsi a jestli jeste zmekne, bude to naprosto skvely.
sorry, podvozek je oproti 1150 imho nebe a dudy.
a ano.. HOODNE ti to zmekne. zkus si nekdy moji .. ma 40k.. nez tam nahodim Tractive... (soon -- nestiham).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
3X napsal:
proč blbina? napsal své pocity. A koupit si něco a čekat, že se tomu za 15000km změní vlastnosti? za půl mega?
blbina
u tebe staci jeste trochu pribrat a chova se to a-ok od zacatku
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
a ano.. HOODNE ti to zmekne. zkus si nekdy moji .. ma 40k.. nez tam nahodim Tractive...
...to není změknutí, to jsou origo tlumiče po smrti....
myslim, ze uplne nejsou.. ale hodne zmekla pruzina imho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2