Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Výkon 1150
bobi
#1 
Přidané 23.05.2014 21:43

Příspěvků: 20
Registrace: 31.01.12
Ahoj všichni, mám problém s výkonem u mojí 1150GS rv.99 jednosvíce. V nízkých otáčkách jede nepravidelně, při rozjezdu z nízkých otáček občas cuká. Pak to trochu jede, ale mezi 4-5tis. je velká díra ve výkonu, pak to zas trochu jede, ale nic moc. Občas když za to vezmu, tak to spíš zpomalí, než zrychlí. Na volnoběh ale jede pravidelně, spotřeba normální. Problém se objevil koncem loňské sezony, přes zimu prošla servisem, ale beze změny. Ventily, podtlaky by měly být ok, čerpadlo taky, svíce ok. Mám Y svod a laďák GPR, ale s origo koncovkou je to stejný. Po čem byste šli? Předem díky za nápady...
 
Ivan
#2 
Výkon 1150
Přidané 23.05.2014 21:49
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Příčin může být asi víc, ale co např. palivový filtr, kdy byl měněný?
 
bobi
#3 
Výkon 1150
Přidané 23.05.2014 21:58

Příspěvků: 20
Registrace: 31.01.12
Je nový...
 
Sasa_BMW
#4 
Výkon 1150
Přidané 23.05.2014 22:38
Avatar člena


Příspěvků: 74
Registrace: 16.11.09
No podle toho jak to popisuješ tak mi připadne že jsou rozhozený válce ale když říkáš že synchro bylo dělaný v servisu tak je to divný hmm! Snad se ještě podívat jestli jsou v pořádku příruby mezi vstřikovačem a válcem a jestli nějaká nepodfukuje...
Upravil Sasa_BMW dne 23.05.2014 22:47
 
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=36573
bobi
#5 
Výkon 1150
Přidané 24.05.2014 08:31

Příspěvků: 20
Registrace: 31.01.12
Sasa_BMW napsal:
No podle toho jak to popisuješ tak mi připadne že jsou rozhozený válce ale když říkáš že synchro bylo dělaný v servisu tak je to divný hmm! Snad se ještě podívat jestli jsou v pořádku příruby mezi vstřikovačem a válcem a jestli nějaká nepodfukuje...


No rozhozený nebudou, na volnoběh šlape jak hodinky i do otáček jde normálně. Spíš to vypadé na špatnou směs, čím vetší zátěž, tím míň to jede. Na vstřikovače už jsem taky koukal, ale nestíhám, takže jsem zatím kouknout jen na jeden, ale nic moc sem nevyzkoumal. Jen při tlakování čerpadla se trochu pohne...U starejch Jaw se falešnej luft zkoušel hořlavým sprejem, dá se udělat něco podobnýho..?
 
Melizoy
#6 
Výkon 1150
Přidané 24.05.2014 11:13
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
bobi napsal:
Mám Y svod a laďák GPR, ale s origo koncovkou je to stejný. Po čem byste šli? Předem díky za nápady...


OK, tak zkus ještě vrátit ten KAT místo Y svodu a originální tlumič.
V sání je všechno originál? (trubky, filtr)..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
bobi
#7 
Výkon 1150
Přidané 24.05.2014 11:52

Příspěvků: 20
Registrace: 31.01.12
OK, tak zkus ještě vrátit ten KAT místo Y svodu a originální tlumič.
V sání je všechno originál? (trubky, filtr)..[/quote]

V sání je akorát KN...s tím Y svodem jsem to už koupil a jezdilo to celou dobu v pohodě.
 
Sasa_BMW
#8 
Výkon 1150
Přidané 24.05.2014 13:19
Avatar člena


Příspěvků: 74
Registrace: 16.11.09
bobi napsal:
Sasa_BMW napsal:
No podle toho jak to popisuješ tak mi připadne že jsou rozhozený válce ale když říkáš že synchro bylo dělaný v servisu tak je to divný hmm! Snad se ještě podívat jestli jsou v pořádku příruby mezi vstřikovačem a válcem a jestli nějaká nepodfukuje...


No rozhozený nebudou, na volnoběh šlape jak hodinky i do otáček jde normálně. Spíš to vypadé na špatnou směs, čím vetší zátěž, tím míň to jede. Na vstřikovače už jsem taky koukal, ale nestíhám, takže jsem zatím kouknout jen na jeden, ale nic moc sem nevyzkoumal. Jen při tlakování čerpadla se trochu pohne...U starejch Jaw se falešnej luft zkoušel hořlavým sprejem, dá se udělat něco podobnýho..?


Jestli to jde zjišťovat hořlavým sprejem nevím. Mě v místě netěsnosti u válce začal žloutnout hliník.
 
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=36573
servisak
#9 
Výkon 1150
Přidané 13.06.2014 07:55
Avatar člena


Příspěvků: 12397
Registrace: 02.01.09
Tak zavada odstranena.. vymeneny komplet hadice v nadrzi a moto jeza jak za mlada. Vsechny hadice byly volne a ztracel.se tlak paliva
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Melizoy
#10 
Výkon 1150
Přidané 13.06.2014 08:46
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
servisak napsal:
Tak zavada odstranena.. vymeneny komplet hadice v nadrzi a moto jeza jak za mlada. Vsechny hadice byly volne a ztracel.se tlak paliva


Milane, to je asi docela nestandartní vada, ne? Nemohlo to souviset se špatně provedenou výměnou filtru, nebo prostě byly hadice stářím nafouklé? Jen se ptam, jestli má smysl to prohlížet i u ostatních 11XX jako možný zdroj vady.. dík, chMel
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
servisak
#11 
Výkon 1150
Přidané 13.06.2014 08:53
Avatar člena


Příspěvků: 12397
Registrace: 02.01.09
Nevím jestli mělo nebo nemělo ten filtr jsem něnil já.. prostě ty hadice byly stare a už asi nebyly ve 100% kondici po víměně cajk....
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 143
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.46 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI