Zdarec, nemate nekdo zkusenost s timto..vratil jsem se po nekolikadenni ceste a GS umyl doma vapkou..dnes tj po 3 dnech jsem ho chtel nakopnout a nic..otocim klicek, spusti se cerpadlo a zmacknu start a nic..hluche :/ rozebral jsem ten sdruzeny vypinac se chcipakem a draty pripajene, prostriknul jsem to..baterie ok 12,39..neskytlo ani na nabijecce..dal se mi dnes nechce koukat..mate nejaky tip co s tim?? Pojistky ok
Zkontroluj zda ti svítí všechny kontrolky jako dřív, hlavně neutrál a zda se ti rozsvítí kontrolka teploty která pak zhasne. Se zmáčknutou spojkou startovat jde?
Upravil berka dne 25.05.2014 20:20
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Teplota po chvili zhasne, olej sviti, svetla sviti..a ted jak to ctu si uvedomuju, ze neutral nesvitil..rychlost tam ale nebyla, motku jsem tlacil tak 3m z garaze
Se spojkou startovat taky neslo
Upravil chrompacket dne 25.05.2014 20:28
Jeste si ted uvedomuju, ze vlastne cely vikend si na ni hrala moje 4 leta dcerka, ktera zjistila jak se na ni leze, tak jestli nemohla s necim poblbnout :/ ale to si spis myslim ze ne
Zkontroluj čidlo neutrálu a jeho kabel - sundej kryt malého řetězového kolečka a pod ním uvidíš matičku, asi osmička nebo desítka a od toho jde kablík.
Kdyby Ti nešlo čerpadlo, rovnou bych Ti poradil čidlo bočního stojanu, ale to je jiná story...
Ahoj, zkus promerit, esli mas 12V na dratu chcipaku pri zaplem klicku.
Ale obecne - omrknout konektory, prostrikat kontoxem nebo podobnym pripravkem.
Kdybys chtel merit a patrat podle schematu, pak si stahni starter circuit diagram here ->
http://www.f650gs.crossroadz.com.au/StarterCctRepair.html
mi po umiti dycky blbnou blinkry - ten spinac nechce spinat, ale po prostriknuti nebo casem se to spravi
Ale tipnul bych si na privod proudu na tom zdruzenem, bo pokud tam z nejakeho duvodu (pojistka, zlomenej drat, kontakt v konektoru) nejde, tak jednim z priznaku, ze nesviti neutral.
Sak mrkni na ten schemat, z toho je to jasne.
Po predchozim umyti vapkou nesel tachometr..ted tak nad tim uvazuju jestli tomu nemam koupit i plastenku az bude poradny lijak ) tohle se mi nestavalo ani s pegasem a to uz je co rict
A nebral si to tou vapkou až tak intenzivně aby ti zatekla voda do starteru? Zkus na něj trochu poklepat, jednou už se mi stalo že zůstal zaseklej a ani se to nehlo. Stačilo trochu poklepat přes desku kladivem a točilo to zase normálně.
servisak napsal:
nemáš, máš tak malinkatej šroubek na křížak
Milda má pravdu.. Spínač neutrálu je na šestihran a v na něm je kabel připevněn křížovým šroubkem.. Nikdy nejde povolit.. Tam to může být taky uhnilé.. Taky jsem měl za to, že tam je šestihránek až jsem musel najít fotku.. jooo už si to všechno nepamatuju..
a u starýho eFka je to na šroubek na plochý šroubovák..
servisak napsal:
nemáš, máš tak malinkatej šroubek na křížak
Milda má pravdu.. Spínač neutrálu je na šestihran a v na něm je kabel připevněn křížovým šroubkem.. Nikdy nejde povolit.. Tam to může být taky uhnilé.. Taky jsem měl za to, že tam je šestihránek až jsem musel najít fotku.. jooo už si to všechno nepamatuju..
a u starýho eFka je to na šroubek na plochý šroubovák..
To staré efko má zajímavé zajištění řetězového kolečka
looker napsal:
jestli se nemylim i kdyby byl spatnej a uhnilej neutralovej spinac, porad to musi jit kopnou s vymacklou spojkou ne?
Domnívám se, že ne. Motorka jinak nepozná, že tam neutrál skutečně je a tudíž netočí. Minimálně podobný problém řeší Macek01 na ADV, kde musí nakopat neutrál, aby nastartoval. Něco mu tam hapruje... Možná to tím může být...
Upravil xHackerM dne 26.05.2014 09:22