Mimochodem Tondy dvouventil neni zrovna moc seriovka, napr. brzdy. I Tonda vi, ze je to uz uplne mimo a aby se bezpecne svezl, musi neco vymenit za novejsi, funkcnejsi.
VojtechPolicky napsal:
Hicksi, to že PD je lepší jak LC tu nikdo netvrdí. Respektive, je tu jen řečeno že někdo preferuje dnes už zastaralé technologie oproti dnešním novinkám. Nevím proč se tu polovina lidí hned tak čertí.
o to ale vubec nejde
jde o to, ze si nekteri dvouventilari chteji svou volbu RACIONALIZOVAT a chteji slyset, ze jejich moto je nejen nejhezci (coz se da v klidu tvrdit), ale i skoro ve vsem lepsi, nez novinky.
Pritom staci rict, ze i kdyz dvouventil nebrzdi a nesviti, tak ma neco do sebe a mas pokoj
Jinak mistnim puristum doporucuji ke studiu oceloveho ptaka Avro Vulcan. Vulcan je jeden z poslednich bombarderu "stare skoly", kde nejsou/skoro nejsou pocitace.
Je na nem videt, ze ciste mechanicky purismus ma svuj strop a od urciteho momentu je verze s elektronikou paradoxne SPOLEHLIVEJSI A JEDNODUSSI.
Navic za mne je etalon spolehlivosti a deutsche techniky 1150 s manualnim syticem a bez posilovace, nikoliv 2V Tam se to imho dojcaci teprve ucili...
Upravil hicks dne 14.03.2017 12:56
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks - ty mas tusim jedno z prvych 2013. Predpokladam ze uz bude mat aj relevantne km.
Vedel by si niekde zhrnúť závady. Láme ma jeden pánko tu v SR na vodníka 2013 ale ešte predtým som začal riešiť s Béďom jeho dvojvačicu. Zatial som viac naklonený na dvojvačku ale pravda je tá že ten vodník ma motoricky velmi prekvapil (v dobrom) ale zas kamoš čo má 2013 kupovanú ako novú v Fmoto si s tou motorkou zažil neuveriteľné... (sú to info z prvej ruky)
Vďaka.
Upravil raptor dne 14.03.2017 13:23
live fast, die young be wild, have fun
Já před dvěmi lety měnil 2010 GSA za vodníka GSA. Když jsem jí prodával, skoro jsem brečel. Byla to super motorka. Ten vodník mi za začátku připadal takový divný, motorově super, mapy mají smysl, podvozek ještě větší liga než dvouváčka. Ale furt to bylo takové " divné ". Ty správné grády to dostalo, až jsem to přezul na Karoo 3. Asi to bylo těmi Anakee, prostě mi ty gumy vůbec neseděly. ( Teď se nebavím o off - ten moc nejezdím). Ta širší guma vzadu oproti vzduchu udělala své. Teď je to super. Zatím necelých 30 tkm. Po dvou sezónách.
raptor napsal: hicks - ty mas tusim jedno z prvych 2013. Predpokladam ze uz bude mat aj relevantne km.
Vedel by si niekde zhrnúť závady. Láme ma jeden pánko tu v SR na vodníka 2013 ale ešte predtým som začal riešiť s Béďom jeho dvojvačicu. Zatial som viac naklonený na dvojvačku ale pravda je tá že ten vodník ma motoricky velmi prekvapil (v dobrom) ale zas kamoš čo má 2013 kupovanú ako novú v Fmoto si s tou motorkou zažil neuveriteľné... (sú to info z prvej ruky)
Vďaka.
Raptore ja posledni 2 roky temer nejezdim :/... mam jen 50k km. ani jsem nikde s LC poradne nebyl...
ja bych sel do LC kvuli jinymu rozmeru pneu + aerodynamice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
raptor napsal:
a o aerodynamike LC som teda od majitelov nepocul nic dobre
to by mne zajimalo, kdo to byl.
S mejma 175cm a relativne kratsim telem mam okolo helmy TEMER linearni proudeni... standardni sedlo a standardni non-adv plexi.
Sviti to taky lip nez vzduchac.. ja jsem s LC fakt MIMORADNE spokojenej.
jezdim min, protoze nemam cas. Mam furu prace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Mimochodem Tondy dvouventil neni zrovna moc seriovka, napr. brzdy. I Tonda vi, ze je to uz uplne mimo a aby se bezpecne svezl, musi neco vymenit za novejsi, funkcnejsi.
Jestli myslíš větší kotouč,tak ten si na dvouventil můžeš koupit už opravdu hodně dlouho.Prvního dvouventila jsem koupil už s ním.A mel ho tam i FunTomas a pak ho tady na foru prodal,protože s originálem se mu brzdilo lépe.Takže těžko říct.Každopádně to vylepšení brzd je,ale že by se účinnost přiblížila alespon 1100gs,to opravdu ne.Takže když chceš jezdit rychle,musíš bejt dobrej řidič,musíš předvídat a nesmíš dělat chyby.Tak to prostě je,žádnej asistent tě nezachrání.A fakt nemá cenu polemizovat,jestli je to dobře nebo špatně.Ale někoho takové ježdení prostě baví.A to,že Tonda už dnes víc km najede na dvouventilu,než na dvouvačce asi nějaký důvod má.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů!
co je malo adrenalinovyho na RYCHLYM razeni, to bys mi mel vysvetlit.
Jinak jeste k tomu dodavam - dvouventil:
- spatne brzdi
- spatne sviti
- hur udrzi kola na silnici
- pocitam, ze nema integral na brzdach
- musis pouzivat vetsi sily na ovladani (spojka atd)
- NEMA elektronicky plyn
- NEMA RAIN rezim
rekni mi, proc se snazis ho povysovat nad LC?
K tomu dodavam, ze Hix si vyhledove chce koupit 2V PDcko... ale do sbirky, ne abych si musel nalhavat, ze jezdi lip, nez LC.
Nedavno jsem si byl koupit zesilovač na muziku. Chlápek my dal poslechnout různý zesilovače s různejma komponentama v různé ceně a kvalitě a mně to pořád přišlo nějak stejný, ten chlapík se divil jak je to možný. Protě jsem asi hudebně marnej. No a někdo to má takhle s motorkou. Měkkej, tvrdej podvozek, hrabe, nehrabe rychlá hladká táhlá nebo voraniště...pořád se práší zakočáremm. Jak jsem tady někde napsal, ať si každej vybere stroj jakej chce, hlavně když umí vysvětlit proč si koupil prévě tohe, todává smysl. Potom není žádná volba špatná.
BMMW R1200GS LC 2014
Vevis:
Ty asistenty všeho možného pochopím v autě.Ale motorka je taky o adrenalinu,emocích a hlavně pocitu,že ji řídím já.A většina tady ví,že třeba Tonda si na dvouventilu povodí většinu místních na LC i se špatnýma brzdama,špatnou vidlicí,rámem,malým výkonem atd.Prostě jim ujede na nepoužitelné motorce a co je nejhorší,že sám a bez asistentů![/quote]
Tak podle toho co píšeš, bude Tonda docela určitě nejrychleší ze vsi. Ale jako data do srovnávacího testu bych to nepoužil. Ale Tondu bych do party bral. Raději se na někoho dotahuju, než abych se při jízdě musel omezovat.
Taky tu máme jednoho takovýho. Jmenuje se Václav. Ten spraví ledničku, pračku, už byl dvakrát v novinách.
Dělám si jen prdel, nic ve zlím, kluci
Upravil Pamilton dne 05.04.2017 11:57
BMMW R1200GS LC 2014
Zdravím, mám menší problém. Pri napojení kompresora cez zapalovač, teda klasickú 12V zásuvku mi po jednej sekunde zásúvka vypne a nedáva žiadnú prúd. Ako keby vybilo poistku.
Po opatovnom nastartovaní všetky funguje, ale znova zásuvku vypne.
Deje sa to, len keď napojím kompresor na pneu. Pri nabíjačke na mobil je všetko ok.
Vie niekto pomocť? Má to tak byť? Alebo nejaká vada?
pepa10 napsal:
Zdravím, mám menší problém. Pri napojení kompresora cez zapalovač, teda klasickú 12V zásuvku mi po jednej sekunde zásúvka vypne a nedáva žiadnú prúd. Ako keby vybilo poistku.
Po opatovnom nastartovaní všetky funguje, ale znova zásuvku vypne.
Deje sa to, len keď napojím kompresor na pneu. Pri nabíjačke na mobil je všetko ok.
Vie niekto pomocť? Má to tak byť? Alebo nejaká vada?
Dik.
Je to tak dobře.Zásuvka se odpojí pří větším odběru než 5 A.Kompresor,zatím každý,který jsem měřil,měl minimálně 5,5 A.Musíš si natáhnout extra zásuvku přímo z baterky přes 6 A pojistku.
Ahoj a zase ja... Mám pocit, že nič iného neriešim, len problem za problémom
Odniesol som si moto zo servisu po 40 tisíc a ak som prišiel dom, všimol som si, že z veka hlavy válcov, z toho spoja po celom obvode malinko presakuje olej. Aj z jednej aj z druhej strany. Keď skontrolujem hladinu oleja, tak je v hornej hranici tej kružnice, takže nemyslím, že ho je veľa.
pepa10 napsal:
Ahoj a zase ja... Mám pocit, že nič iného neriešim, len problem za problémom
Odniesol som si moto zo servisu po 40 tisíc a ak som prišiel dom, všimol som si, že z veka hlavy válcov, z toho spoja po celom obvode malinko presakuje olej. Aj z jednej aj z druhej strany. Keď skontrolujem hladinu oleja, tak je v hornej hranici tej kružnice, takže nemyslím, že ho je veľa.
Je to normálne, alebo to mám vrátiť?
Ďakujem.
Osobně si myslím,že by to za studeného motoru nemělo být až maximum.Pokud to bylo po maximum za provozní teploty motoru,tak by to mělo být OK.Pokud ti v servisu dělali ventily,tak jim to tam dovez zpět a vše si vyřeší servis.
Špatně dotaženo,špatně usazené těsnění,nebo něco podobného za co může jen a jedině servis.Určitě to není závada motorky jako takové.
.
pepa10 napsal:
Ahoj a zase ja... Mám pocit, že nič iného neriešim, len problem za problémom
Odniesol som si moto zo servisu po 40 tisíc a ak som prišiel dom, všimol som si, že z veka hlavy válcov, z toho spoja po celom obvode malinko presakuje olej. Aj z jednej aj z druhej strany. Keď skontrolujem hladinu oleja, tak je v hornej hranici tej kružnice, takže nemyslím, že ho je veľa.
Je to normálne, alebo to mám vrátiť?
Ďakujem.
Otři ten olej a odmasti to třeba čističem na brzdy. Může tam být jen zbytek,který se dostal na dosedací plochy a pak při dotažení víka se vymáčkl ven. Pokud to budeš mít po očištění znova,tak jeď do servisu.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS