Chci vyzkouše GS Dakar, co na mě kouká z podplachty na nějaký delší namáhavější výlet. Poraďte, co je JEHO nejslabsí místo
Jarda Dingo přiložený následující obrázek:
[119.4Kb]
Zvítězit s pokorou nebo prohrát se ctí...
MarekHK napsal:
To zluty GSko z fotky od nekud znam nechces ho vymenit za toho dakara z pod plachty?
Kdepak bylo fajn... ten Dakar je o kousek lepší
Jo bylo fajn jen letos zatim 0 km nejak pokulhava elektrika, jinak pres zimu udelana slusna generalka proběhla vymena vsech provozních kapalin, lanek a repase podvozku. Ted tam mam 21 ve predu bohuzel jeste nevyzkousenou.... stale me blbne ten tachometr takze to vypada jak kdybych mel mega najezd za tu dobu co ji mam asi si ji necham na furt a stale budu predelavat k obrazu svemu. Nejak me prirostla k srdci. Diky za fajn motorku F 650 GS (00)
MarekHK napsal:
To zluty GSko z fotky od nekud znam nechces ho vymenit za toho dakara z pod plachty?
Kdepak bylo fajn... ten Dakar je o kousek lepší
Jo bylo fajn jen letos zatim 0 km nejak pokulhava elektrika, jinak pres zimu udelana slusna generalka proběhla vymena vsech provozních kapalin, lanek a repase podvozku. Ted tam mam 21 ve predu bohuzel jeste nevyzkousenou.... stale me blbne ten tachometr takze to vypada jak kdybych mel mega najezd za tu dobu co ji mam asi si ji necham na furt a stale budu predelavat k obrazu svemu. Nejak me prirostla k srdci. Diky za fajn motorku
taky jsem ji měl rád Zvítězit s pokorou nebo prohrát se ctí...
Spousta problémů od baterky, pak lámání svazku kolem krku řízení. Můžou se střihat šrouby držící podsedlovku,praskat úchyty kufrů.Čidlo stojanu zlobí.Klasicky regulátor dobíjení. Víc sem toho nezažil. Kamarádovi v kazachstánu odešlo palivové čerpadlo- nahradil ho čerpadlem z lady. Tahle motorka nemá takový ty díly co musíš nutně tahat sebou jako u boxerů- nic se zvlášt nekazí a většinou to jde něčím nahradit.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.