Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Potkal se mi píst s ventily
petersky
#1 
Přidané 10.06.2014 13:59
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Má někdo zkušenost s potkaným motorem?
Před cca20 dny mi odešla volvoběžka na F650gs. Při startování se ozval nepříjemný zvuk z motoru a starter běžel "naprázdno" jakoby netočil klikou. Objednal jsem volnoběžku z Ideal Engine parts s domečkem a kolem za 7540,- Kč
(poloviční cena než u BMW nevím co vydrží, ale vypadá dobře) Po namontování a startování zjištěn další problém motor je bez komprese. Rozborkou zjištěna vůle 3mm mezi vačkami a podložkami ventilů. Všechny čtyři ventily se potkali s pístem. závěr: vytahaný rozvodový řetěz, obroušená napínací a vodící lišta, zaseklá volnoběžka = ohnuté ventily. Cena dílů cca 12000,- Kč
Foto dodám později
 
toli
#2 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 14:20
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Přicpal se napínák rozvodáku a asi se to potkalo no. Tak cca 4roky zpátky se to tu někomu taky stalo.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
petersky
#3 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 15:30
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Ahoj Toli,
co s tím? Vyměnit napínák nebo njějak zkontrolovat?
 
toli
#4 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 15:37
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Zkontrolovat a hlavně jestli se ten bordel z rozpadlý volnoběžky nedostal někam kam nemá- tzn. všechny kanálky.Takhle od stolu se těžko radí.Ale příčinou byl určitě přeskočenej rozvodák a to tím že nenapínal napínák,
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
petersky
#5 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 16:51
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Volnoběžka se nerozpadla nacucky a v oleji po najetí cca 5000km nebylo na magnetu u výpust. šroubu víc než 6 šponek velkosti krystalku soli.
Moto má dle tacho najeto 45000km a z toho já cca 5000km. Jsem třetí majitel tak nevím. Rok výroby 2000.
 
petersky
#6 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 16:53
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Stoprocentně rozvodák přeskočil, bylo to hned po výměně oleje, motor ani nenaskočil.
 
VojtechPolicky
#7 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 17:41
Avatar člena


Příspěvků: 3308
Registrace: 12.04.12
Na motoinzerci byl motor s 45 000 myslím za 12 000 ... možná taky alternativa
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...


Teda až na motorky !thumbs up
 
toli
#8 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 17:55
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Jo na opravu bych se asi taky vyprdl ,koupil bych jinej -jsou za dobrý peníze.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
petersky
#9 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 17:59
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Taky řešení, ale nikdy nevíš v jakým je stavu
 
Cidas
#10 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 18:02

Příspěvků: 375
Registrace: 18.07.08
TOLI napsal:
Zkontrolovat a hlavně jestli se ten bordel z rozpadlý volnoběžky nedostal někam kam nemá- tzn. všechny kanálky.Takhle od stolu se těžko radí.Ale příčinou byl určitě přeskočenej rozvodák a to tím že nenapínal napínák,


Při startování napínak stejně nenapíná, imho... Většinou mu to vteřinu po chycení motoru trvá.
 
toli
#11 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 18:09
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Cidas napsal:
TOLI napsal:
Zkontrolovat a hlavně jestli se ten bordel z rozpadlý volnoběžky nedostal někam kam nemá- tzn. všechny kanálky.Takhle od stolu se těžko radí.Ale příčinou byl určitě přeskočenej rozvodák a to tím že nenapínal napínák,


Při startování napínak stejně nenapíná, imho... Většinou mu to vteřinu po chycení motoru trvá.

To je pravda proto to taky po startu vždycky tak rachotí než se natlačí tlak do napínáku. Až si to tu večer přečte tonda tak snad něco napíše myslím že už v dílně takovej motor měl taky.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
petersky
#12 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 18:20
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Díky za rady. Za 2-3 dny přijdou díly od Ježka. Tak uvidím.
 
Tonda
#13 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 10.06.2014 22:18

Příspěvků: 5245
Registrace: 16.02.07
TOLI napsal:
Cidas napsal:
TOLI napsal:
Zkontrolovat a hlavně jestli se ten bordel z rozpadlý volnoběžky nedostal někam kam nemá- tzn. všechny kanálky.Takhle od stolu se těžko radí.Ale příčinou byl určitě přeskočenej rozvodák a to tím že nenapínal napínák,


Při startování napínak stejně nenapíná, imho... Většinou mu to vteřinu po chycení motoru trvá.

To je pravda proto to taky po startu vždycky tak rachotí než se natlačí tlak do napínáku. Až si to tu večer přečte tonda tak snad něco napíše myslím že už v dílně takovej motor měl taky.


Jo, jo. Tam byla tehdy taky příčina vadný napínák. Bohužel tenkrát tomu klukovi, co ji vlastnil nedošlo, že po nastartování to musí během "mžiku" ztichnout a né "rachtat" dál. No a pak si "vrknul" s plynem a bylo vymalováno. Na konci zimy jsem tu měl úplně stejně "potkaný" K1200S - tam byla příčina přeskočení řetězu "vražedná" kombinace typická pro K-modely - tzn. moc najetých kilometrů, starý typ napínáku a neudělaná "svolávačka" na spodní vodící plastový díl u rozvodového kolečka na klice = pár dříků ventilů poohýbaných jak stopky hub "Václavek".
s14.postimg.org/90tgyax5t/vaclavka.jpg
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
petersky
#14 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 11.06.2014 07:33
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Takže jestli jsem to pochopil tak objednat i napínák rozvod. řetězu
 
petersky
#15 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 11.06.2014 07:40
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Seznam objednaných dílů:

rozvodový řetěz 1 11312343084
ventil sací 36mm 2 11347706501
vantil výfuk 31mm 2 11347706502
Těsnění ventilu 4 11341340849
těsnění pod hlavu 1 11127678889
těsnění pod válec 1 11117706497
vodící lišta napínací 1 11317652906
vodící lišta 1 11317652907
Těsnění víka levého 1 11147706498

Takže ještě napínák řetězu.
 
Melizoy
#16 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 11.06.2014 10:23
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
Držim palce, ať máš v pořádku vodítka ventilů.. vyzkoušej si jak chodí ventily, zda mají radiální vůli stejnou ve všech směrech a kde přirozeně dosedají. Minimálně pro nové ventily bych být Tebou nechal sfrézovat sedla v hlavě.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
Otas
#17 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 11.06.2014 22:21

Příspěvků: 20
Registrace: 08.03.14
Ale napínák i když nemá tlak oleje, tak pořád drží řetěz napnutej. To by musela mašina stát hooodně dlouho, aby to povolilo řetěz. Nebo se pletu?
 
petersky
#18 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 12.06.2014 10:59
Avatar člena


Příspěvků: 71
Registrace: 17.10.12
Ano i ne. Pokud neudrží tlak kulička (zpětný ventil v napínáku)
tak asi dojde k čemu došlo.
Olej z moto byl dokonale vypuštěn. Otevřené víko na volnoběžce, odmontované trubky a motorka nakláněna tak aby vše vyteklo a nedělalo svinčík při montáži volnoběžky.
 
Otas
#19 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 12.06.2014 20:17

Příspěvků: 20
Registrace: 08.03.14
Jj, jasně máš pravdu s tou kuličkou, já to beru tak, že když jsem dělal ventily po X dnech stání, tak byl řetěz pořád napnutej, že jsem musel napínák skoro vyšroubovat, abych sundal řetěz.
 
Sharki
#20 
Potkal se mi píst s ventily
Přidané 13.06.2014 06:36

Příspěvků: 179
Registrace: 10.03.09
Nazdárek mechanici,tak mám trochu naděláno v gatích.Při startu to polední dobou rachotí čím dál víc. Je potřeba nějak zkontrolovat volnoběžku? Mám najeto 65000 a obávám se řetězu se stejného scénáře.Rok 2001.
bubak
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.37 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI