Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Řazení
fireboy
#1 
Přidané 23.06.2014 22:48
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 09.06.14
Ahoj všem, rád bych se zeptal, jak Vám vodník řadí. Já mám trochu problém u GSA směrem nahoru hlavně s dvojkou, ale i trojkou. Zbytek v pohodě. Dvojka jakoby přes dva i více zubů, trojka to samé. V nižších otáčkách méně často, ale ve vysokých řadit je o uši :-( Mám najeto 1200, takže čekáme v garáži na první servis, ale než tam pojedu, rád bych věděl, jestli jsem jediný. Měl jsem před tím vzduchy 2007 a 2013 (leden) a tam to bylo v pohodě. Ještě dodám, že mi spojka bere skoro až nahoře, to jsem taky u vzduch neměl. Díky!
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
 
www.prevent.cz
mrkef
#2 
Řazení
Přidané 23.06.2014 22:55

Příspěvků: 84
Registrace: 17.06.12
mam to skoro také tak
 
morabo
#3 
Řazení
Přidané 23.06.2014 23:13
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Bud v klidu. Casem se to rozradi a spojka je v poho Wink
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
fireboy
#4 
Řazení
Přidané 23.06.2014 23:56
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 09.06.14
morabo napsal:
Bud v klidu. Casem se to rozradi a spojka je v poho Wink

No už aby to bylo, úplně to píchá u srdce :-) Poptám se v servisu, díky
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
 
www.prevent.cz
Alda
#5 
Řazení
Přidané 24.06.2014 07:45
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne. Frown
 
Petos
#6 
Řazení
Přidané 24.06.2014 08:39
Avatar člena


Příspěvků: 245
Registrace: 02.12.11
To mi někdo vysvětlete, proč to řazení musí dělat takový kravál. Měl jsem R1200GS 04. Teď jsem zkusil K1300GT a jedničku tam dávám opravdu nerad. Je to ostuda. Na křižovatce, na semaforu. Vždy je to rána, že mi to uši trhá. Teď tady ještě napíšete, že u LC je to ještě horší....
Proč ****? Kamarádům japonci takový rány nedělají!
 
iz
#7 
Řazení
Přidané 24.06.2014 08:41

Příspěvků: 39
Registrace: 01.06.14
Mam asi 8000 stale to bucha ale uz si pomali zvykam.
 
PavelDR
#8 
Řazení
Přidané 24.06.2014 08:46
Avatar člena


Příspěvků: 7426
Registrace: 13.06.11
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne. Frown


Aldo,ty jsi na japoncích moc nenajezdil,že?Měl jsem DR 650,V-stroma,KLV, ale takové rány při zařazení 1.rychlostního stupně jako u LC jsem nikdy neslyšel.Větší "kladivo" v motoru slyším jen v kamarádově H-D Road Kingu.
.


. . BMW R 1200 GS Adventure . . . . . http://sosnapavel....idnes.cz/ . .
 
fireboy
#9 
Řazení
Přidané 24.06.2014 08:55
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 09.06.14
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne. Frown


No ale já se nechci učit řadit hodně rychle a při každé změně kvaltu trnout, jak to dopadne. :-) A co ta spojka, taky vám bere na posledních dvou centimetrech (konce páky)?
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
 
www.prevent.cz
Alda
#10 
Řazení
Přidané 24.06.2014 09:50
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
PavelDR napsal:
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne. Frown


Aldo,ty jsi na japoncích moc nenajezdil,že?Měl jsem DR 650,V-stroma,KLV, ale takové rány při zařazení 1.rychlostního stupně jako u LC jsem nikdy neslyšel.Větší "kladivo" v motoru slyším jen v kamarádově H-D Road Kingu.


Najezdil, ale na jinych. R1, CBR, GSX-R atd. Tam to bylo vzdycky.
Akorat mi rana do retezu nevadila tolik jako rana do kardanu.
 
Alda
#11 
Řazení
Přidané 24.06.2014 09:51
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
fireboy napsal:
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne. Frown


No ale já se nechci učit řadit hodně rychle a při každé změně kvaltu trnout, jak to dopadne. :-) A co ta spojka, taky vám bere na posledních dvou centimetrech (konce páky)?


Tak me spojka zabira takrka okamzite, az mam po presedlani z 11tky skoro problem se rozjet.
 
fireboy
#12 
Řazení
Přidané 24.06.2014 11:59
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 09.06.14
Alda napsal:
fireboy napsal:
Alda napsal:
Kdyz se naucis radit hodne rychle, bude po problemu. Nebo neradit ve vysokych otackach, kde je v nizkych kvaltech velkej rozdil v jejich rychlosti pri stejnych otackach.
Ja se naucil prvni 3 kvalty fakt jen rozjet a radit brzy nahoru a az od 4ky vejs vic vytacim. Ani mi to neprislo, dokud jsi to sem ted nenapsal, doslo mi ze to tak delam automaticky uz od prvniho dvouvalce, na kterej jsem sedl.
Ja jsem kazdopadne vic vyjevenej z ty rany, ktera se ozve po zarazeni 1 z neutralu. To okoukali od japoncu paradne. Frown


No ale já se nechci učit řadit hodně rychle a při každé změně kvaltu trnout, jak to dopadne. :-) A co ta spojka, taky vám bere na posledních dvou centimetrech (konce páky)?



Tak me spojka zabira takrka okamzite, az mam po presedlani z 11tky skoro problem se rozjet.


Hmm, díky, nechám poštelovat. Za týden jdu na servis, teď odpočíváme v garáži, bo mám najeto přec 1200, tak pak uvidím, co to řazení udělá.
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
 
www.prevent.cz
hicks
#13 
Řazení
Přidané 24.06.2014 12:06
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
...

moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
fireboy
#14 
Řazení
Přidané 24.06.2014 12:37
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 09.06.14
hicks napsal:
...

moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic Grin


To už ho dávno mít nebudu smiley013
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
 
www.prevent.cz
hicks
#15 
Řazení
Přidané 24.06.2014 12:43
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
fireboy napsal:
hicks napsal:
...

moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic Grin


To už ho dávno mít nebudu smiley013


tak si polyp prdel a nestezuj si...Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
fireboy
#16 
Řazení
Přidané 24.06.2014 13:24
Avatar člena


Příspěvků: 100
Registrace: 09.06.14
hicks napsal:
fireboy napsal:
hicks napsal:
...

moje LC zacalo slusnejc radit cca okolo 30-35 tisic Grin


To už ho dávno mít nebudu smiley013


tak si polyp prdel a nestezuj si...Cool


Duchaplný příspěvek. Nějak nevidím nikde žádnou stížnost, jen dotaz... Trápí-li Tě, nereaguj. Čest. Wink
Upravil fireboy dne 24.06.2014 14:14
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
 
www.prevent.cz
hajnrich
#17 
Řazení
Přidané 25.06.2014 14:33

Příspěvků: 88
Registrace: 09.02.14
Říkám si, jestli to hlučné řazení nesouvisí s tím, že LC už má spojku v olejové lázni a taková spojka na rozdíl od suché nikdy nerozpojí na 100%, ten olej lamely vždycky trochu unáší, i když jsou od sebe. Podobné rány při řazení z 1 na 2 mi dělá XJR1300, pokud řadím ve vyšších otáčkách. Je cítit, jak to jde přes zuby. Už mi to dělá deset let a 90 000 km, ale pořád se mi z toho ježí všechny chlupy, když to slyším. Na GS dvouvačce jsem zatím natočil 8 000 km a tenhle jev nepozoruju, přičítám to té suché spojce. To je má teorie, netvrdím, že správná :-)
 
hicks
#18 
Řazení
Přidané 25.06.2014 14:46
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
hajnrich napsal:
Říkám si, jestli to hlučné řazení nesouvisí s tím, že LC už má spojku v olejové lázni a taková spojka na rozdíl od suché nikdy nerozpojí na 100%, ten olej lamely vždycky trochu unáší, i když jsou od sebe. Podobné rány při řazení z 1 na 2 mi dělá XJR1300, pokud řadím ve vyšších otáčkách. Je cítit, jak to jde přes zuby. Už mi to dělá deset let a 90 000 km, ale pořád se mi z toho ježí všechny chlupy, když to slyším. Na GS dvouvačce jsem zatím natočil 8 000 km a tenhle jev nepozoruju, přičítám to té suché spojce. To je má teorie, netvrdím, že správná :-)


jj mas celkem pravdu.. ale treba osmikilo ma mokrou a radi super.

KAZDOPADNE.. mne se to po case uklidnilo i na LC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Massik
#19 
Řazení
Přidané 26.06.2014 23:01

Příspěvků: 263
Registrace: 04.01.09
Potvrzuji stejný úkaz. Najeto 1600 km.
 
Orton
#20 
Řazení
Přidané 18.03.2016 11:01

Příspěvků: 124
Registrace: 18.03.16
mam najeto cca 15 tis a řazení jak píšete... 1- křup, 2-křup, 3-křup, 4,5,6 už je relativně pohoda... falešný neutrál zatím ne, tak snad se to časem uklidní... Mam ještě Horneta 900 a tak jen lehce klapne 1, zbytek je perfekt
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 76
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,693
Nejnovější člen: Oxford99

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.62 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI