Zdravím BMW nadšence a rád bych Vás požádal o radu...
V německu jsem objevil F800GS a F800R, které prokazatelně 2 roky stály bez hnutí v suché místnosti. Obě najeto cca přes 6000 km a zdály se být ve skvělém stavu.
Při ohledávání GS naskočina na brnknutí o startér za pomoci jiné baterie. Původní AGM mrtvá. Slouží skvěle, ale tím jsme chtěl jen objasnit situaci.
Pro přítelkyni jsme zakoupili F800R (mimochodem Chris Pfeiffer Edition). Nešla natočit, ale přisuzoval jsem to dlouhému stání, starému benzinu, akumulátoru, atd
Prostě kladnou zkušeností s GS jsme se toho nebál a myslel jsem, že to nějak svépomocí rozchodím.
Ale nejde natočit stále. Po vyjmutí AKU jsem zjistil, že není originál (narozdíl od GS). Ale po dobití kapacita OK.
Po otočení klíčku je slyšet krátké zabzučení čerpala, displej bez závad, ale motor nenaskočí. Vyzkoušeny všechny klíčky. Z výfuku není cítit ani náznak vůně benzinu.
ež udělám nějaké demontážní kroky a případně pak návštěvu servisu, chci se Vás zepatt jestli někdo nemáte podobnou zkušenost???
Předem děkuji za případné rady a info...
PS: Nedejbože doporučení šikovného BMW mechoše
Upravil ondrejblaha dne 12.07.2014 22:27
Tak pokud je to jak pises zacal bych diagnistikou muzou bejt prischle vstrikovace. Diagnistika test akcnich clenu a pak dalsi kroky.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak zatím jsem zjistil přirezlé čerpadlo a pravděpodobně zarezlé vstřiky. Na otvorech špiček vstřiku byly kuličky koroze, takže vnitřek budu asi total KO. Zkusil jsem 3x čištění v ultrazvukové pračce. Projistotu jsem zkusil i osciloskop napájení vstřiků. Sice neznám přesné hodoty pro BMW, ale křivka odpovídala tomu jak by to mělo zhuba být.
Čerpadlo se naštěstí rozběhlo... sehnal jsme na netu jeté vstřiky, ale měly by být OK tak uvidím. Už se mi vezou z Českých Budějovic, takže vyzkouším ještě dnes.