Startuju ses syticem v horni poloze, pak hned sundam do prostredni polohy, vezmu helmu rukavice a sytic vypinam jakmile se rozjedu. Zahrivat se ma pry normalni jizdou. Nicmene obcas se mi stane, ze to chcipne...
BMW R1150GS MY02
Já to obvykle nechám stát právě do doby co mám alespoň 1 čárku, hlavně teď v zimě to bez "sytiče" v poloviční poloze nechce moc držet ani volnoběh. Respektive ho to drží, ale jak se houpne s plynem tak by to hned zdechlo. Takže sytič většinou úplně vypnu když mám jednu čárku.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
nastartuju - po půlminutce shodím sytič a jedu...nechcípe...když chcípe, tak blbý svíčky nebo seřízení klapek
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
..Brumlo, nebude to tím, že už je taky trochu zima?? Pokud ti ohřátý motor na 5dílků točí na volnoběh 1050 až 1100 ot/min, tak to bude tím, že to musíš víc ohřát....si myslím...
Nastartuju na plnej - poté shodím na půl - nandám blembák a rukavice a po rozjezdu sytič vypínám - protože mám po cestě do práce hned pár kruháků, tak když je velká kolona, tak ho na chvíli vracím ať nemusím štehlovat s plynem - stejně tam víc benzínu, než je potřeba nenateče.
R 1100 GS
Nastartuju na sitič,nasadim si blembák,rozjedu se a vipnu ho.Dlouhé stání a zahřívání na místě se mi zdá nesmisl...Samozřejmě že než naskočí první čárka tak to jen tak lechtám a nevitáčím Jak ale píše kolega,skusil bych noví svíčki f případě ňákího problemo...
Upravil Bohumil dne 02.10.2008 16:53
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
Nastartuju na sitič,nasadim si blembák,rozjedu se a vipnu ho.Dlouhé stání a zahřívání na místě se mi zdá nesmisl...Samozřejmě že než naskočí první čárka tak to jen tak lechtám a nevitáčím Jak ale píše kolega,skusil bych noví svíčki f případě ňákího problemo...
ty jo, to já to lechtám až do třetí čárky, budu muset přitvrdit, páč než se mi zahřeje motor tak je z vyjížky samoprojížďka, páč mi všichni na vodnících ujedou
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
já jsem to při startu na sytič nechal chvíli bublat, ale asi po cca 1/2 minutě to zdechlo. Navíc jsem měl zvýšené otáčky volnoběhu. No a udělal jsem si olejovou váhu dle Bohumila (za což děkuji) na synchronizaci klapek, seřídil podtlaky, lanka plynu, volnoběh a je po problému. Teď už nic nezdechá a běží jak...., jak BMW.
Pomatenost, zvaná BMW.
brumlo, vycisti vzduchac... me to delalo taky s KNkem... vymyl jsem ho a v pohode
Ona ta motorka pak i trosku jinak jede... v albanii bylo hodne prachu:-D
Taky nezapomen, ze je chladneji, ale tim to myslim nebude
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
v poslednom čase mám problém zo štartovaním. Počas noci som mal baterku pod nab. Ráno som skúšal štartovať , sytič naplno ale moto nechytá, jedine ak trochu pridám. ak ale dám sytič do strednej polohy, motor zhasne. takže jediná pomoc držať otáčky tak na 1500-2000 čo ale pri studenom motore asi nie je to najlepšie riešenie.Tak isto to občas prdne do výfuku ( nie je to klasické strelenie ) Neviem ako u vás ale zo začiatku trochu viac dymu, potom už normál. Po výmene oleja som najazdil cca 2000 km, tak isto boli menené všetky 4 sviečky ( teraz som ich vybral a sú čierne ) otáčky mám pri zahriatom motore tak na 1170 , podtlaky sú nastavené, vzducháč bol vymenený .Servisované v autorizovanom servise. Pri zohriatom oleji na 1 dielik to už chytá na prvý šup. Motor nevykazuje žiadne kolísanie otáčok, ide pravidelne bez akých koľvek neprirodzených zvukov. V okienku nie je žiadny olej, po prejdení pár km je tak v 3/4 okienka, moto vychladne a zese žiadny olej v okienku .Problém nastal až v zime , moto stálo v nevytápanom garáži, ročník 2003, najazdených 54.407 km, laďák remus . Dúfam, že som na nič nezabudol .
Prosím o radu, kde môže byť problém.
Upravil glock7 dne 01.02.2009 15:24