Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
Chrasteni pod zatezi
varan
#1 
Přidané 03.08.2014 13:00
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
Zdravim,

mam 1150GS (r2001, 91000km, vsetko zostelovane - ventily, synchronizacia, axialne vole vahadiel), no pod zatazou (dvaja do kopca na vyssi kvalt alebo rychlo po dialnici) nieco v motore chrasti, staci trosku ubrat plyn a hned to prestane. Vsimol som si, ze to nerobi vzdy rovnako, je to zavisle od benzinu (Slovnaft - malo, Shell - celkom dost), v Bosne to nerobilo vobec a v Albansku to robilo celkom dost). Cim to moze byt? Co nie je 100%ne zostelovane? Dakujem za rady
 
Tau
#2 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 03.08.2014 13:07
Avatar člena


Příspěvků: 46
Registrace: 28.03.14
zavisi to na kvalitr benzinu. u nas chrasti skoro vsechny 95;-)
 
Kubrt
#3 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 03.08.2014 13:19
Avatar člena


Příspěvků: 6775
Registrace: 24.09.07
To je furt dokola.... Staci prohledat web. Natankuj kvalitni benzin a prestane to...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
liborGS
#4 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 03.08.2014 14:44

Příspěvků: 127
Registrace: 25.02.14
To je jednoduché napsat kvalitní benzín, ale jaký ???
Se kterou značkou máte nejlepší zkušenosti? Člověk jezdí pro požitek z jízdy, nechce poslouchat chrastění a proto nějakou korunu obětuje. Prosím poraďte, co tankujete VY?
 
varan
#5 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 03.08.2014 14:50
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
No jo, benzinom, ale co moze byt zle zostelovane, ked to pri tom istom benzine na inom GS nerobi? Synchronizacia je spravena dobre, nieco s predzapalom? Bohatost zmesi? Spotrebu mam od 4,7 dvaja + 1 kufor po 5,6 dvaja + 3 kufre + nabalene aj na vrchoch kufrov pri takej mierne sviznej turistike, ziadna nahanacka
 
Kubrt
#6 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 03.08.2014 18:46
Avatar člena


Příspěvků: 6775
Registrace: 24.09.07
Benzin s vyssim oktanovym cislem... me to kolikrat taky udela, tak natankuju plnou nadrz, treba vervou a mam klid.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
stepan
#7 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 03.08.2014 18:54
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
varan napsal:
No jo, benzinom, ale co moze byt zle zostelovane, ked to pri tom istom benzine na inom GS nerobi?


Dělá to při špatném benzínu a se zakarbonovaným motorem.
Řešení, natankovat 98 a několik km tomu dávat za uši.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black

http://kouzelnyzi...
https://www.faceb...zelnyzivot
 
http://kouzelnyzivot.cz
Tonda
#8 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 03.08.2014 20:37

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Jak píší výše - nejjednodušší je natankovat kvalitní palivo s vyšším oktanovým číslem, a dát motoru několik kilometrů pořádnou "čočku". Je tady ohledně tohoto problému R850, 1100, 1150 několik threadů - stačí hledat.
Třeba tady:
http://www.bmwgs....rowstart=0
http://www.bmwgs....ost_348112
http://www.bmwgs....ost_412937
atd. atd. atd.

...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
vojta
#9 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 05.08.2014 15:45
Avatar člena


Příspěvků: 1793
Registrace: 10.04.11
ja furt nejak nechapu jak se dostavate na tu spotrebu 4,7 ve dvou Frown
je to benzin jak ti vsichni radi, zajed si do ruska, tam se to vyleciGrin Wink
jel jsem kolem koule
www.jedemkolem.cz
 
www.nomadist.cz
HoGo
#10 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 05.08.2014 15:48

Příspěvků: 42
Registrace: 31.07.14
vojta, bežná spotreba, ak ideme dvaja na GS a sme naložení.
Na 6 litrov sa dostanem len vtedy, keď idem sám Grin
 
vojta
#11 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 05.08.2014 16:11
Avatar člena


Příspěvků: 1793
Registrace: 10.04.11
ja mam prave uplne bezne 6l a nalozenej to jde k 6,5l, asi neco delam spatne Grin
jel jsem kolem koule
www.jedemkolem.cz
 
www.nomadist.cz
liborGS
#12 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 05.08.2014 18:56

Příspěvků: 127
Registrace: 25.02.14
Já jezdím sám a pěkně tomu nakládám tak mám 5,2. troufnu si říct, že v zátahu (jedna jízda) klidně průměr 90 km/h, takže krátce 160-180 spotřeba 5,0 . Ale musí to být dobrý benzín, aby to nezvonilo jako pražský orloj! :-) Dnes jsem se parádně svezl. BMW jelo jako z praku! Výborné! Výborné! Dalo mi to ale hodně práce a peněz, než jsem to všechno opravil a vyšteloval! :-( (bez brzdy). BMW mne dnes vážně překvapilo a zaslouží si můj obdiv!
 
joe
#13 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 06.08.2014 14:10

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
HoGo napsal:
vojta, bežná spotreba, ak ideme dvaja na GS a sme naložení.
Na 6 litrov sa dostanem len vtedy, keď idem sám Grin

Na 6 litrů ve dvou? To není možné ani v jednom (v mém případě)možná při tranzitu po dálnici a konstantní rychlosti. Nejhorší pro ten motor je to tahat na kvaltech a jezdit na spotřebu. Karbon se hromadí a ventily řehtají. Jezdím ze zásady jen 95 benzín a problémy jsem měl jen v Tunisu a pak na cestě zpět, než se motor propláchl. U nás max. při velkých vedrech.
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
HoGo
#14 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 06.08.2014 14:25

Příspěvků: 42
Registrace: 31.07.14
Asi to bude jazykovou bariérou, ale skús to prečítať ešte raz:
- pokiaľ beriem ľadvinku, tak jazdím kľudnejšie, v pohode, naposledny sme boli v Nízkych Tatrách / Vysokých Tatrách, skoro žiadna diaľnica, spotreba počas víkendu okolo 4.8. Motor rozhodne netrápim, viem že nemá rád nízke otáčky.

6 litrov vtedy, keď idem SÁM, lebo tam sa odvážim prudšie narábať s plynom.

 
joe
#15 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 06.08.2014 15:12

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
HoGo napsal:
Asi to bude jazykovou bariérou, ale skús to prečítať ešte raz:
- pokiaľ beriem ľadvinku, tak jazdím kľudnejšie, v pohode, naposledny sme boli v Nízkych Tatrách / Vysokých Tatrách, skoro žiadna diaľnica, spotreba počas víkendu okolo 4.8. Motor rozhodne netrápim, viem že nemá rád nízke otáčky.

6 litrov vtedy, keď idem SÁM, lebo tam sa odvážim prudšie narábať s plynom.


Ne, ne jazyková bariéra za tím není. Při spotřebě 4,8 snad i vyřazuješ s kopce a na plynové rukojeti máš doraz. A při 6 litrech to není o prudším otáčení plynu, to jedeš normálně. Při prudším otáčení si vezme i 7,5 - 8 :-)
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
zetor
#16 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 06.08.2014 15:14
Avatar člena


Příspěvků: 9088
Registrace: 09.11.10
Já šel jdnou v životě pod 6...jinak 6,5-7. Motorku mám na ježdění, né na plazení...Wink

KáTeMku na vás hoši...Grin
 
HoGo
#17 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 06.08.2014 15:19

Příspěvků: 42
Registrace: 31.07.14
Nezabudnite, že nemáme rovnaký ročník a tým pádom motor Wink
 
joe
#18 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 06.08.2014 17:50

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
HoGo napsal:
Nezabudnite, že nemáme rovnaký ročník a tým pádom motor Wink

Tak co s tím lezeš do části pro pořádné motorky :-).Plastovky jsou kousek vedle :-)
Testovací jezdec f. Mitas
Když asfalt nedrží, Mitas tě podržíGrin
 
HoGo
#19 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 06.08.2014 18:05

Příspěvků: 42
Registrace: 31.07.14
Jej, fakt, som si nevšimol, soráč.
Tak idem k plastovkám Grin
 
varan
#20 
Chrasteni pod zatezi
Přidané 07.08.2014 14:45
Avatar člena


Příspěvků: 154
Registrace: 15.01.13
dakujem za prispevky, predovsetkym za linky na temy ohladom tohto problemu.

Ku spotrebe: Jazdim svižne, zadna guma TrailAttack 2 ma 8000km a desitky sa nedožije. Motor nedusim, nejazdim po 3000ot, akurat ho moc netočim, vacsinou do 4500, akurat vela nebrzdim, vyuzivam brzdny ucinok motora. Rychlejsie prejazdy zakrutami znamenaju menej brzd pred zakrutou a nasledne menej potrebneho plynu za zakrutou, takze oznacit nizku spotrebu za dedkovsku jazdu je povrchne.

Samozrejme ked idem sam, spotreba je niekde inde.
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 133
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI