Tak jsem začal -snad intenzivně- připravovat ty moje 50tiny. http://lukygoogan...0big%20way
Co s sebou fakt potřebuju? Jaký nářadí, jaký součástky? Co jsou nejčastější poruchy na GS 1200? Někteří z vás mi radí: "Vem Dakara, vole", jiní: "Seď na zadku"...Ale to znáte já ne a ne dát si pokoj
No to je vážně problém - chci jet sám (nikdy jsem od narození nebyl takhle dlouho sám ).. A to je dost těžký i když určitě to jde YouTube Video
Tenhle člověk to dokázal,nebo si něco dokázal,ale je to MAGOR.
Na R1 tohle absolvovat NENI NORMÁLNÍ. Už jsem to video kdysi viděl,ale pořád ho nechápu (toho chlapa). To je jako jít s hemerojdama na krční: "Pane doktore to neni přece pro vás žádnej problém. Jen je to trochu dál..."
Ty na to budeš mít lepší nástroj. Ale co vzít s sebou,to ti těžko někdo poradí a navíc každej preferuje něco jinýho podle vlastních zkušností,znalostí,technický zdatnosti atd. Navíc se stejně posere něco,co s sebou nebudeš mít. To je zákon schválnosti. Takže dvoje trenky a hodně tlustou kreditku.
Jo a pytel štěstí...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Jarda Dingo napsal:
No to je vážně problém - chci jet sám (nikdy jsem od narození nebyl takhle dlouho sám ).. A to je dost těžký i když určitě to jde YouTube Video
tohle je fakt nepricetny
...ma nasi helmu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hezkej dáreček si chystášasi bych to jel s 12 GS,myslím že tě určitě doveze zpět,akorát bych ju moc nenakládal,páč budeš sám,aby si ju někde dokázal zvednout v případě potřeby,takže jen nejnutnější věci,kreditku,hotovost,telefon na bohatého přítele který ti pomůže kdyby se nedej bože něco stalo,hadry jen napřevlečení ať si v suchu,léky a plnej topcase odvahy
Mám pravidlo minima věcí (neznamená nic ) . Jde o to vzít co je nezbytný , co nejjednodušší techniku a univerzální doplňky - cíl být samostatnej. Čím níň toho máš tím je menší starost, míň se nadřeš a to vše má v konečným důsledku vliv na tvoje chybování a následný problémy. Co konkrétně si musíš určit sám podle svých priorit šikovnosti a lokality + délky cesty ( důležitý je i rozložení nákladu) - obecný věci jsou dohledatelný na netu. Zveřejni svůj seznm pak bude možný ti něco poradit.
Dakar 650, HusaberG
Dingo: Nebo se stav na ten pokec, jak jsme byli domluvení. Teď už je volnějc.. Mám fůru informací třeba od Martina Malce, který před časem jel sólo cestu po ose z Prahy do JAR a fůru věcí pochopil až cestou.. Vím co měnil, co bylo potřeba kam poslat za díly apod.. Byla to sice 1150GSA ale princip je stejný.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Dingo: Nebo se stav na ten pokec, jak jsme byli domluvení. Teď už je volnějc.. Mám fůru informací třeba od Martina Malce, který před časem jel sólo cestu po ose z Prahy do JAR a fůru věcí pochopil až cestou.. Vím co měnil, co bylo potřeba kam poslat za díly apod.. Byla to sice 1150GSA ale princip je stejný.
Jasan stavím se makám na kondici YouTube Video ha ha jinou muziku neznám, ale tahle ze mě dělá zvíře *pissed*
bystricke napsal:
seš dobrejněkteří si v padesátce už nezavážou boty
tak si je spíš nedokážu zou ale muj kamarád říkal, že všechny problémy začínaj od hńohou - je ti ráno zle, mrkni na nohy jsou tam boty? je to jasný co ti je