Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Potreboval bych par info
Machtop
#1 
Přidané 10.10.2008 22:50

Příspěvků: 5
Registrace: 10.10.08
Nazdarek vsichni tady
timto vas vsechny prosim o nejake info o 1150 ADV mam moznost koupit jednoho tohodle hrosika a potreboval bych vedet na co si mam dat pozor na co koukat, na co se ptat atd.
Mam sebou mechanika ale v BMW se moc nevyzna tak me kamos rekl o techto strankach abych si tu dal vlakno ze mi zde urcite neco malo poradite.
Predem diky za rady tipy
 
Drdodo
#2 
Potreboval bych par info
Přidané 11.10.2008 11:02

Příspěvků: 21
Registrace: 14.07.08
Tezko rict, to hodne zalezi na tom, jak ji chces jezdit...jestli chces lestenku nebo masinu na vyblbnuti do blata, tam bych asi ozelel ledacos. Nejdriv se zajimej o historii, jak a kde byla jezdena, na jaky vzdalenosti...u ADV lze asi cekat, ze ji nikdo nesetril. Taky co vse ma na sobe nestandardni...znackove doplnky nebo zbastleniny..osobne davam prednost masine v orig.stavu, u upravovanych nevis, jestli je to nahodou neni prave kvuli tomu, ze byla ocesana...ladeny vyfuky, vybranej katalyzator apod - rozhodne nebrat - nemuze to znacit nic jinyho, nez ze byla honena jak slak...
Jinak klasika: vule ulozeni kyvneho ramene v prevodovce a ulozeni kola v nem, prokluz spojky, rachoceni napinaku rozvodu, funkcnost nastaveni tuhosti zadniho perovani, funkcnost ABS, hlucnost prevodovky (ale bacha, kovové pazvuky/razy pri razeni jsou normalni, jinak me osobne nijake zadne dalsi zvuky behem jizdy nevydava), pri pocitu klepani ventilu nejprve zjistit, jestli neklepe leva/prava skrtici klapka na sani (tim ze na ni zatlacis z boku od motoru na jeji osu) - to je normalni opotrebeni, ktery se neresi. Taky je dobry prohlidnout trhlinky na ramu - zadni trubky, a videl jsem taky rotrzenej telelever (vytrzeny lozisko uchyceni brejli) - takze trhlinky i tam. Dal me nic nenapada, hroch je dokonala a neznicitelna masina, takze vlastne ani neni co kontrolovat:-) Toz asi tak...
 
Machtop
#3 
Potreboval bych par info
Přidané 11.10.2008 12:37

Příspěvků: 5
Registrace: 10.10.08
Davleo fakt diky za vycerpavajici rady s kamosem dame hlavy dohromady a na vse co si me tu napsal se podivame.
No ja hrocha planuju tak na oboji jak na silnici tak i do terenu i kdyz doma o terenu nesmim mluvit - manzelka to nerada slysi respektive o tom nechce slyset vubec ale myslim ze az ji svezu tak zmeni na hrosika nazorthumbs up
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 62
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.12 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI