Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Díra v tahu
xtmotoman
#1 
Přidané 21.09.2014 20:48
Avatar člena


Příspěvků: 175
Registrace: 20.07.11
Ahoj,
pozoruji u své 1100 GS díru kolem 3000 - cca 3300 otáček. Neškubne, jen jako bych trochu ubral a pak zas přidal, prostě trochu poleví ve zrychlování. Dělá mi to už co jí mám a pořád stejně, žádné zhoršení nepozoruji. Loni byla motorka na seřízení v servise. Mám to nějak řešit? Neví někdo, co by to mohlo být?

Dík za tipy!
BMW R1100GS - '98 - 70000km
 
xtmotoman.kvalitne.cz
Vodnik
#2 
Díra v tahu
Přidané 21.09.2014 21:51
Avatar člena


Příspěvků: 230
Registrace: 02.06.10
Jestli to neni moc znatelný, je to normální, dělaly mi to všecky motorky....
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
 
radovant
#3 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 00:02
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Ja ji tam mel taky, je to podle vseho normalni. Vyresil jsem to az nedavno. K&N filtr, vyfuk laser a RT svody udelali svojeWink
 
xtmotoman
#4 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 08:18
Avatar člena


Příspěvků: 175
Registrace: 20.07.11
Uklidnili jste mě chlapi....zatím to tedy řešit nebudu, neotravuje to, spíš mě to zajímalo Smile Filtr dávám Mann a výfuk je origo.....možná až se jednou budu nudit, tak zkusím některé zmiňované úpravy Smile
BMW R1100GS - '98 - 70000km
 
xtmotoman.kvalitne.cz
ripper
#5 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 08:54
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Já jsem si tam dal chip a bylo po problému. Asi nejlevnější varianta. Jede o dost líp a nemá tyto mouchy Smile
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
radovant
#6 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 09:02
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Nebo jinou palivovou mapu - mineno z jineho modelu. Pokud vim tak "relatko" co vlastne neni rele z RT tak tenhle problem resi:
http://www.zeebul...mmer1100RS
 
Melizoy
#7 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 09:56
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
radovant napsal:
Nebo jinou palivovou mapu - mineno z jineho modelu. Pokud vim tak "relatko" co vlastne neni rele z RT tak tenhle problem resi:
http://www.zeebul...mmer1100RS


... Rado, jenže RT má vyšší kompresi, široké sací roury, ostřejší vačky a sice má RT, tak jako RS 90PS, ale do ca 5500 otáček jede vždy hůř než sériové GS.

Zkusil jsem kdysi v počátcích RS sací roury a pouhým vytažením štekru nastavil RS mapu a pamatuji si do dnes, že jsem jel za 9 litrů spotřeby a po přidání to černě hulilo. To jsou úpravy k horšímu, a to se na mě nezlob.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
radovant
#8 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 10:58
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Mel: Ja jsem to zkusil premostit na RT a jelo to hezky spotreba furt stejna? Je pravda ze nemam saci roury a vacky. Ale clovece mi se neco nezda na tom ze by to melo hulit a jit za 9 litru, tam musela byt snad nekde chyba. Taky je rozdil jakou mas mapu, jsou tam totiz premosteni ktere nepocitaji s katalyzatorem. Pokud juknes na ten web co jsem tam dal ja, tak typek tam pise ze pokud na GSku vytahnes ty blbost tak to bezi jako bez katu a lambdy a zvedne se spotreba, jemu o 2 litry. Tak to bude asi ono. RT je 30 a 87 a to by melo mit vliv jiny. On to tam typek dost do podrobna rozebira (v nemcine) a mel spotrebu dokonce mensi. Jak jsem psal, ja jsem rozdil nepoznal ve spotreve (tech 5% co tam pise je proste nepozorovatelne).

Zatim jsem na tom tak ze mam RT svody, Laser vyfuk a K-N filtr. S tim ta motorka jede pekne v celem spektru a nema tu diru jak pise xtmotoman. Samozrejme moto serizena jak se slusi a patri Smile

Se nezlobim, naopak jsem rad ze sdilis zkusenosti, samozrejme Wink
Upravil radovant dne 22.09.2014 10:58
 
Melizoy
#9 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 11:28
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
->Radovan:
parádní stránky, kdysi jsem je zhltnul na jeden nádech, teď koukám, že si dal Buvol práci s tím doplnit grafy k měření, a NECHYBÍ ani výstup z lambdy, paráda. U mě mohl být problém v tom, že jsem měl ročník 94 bez KATu, ale to bych nehodnotil, ta spotřeba tam byla. Když se ale podívám na ZeeBulonovi grafy, vidím, že jediná správná křivka Lambdy je modrá, tedy bez štekru, a sériová červená je do 3000 velmi chudá. Co je ale třeba si uvědomit, že měření proběhlo při plném plynu, a v částečném zatížení se motor může chovat jinak. Tam ale chudá směs není tolik nebezpečná a projevila by se právě dírami a cukáním. Když ti to takhle funguje, buď spokojený. Já to štěstí neměl, a zkončil jsem nakonec u PowerCommanderu a mapu korekcí jsem si nakonec tvořil sám pro každé otevření plynu v celém pásmu.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
radovant
#10 
Díra v tahu
Přidané 22.09.2014 11:53
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Mele, ty jsi ale Pan Ladic Smile Na tebe nemam! Kazdopadne ja jsem spoko, jeste premyslim o tech sacich rourach, ale trochu se bojim ze co to nadela s kroutakem, nejspis jej posune o neco vys, jelikoz jsou kratke, pokud se nepletu.

Ty mereni budou vzdy vice mene umele, pokud to nebude za realneho provozu. Ja jsem jen daval postrehy z toho co to dela mi a jak to funguje, jak jsem psal, zadny rozdil ve spotrebe jsem nepozoroval s prohozenym stekrem na RT.

Svody mam ted pomerne nove, mam na nich asi tak 200 km a zatim je to spis o tom ze moto je celkove klidnejsi, dira je uz uplne pryc (dost pomohl vyfuk a KN a samozrejme kompletni serizeni spolu s doraama, potenciometrem a tak) a ani to necoudi, neprdi, nic. Rekl bych ze zatim to tak necham a casem mozna zacnu koukat kde se da dal zapracovat.
Pisty menit nechci, to uz je podle me zbytecne, spis premyslim o nejakych jinych drobnostech, jako je 0,20 a 0,35 na venitily... No uvidime, zima je dlouha a internet plny rad a zkusenosti Smile
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 135
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.15 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI