Při jízdě po mokré vozovce motorka zaškube s frekvencí odpovídající zásahu omezovače. U toho se vždy "zblázní" otáčkoměr, který začne ukazovat hodnotu tak o 3500 rpm vyšší, než je realita. Při pokračující jízdě se tohle zaškubání opakuje dejme tomu každou minutu. Otáčkoměr zůstává stále ve stavu "realita+cca 3500 rpm".
Stalo se mi to už asi 3x (období červenec až říjen). Poprvé se to stalo po cestě z AL/RKS, když mě chytla bouřka pár km před domem.
V Albánii šla motorka několikrát břichem na kameny (mám samozřejmě standardní šusplech + ještě origo doplňkový spodní rám), tak jestli to nemůže být v příčinné souvislosti s těmito událostmi na Thétu. Že by třeba byla porušena izolace například čidla stojánku? Proč se ale u toho vždy zblázní ten otáčkoměr?
Když motorku restartuju, tak ukazuje otáčkoměr správné hodnoty, ale při škubání opět vyleze o těch několik tisíc rpm.
Motorku mám bohužel přes "zimu" vzdálenu 12km, takže nebudu moct nijak extra rychle prověřovat případné nápady co a jak.