Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
K&N filter - BM 1204 - vzduchovy filtr
rafo
#1 
Přidané 04.11.2008 16:24

Příspěvků: 85
Registrace: 07.05.08
zdar chlapy,
jake mate zkusenosti s chodem motoru, pri zmene klasickeho papiroveho filtru na KN?? je treba nejak uprava na motorce? Frown poctive jsem i natrel okraje filtru dodavanym mazatkem v tube, ale vysledek spatny... stress
provedl jsem pres vikend vymenu, az dnes jsem byl jezdit a jak za studena, tak zahrity motor me "kucka" Sad nekdy jde motor za plynem jak strela, jindy uz pri pul plynu kuc, kuc, na zarazenem kvaltu tyka nezalezi... *pissed*
podotykam, ze mam originalni svody s laser dual sound. s papirovym filtrem parada, bez zavad...music
snad nekdo poradi, jinak se vracim k osvedcene klasice a davam inzerat na prodej zanovniho filtru vcetne cistici sady Smile Cool
 
TomasTT
#2 
K&N filter - BM 1204 - vzduchovy filtr
Přidané 04.11.2008 16:35
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
No ono to právě je o tom, že se na to musíš dívat jako na celek. S motorem nic neděláš, palivovou křivku neměníš a tak prostě sání musí být v harmonii s výfukem. Pokud máš vzadu originál svod a nějakou koncovku, tak to v praxi je to samý, jako by tam byl originál, protože nejvíc to škrtí právě ten originál svod s katem. Otevřít sání KN filtrem logicky znamená problém, protože ochuzenou směs motorka nesrovná, protože tam máš restriktivní výfukovou soustavu. Dej zpátky papírák nebo vyměň svody a doufej, že to s tou koncovkou bude fungovat. Ne nadarmo se prodávají celé sady, které jsou vypočítané na použití v kombinaci a jiné výfuky, které jsou dělané jen na výměnu aby byl lepší zvuk ale k nim musíš mít vždycky správný průtok vzduchu airboxem. Pokud je vzduchu moc nebo málo, tak to má docela velký vliv na průběh výkonu i chování motoru - obvykle člověk získá pekelný vlny - to je to co popisuješ že to jednou vyletí jako střela a jindy kucká. Jde o to, v jaké části křivky se nacházíš - můžou tam být slušné nárůsty a slušné propady a obvykle bývají.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
rafo
#3 
K&N filter - BM 1204 - vzduchovy filtr
Přidané 04.11.2008 19:07

Příspěvků: 85
Registrace: 07.05.08
TomasTT napsal:
No ono to právě je o tom, že se na to musíš dívat jako na celek. S motorem nic neděláš, palivovou křivku neměníš a tak prostě sání musí být v harmonii s výfukem. Pokud máš vzadu originál svod a nějakou koncovku, tak to v praxi je to samý, jako by tam byl originál, protože nejvíc to škrtí právě ten originál svod s katem. Otevřít sání KN filtrem logicky znamená problém, protože ochuzenou směs motorka nesrovná, protože tam máš restriktivní výfukovou soustavu. Dej zpátky papírák nebo vyměň svody a doufej, že to s tou koncovkou bude fungovat. Ne nadarmo se prodávají celé sady, které jsou vypočítané na použití v kombinaci a jiné výfuky, které jsou dělané jen na výměnu aby byl lepší zvuk ale k nim musíš mít vždycky správný průtok vzduchu airboxem. Pokud je vzduchu moc nebo málo, tak to má docela velký vliv na průběh výkonu i chování motoru - obvykle člověk získá pekelný vlny - to je to co popisuješ že to jednou vyletí jako střela a jindy kucká. Jde o to, v jaké části křivky se nacházíš - můžou tam být slušné nárůsty a slušné propady a obvykle bývají.


jj, problematika je obsahla a neco podobneho jsem se uz i docetl jinde, nicmene i dle jinych nazoru jsou udajne 12ky GS kterym to pri nevadi - ladeny vyfuk, orig. svod a kn filtr... helpless
taky trochu skoda, ze primo vyrobce neuvadi, ze tohle se muze stat, jen vyzdvyhuje kladne vlastnosti sveho produktu, ze zachyti vice jemejsich necistot, da se opakovane pouzit, atd. hmm!
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 43
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,725
Nejnovější člen: Gasgas

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 8.42 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI